Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai dames!!!

phoe he, ben gesloopt! Voetbal gekeken bij een stel (onze beste vrienden) en ik kreeg op een gegeven moment zo'n last van vreselijke harde pijnlijk buiken dat ik bij hun in hun 3 persoons hoekbad ben gaan liggen :):) Waar ik zowat een uur in heb gelegen, haha! Heerlijk!! :D:D

Hier rommelt het weer flink.. heb hele erge krampen en steken, en de harde buiken houden flink aan! Bah bah!

Ik ga morgenochtend naar mijn vader, Vincent brengt me daar heen. Die gaat dan weer terug, even bij zijn vader op visite en dan naar de tv uitzending van VI Oranje..
    En ik blijf dus lekker een nachtje bij me vader slapen.. Hopelijk blijft dan alles rustig ;)

Ik weet 1 ding.. ga vanavond vroeg mijn bedje in..

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje ja soms heb ik ff van die momenten :D ben sowieso trots op dr, helemaal als ik bedenk dat ze er bijna niet meer was geweest.. En dat komt op het moment toch vaak even weer naar boven, maar dat is logisch denk ik!

Es: Dat bad klinkt niet verkeerd :D Wel vervelend zeg!! Maar rustig aan! Dikke knuffel!!

Dithje: Succes met schoenenjacht ;) ! En fijne avond!!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Herkenbaar hoor Sam, en ik ben helemaal geen janktroel, maar als Ymke iets schattigs doet ben ik snel ontroerd!
    Vanmiddag had ze ook nog zoiets stoms, wilde perse het huwelijk van die zweedse prinses kijken. Kan echt vreselijk lachen om zoiets mafs!

Ben nog steeds niet afgekoeld inmiddels. Ik ging boven in bad, gaat meneer ook boven lopen prutsen. Weet hij na al die jaren dus nog niet wanneer hij mij met rust moet laten.

D'r komt ook werkelijk geen zak meer op tv he? Zelfs rtl4 zendt alleen maar herhalingen uit...

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie.. Heerlijk he, kinderen :D :D !! Ooh mannen.. Grrrrr... ik was vanochtend ook wat chaggie.. Manlief moest alleen een ladder bij zn ouders halen (wonen hier in hetzelfde dorp) .. Nou hij is halve ochtend weggeweest.. Achteraf bleek dus dat er een optocht voor hun huis langs was en hij niet weg kon.. Maar goed, en dan hebben we nu hier weer die grote ladder liggen, ik dacht dat hij hem weer weg zou brengen, maar niet dus.. Grrrr .Troep genoeg.. Nou ja.. Toen heb ik ook maar gezegd dat hij het maar uitzoekt ;) .. Was later snel weer over hoor ;) !!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Meisjes, ik ga weer terug m'n bedje in. Tot morgen.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slaap lekker Pooh!!

7. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Slaap lekker pooh!

Ik ga op de bank film kijken. Misschien tot straks;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij liggen ook filmpje te kijken :D !.. Nou ja, kor zit, ik lig ;) !

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goh! hier voor de verandering maar eens...

VOETBAL :x :p:p

Ach, k ga toch zo lekker slapen.. ben moe! :)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wat een rust ineens hier....

manlief ligt te slapen al van 8uur dus lekker gezellig :( (of hij slaapt of hij kijkt voetbal). ik ga net zoals es ook lekker naar bed

truste

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    slapen en/of voetbal.. tja, ik weet er alles van Kikkert ;)

Welterusten!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Kikkert..
    Hmm hier steeds harde buik als ik ga lopen en dat trekt zelfs door in mn rug, herkennen jullie dat.. Ben dan ook net een plank. Gek weer :D !!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden ik kwam even kijken of er nog nieuws is, maar niet echt he zie ik.

Sam ik heb sinds paar dagen af en toe last, onderin mijn rug. Weet nie waarvan

Ik ga ook slapen, welterusten allemaal

xxxx

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    herken het hier ook met lopen of een beweging dan strekt het door in de rug ..alleen hier ook vanuit de rug na de buik net een riem die aan getrokken wordt zeg maar ken je dat ook???

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAA! Dat ken ik ook idd!!!

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoe lang heb je het al dan??
    ik hier al sins woensdag ..

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat heb een paar weken geleden wat gehad paar keer.. Met lopen enzo.. En nu dus vandaag weer... Dus bij mij zegt het niet zoveel ;) !! Dit had iemand anders van het forum ook, die na zw.schap van ruim 41w is bevallen ;) !! En die heeft het weken gehad ;) !

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Sam herkenbaar die ladder! Die zou hier zo 5 weken in de tuin liggen...

Heb vanavond ook zere buikjes en rugpijn, maar lijkt echt niet op het echte werk. Mensen zeggen toch altijd dat je dat vergeet? Nou ik weet nog heel goed hoe pijn die weeen deden. Kan me er nog steeds niet op verheugen...

Hier ook voetbal, maar deze wedstrijd is er tenminste iets te zien. Vind NL echt slecht hoor.

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    die van mij zijn af en toe echt hevig bahh dan trekt het echt als een strakke riem pff ..
    hier nu sister act aan het kijken en dan zo na bedje toe ..pff wel moe hier ..

fijne avond nog dames en tot morgen weer..

20. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Ff kort, ons meisje loopt tegen een regeldag aan te hikken, dus ik heb haar constant op de arm en tis best lastig typen met een hand ;)
    Ik lees wel volop mee, want het is weer spannend vandaag.

Angel & Sam, die harde buiken die doortrekken naar de rug begonnen bij mij een dag of 3 voor ik ben bevallen.
    Dussuh hopelijk komt er bij jullie nu ook schot in.

Voor de rest even een dikke knufff!

Deel Deze Pagina