Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    heyyyy nancy je bent er gelukkig :D wat fijn weer zon goede nacht fijn hoor... een but wetstijd was het zeer zeker maar ja wel weer gewonnen he .. gaaf hoor die foto hahah... ohh lekker poffertjes mmmm ....hier staat de kip in de oven mmmm heb er al helemaal zin in.... ja klopt een deel van de prop verloren en net op advies van pooh een stuk wezen lopen ... zoonlief is mee geweest en die heeft voor mij de boodschappen gedragen haha... dus nu mag het wel doorzetten hoor!! dus bij jou helemaal niks meer??? he bahh dacht ff miss wel samen hier te kunnen posten hahah maar kan altijd nog he hier zet het nog niet door ..

dithje lekker geshopt nog iets leuks gekocht?? je snapt af en toe echt niet waar al die mensen vandaan komen he??

hier dus helemaal na het plein gelopen en ff boodschappen gedaan gelijk maar ff na zeeman en etos en de blokker ff doorgelopen want tja moet wel flink wat af leggen he?? haha... toen ff bij de c1000 en weer richting huis ..was wel op maar ja is allemaal voor het goede doel ...anders nog ff manlief verleiden vanavond hahaha...

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sue wat fijn dat je de foon bij de hand houd haaha.. ga mijn best doen hier ..:D

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy leuke foto, je ziet er goed uit.
    Jammer dat het nog rustig bij je is hahaha.
    O lekker poffertjes, hmmm. Geniet ervan

xxx

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Niet veel bijzonders gekocht hoor Angel;), 2 plantjes (hele mooie dieproze orchideen), een bos bloemen, shampoo en een verjaardagskaart.
    Klinkt als een goed rondje meis, nu hopen dat het nog wat opleverd! Nog iets gekocht of alleen er naartoe gelopen om het lopen?

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sue: fijn om te horen dat geen pijn meer hebt gehad na je laatste martelgang naar de tandarts! Sebas en manlief gaan goed, die zijn weer (bijna=manlief) bovenjan. Sebas z'n lintworm is weer wakker, dus dan gaat het wel goed met 'm. Ik knap stukje bij beetje op, maar snel gaat het nog niet. Vandaag wel wat beschuitjes met rookvlees op, die vallen goed gelukkig. Mams is gelukkig ook weer opgeknapt, want die was door haar 2 kleinkids ook aangestoken.

@ Laetitia: spannend bij jou. Sterkte en succes!

@ Eline: vroeg je bedje in vanavond? Of zit dat er niet in met het bezoekje aan opa en oma?

@ Nancy: ik had je ook al gemist, maar gelukkig, je bent er nog! Leuk die foto! O, en poffertjes , heerlijk! Al moet ik er nu even niet aan denken ;)
    Sebas is weer helemaal boven jan, z'n lintworm is weer wakker, dus dat gaat goed. Manlief knapt ook in rap tempo op en kun je ook weer bijna beter noemen. Bij mij gaat het helaas wat minder snel, maar ja, die kleine meid neemt natuurlijk eerst, en wat er over blijft is dan voor mij....Ach, ik ken m'n plek ;)
    Groot gelijk dat je die verjaardag skipt vandaag. Maar vandaag een betere dag als gisteren? (hoorde van mn lieve buddy dat je het zwaar had gisteren)

@ Angel: klinkt als een goede wandeling. Hopelijk werkt het voor jou ook. En anders dan toch maar manlief vanavond verleiden en morgen weer een wandeling ;)

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ohh mooi diep rood .. heb een paar slippers gekocht en nog een paar panlappen dus niks bezonders haha.. oja en een geurtje voor sam morgen tja vaderdag he ..zou wel een mooi kado zijn als de wandeling aanslaat hahah...

pooh ben wel benieuwd ja ? hoe lang duurde het bij jou voordat je resultaat merkte?? hahah.. manlief doe ik denk ik zeker maar verleiden haha... tenzei het niet kan dan is het een ander verhaal he?? haha..ohhhhhh foeii toch angel ....:D

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, we wachten maar weer 'geduldig' af ;)
    maar hoest met jou vandaag meis?? Nog steeds in de nesteldrang- mode? ;)

@Angel, O jeeeeeeee wat spannend nog zeg!! :$ Je doet er alles aan dus, goed zo! En lekker van bil vanavond top! :D
    Ja had ook gehoopt samen te posten maar helaas... :( Had wel mooi vaderdag cadeau gewees he ;)

@Eline, ziet er goed uit? :$ Hihi nou zo voel ik me echt niet maar bedankt meis :p

@Pooh, gaat dus de goede kant op in huize Pooh! Ja jij sjokt er wel achteraan, we herstellen nu ff niet zo snel inderdaad.. :(
    Nou zwaar zwaar is een groot woord maar ik had echt de balen gisteren... Echt goed chago hihi was het ffies beu allemaal, de onzekerheid, het net niet doorzetten en last van mijn kruis. Ach vandaag weer een goeie dag, leve de hormonen hihi :p

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel!! Zooo meid doe wild, nou dan is er dus nog maar 1 oplossing :p Vanavond maar even flink los ;) !!

Nancy: Nou had nog niet het idee dat je aan t bevallen was, want volgens mij had je dan wel ff een smsje gestuurd naar je buddy ;) !! Denk dat je wel zo bent namelijk ;) !! Nou dan nog maar ff rondhuppelen!! Morgen alweer 39 weken joh ;) !! En je weet het he, de meeste eerste kids komen na 40w ;) !!

Pooh fijn dat de fam opgeknapt is! Nu jij nog, maar komt vast goed!!

Hier net paella gehad. Was ook lekker. Verder hier als ik wat doe last van mn rug en buik. hard en pijnlijk.. Als ik verder wat hang (wat ik hele middag zowat heb gedaan :p ) gaat het wel.. Kleine is ook rustig vandaag, maar wel gevoeld hoor..

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja nancy wat ik wordt niet goed van dit gedoe hoor wil nu ook wel goede weeén want dit is niks blijft maar door gaan ..dus moet dan maar alles uit de kast halen he?? hahaha

hier ga ik ff eten de kippies zijn klaar dus jammiieee...
    tot later als ik me goed voel ...

10. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Hoe gaat het ermee? Ik heb een beetje alles kunnen terug lezen. Wat spannend van alle rommelende buikjes.

Een tip zonder garantie: drink thee met kaneel erin. Dat wekt weeen op.

Hier: Flinke baby aankopen gedaan en nu weer bekaf. We zijn het centrum ingedoken en het was lekker rustig. iedereen was voetbal aan het kijken. manlief wilde wel de 2de helft kijken dus daarna snel naar huis. het is nog nooit voorgekomen dat we binnen een kwartier thuis waren vanaf het centrum hihi. we hebben echt veel kunnen kopen met de korting;)

Nou nog 2weken en dan ga ik de thee maar ook eens proberen.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pfft ik ben boos! Man komt net pas binnenkakken, terwijl hij dus gewoon koffie en bier heeft zitten zuipen na het werk. De hele week is hij al laat, en krijgt steeds een glimlach van me, maar nu ben ik het zat. En dna ook nog niet toegeven dat hij gewoon bier heeft zitten drinken, terwijl het dus echt wel zo is.
    Zwangere vrouwen zullen wel niet meer interessant zijn ofzo.

Ik hou maar snel op met zeiken, anders blijf ik er zo lang in hangen. Ga me maar een tijdje boven opsluiten ofzo, want heb nu echt zin om het even te laten voelen dat ik boos ben. Als hij zo'n typische huisvrouw met een "ik koop bijna nooit dreft" lach had gewild had hij echt iemand anders moeten zoeken!

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nancy: poffertjes:D lkker, eet ze:D

Angel: Goed zo meid, doorlopen met die handel:p je mag me hond wel ff lenen?? ihihih vanaaf ff van billos pfff ik heb daar echt geen zin aan:$ maar ik moet er ook aan geloven:p

Lea: Heb je de pakken kraamverband mee genomen, dat zijn me toch een lappen:$:$:$ haha bij dani had ik die echt om de 5 min nodig, en ik maar lachen:D en kon dr dus steeds een nieuwe indoen:)

Mirre: kaneel thee of thee met losse kaneel? en leuk bby inkopen gdaan:D

Guppie: Ooow kerels:x:x sommige manne denken alleen aan zichzelf::x ik heb dani bij me schoonouders gelaten, ff rust voor mezelf pakken maar voel me zo schuldig:) ben zo bang dat hij denkt waar is mama nu??:(

SAm: Paella? hmz luss ik nie, fijne aaf!

Hier: ik wou dus met den ergens eten:D, nou hij dus niet had die geen zin aan:x Grrrrr klootviool ook:) komen straks 2 vriendinnen heb hapjes gemaakt en zo gezellig:D
    Ik heb steeds zo n raar gevoel: de bby voel ik gewoon met dr hoofd draaien in de bekken:( en dan voel ik dr draaien op me blaas:):$:$ das heeeeeeeeeeel raar, iemand ook dit??
    ik ben dr vanaaf laat wel xtje weer, fijne aaf!!

Lea & Angel":: droptime!!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaChan: ja herken ik wel ;) !! Paella: Ach gewoon nasi, met kip en paellasaus ;) SMaakte wel goed maar wel beetje pittig ;) !!

14. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    mama chan: thee met losse kaneel!

guppie: knuffel

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ik ben om toen om ongeveer 1 uur gaan wandelen en om even na 4 uur is manlief gaan klokken. Ben verder die middag wel lekker in beweging gebleven, in ieder geval gezeten en niet gelegen. Succes, ik hoop dat het werkt!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heb ff vlug bijgelezen bijdezeknuff voor jullie allemaal...

dylan ligt al in bed die was extreem moe en viel gewoon over zijn eigen voeten met als gevolg dat hij tegen het deurkozijn aanviel en een mega bult heeft (tis gelukkig niet blauw door de rescuecreme), mannetje heeft net de extra matras gehaalt voor op te bevallen (ivm boxpring wat niet op klossen kan ;) ). net nog ff alles gezuigd en gedweild nu nog 1 wasje aanzetten en daarna niksen.

17. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hi hier een foto die net is gemaakt!
    dus 35 weken en 4 dagen geloof ik:)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi buikje zeg!!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja zo ben ik wel inderdaad :)
    Na de 40w ja... ik hou er wel al rekening mee :(
    Bij jou rommelt het ook nog aardig dus pfffff... :(

@Angel, alles uit de kast voor Angel! :D
    Waren de kippies lekker?

@Mirie, wat lekker dat je zo met korting in hebt kunnen slaan, niet gek hey! :)
    En hier aan de thee met kaneel, alle tips welkom dus bedankt! :D

@Guppie, de mannen hier op het forum zijn weer lekker op dreef ;) Kzou maar even naar boven gaan dan inderdaad, anders ontploft de boel dadelijk en das ook niet leuk :( sterkte

@Mamma chan, nee maar als zijn vriendjes het hadden gevraagd wassie wel mee gaan eten :( Niet leuk meis, nou ga maar lekker genieten van de meiden, heerlijk zo een avondje toch! :)

@Kikkert, aaaaaaah knuff voor Dylan :(

20. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Over thee met kaneel!!!
    Ik eet van die kaneeltjes tussendoor en doop het ook vaak in de thee.
    Zou dat op hetzelfde neerkomen?
    Vind het wel een leuke geen garantie ha ha ha.

Mama chan wat een oelewapper die den van jou!
    Je zou nog spijt krijgen dat je het heb voorgesteld zeg!.
    Hopen dat die therapeut zijn hersens weer aan de praat krijgt.

Enne weet niet wie het erover had maar dat blaas gevoel is geen pretje, zo ie zo alles daar in de buurt van ondere is geen pretje!!

Angel:zou voor het rode korsetje vanavond gaan met jarretels wha wha wha

Voor de rest weet het niet meer zeg.
    Oh ja hebben jullie ook van die dikke billen?
    Heb onwijs veel broeken positie dan en m en maat 29 komt niet over me billen en dan heb ik grotere maten en dan zitten me billen redelijk oke maar zie je me benen niet meer terug.
    Heb heel veel gekregen en zo zonde dat ik het nooit aankan.
    Hang er echt tussen in dus heb zelf maar gekocht maar wil nu niet meer kopen hoor!
    Zou fijn zijn als de zon schijnt kunnen we in ieder geval nog korte mouwen aan.
    Hebben we dat niet voor niets gekocht:)

Deel Deze Pagina