Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier vond ik de bevalling goed te doen tot een cm of 7/ 8 .. Toen dacht ik nog, is dit he? :p HAHA!! Niet wetende dat ik daarna 2 juur lang persweeën moest opvangen en niet mogen persen ;) Beetje jammer :p !! Maar goed of dit een voroteken is, heb nog niet het idee dat ik ga bevallen.. Kan ook nog niet, Jildou haar pop komt dinsdag pas, anders heeft de 'baby' geen cadeau voor haar :p HAHA!!
    Wij zitten btw nog steeds in een film ;) !!

Aaah Mamasan, knuffel voor Luna!

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    oo meiden ik moet ff wat kwijt:p

me vriendin die kan dus pendelen, heeft het tot nu toe altijd goed mee gehad bij iedereen..

Waren we voor de gein aan het pendelen voor de geb data:$ dee ze eerst de mnd juni of juli, en toen de dagen af, en ze deed ech niks met dr hand en kwam 19 juni uit:$:$ pippo heeft dat ook gependeld:$

Nou ze heeft het nog een x herhaald en weer goed, toen hebbe we nog ffjes met andere dinge geprobeerd wat mijn vriendin niet kon weten en dat klopt ook, hahahaahhah freaky:$ t zou gebeuren om 23,45 vandaag, hahahaha nou ben benieuwd! t zal je maar gebeuren dat het klopt das tog een giller:p

ik ga na bed, hahaah ik houd jullie op de hoogte via kikkrt hahah ik denk gewoon tot morgen hoor:p

fijne aaf meiden

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou MamaChan ik ben benieuwd :D :D Zet hem op :D :D je hebt nog even ;) !!
    Pippo heeft bij mij 7 juli gependeld ;) !

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    oeh spannend mamachan!

Wat voor pop krijgt Jildou Sam? Ymke krijgt ook een pop (baby born dave the children, zo leuk!), maar ze krijgt een kraampakket van mn moeder. Heb zelf geen cadeau gekocht.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja die is ook leuk guppie :D !! Heb ik ook over getwijfeld, maar wilde voor haar nog een zachte, ze krijgt my first babyborn, kan ook in bad. Een zachte van 32cm!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames ik ga mn bedje in!! Slaap lekker!!! Tot morgen!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Weer geen bevallingen pfff? Ik heb mijn naam verandert, was eerst eline25.
    Hier wel lekker geslapen.

Angel hoe is het met jou?
    En laetitia ?

xxxx

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Hopelijk heeft iedereen een goede nacht gehad. Hier op zich goed geslapen, tot 3.00 uur. Toen kwam al het voorwerk (wat de afgelopen dagen zo lekker gestopt was) weer in alle hevigheid terug. Tussendoor wel hazeslaapjes gedaan, maar uitgerust wakker worden zat er helaas niet in.
    Natuurlijk heeft Sebas vanmorgen z'n papa verwend met kadootjes. Alleen een ultiem gevalletje van zwschapsdementie bij mama......waar heb ik die kado's nou verstopt!!!!! :$ Paniek! :$ Maar gelukkig toch nog gevonden:D

Ik voel me absoluut nog niet top, dus maar weer rustig aan vandaag.

@ Laetitia: hoe is het nu met je? Zijn de kids bij je ouders gebleven, of is je moeder meegekomen?

@ Angel: En, hoe is het nu met je? Heeft de wandeling nog wat opgeleverd?

@ mamachan: nou, dat moest dan nog even een stortbevalling worden, als je om 23.45 zou moeten bevallen gisteren. Heeft ze gelijk gekregen?

@ Sam: leuk, die pop voor Jildou! Nou, dat wordt dan nog even een paar dagen je benen bij elkaar houden ;)

@ guppie: wat een geweldig idee van je moeder, een kraampakket voor Ymke. Zit de pop daar dan ook in?

@ mamasan: oei, een regeldagje. Dat valt niet mee. Sterkte!

@ Nancy: en, hoe ging het op die verjaardag?

@ Dithje: jij je feestje ook "overleefd"?

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    Morgen Meiden.

Bleh voel me klote.. NIet lekker zeg maar.. Mijn man gaat vandaag zijn ouders verhuizen dus ben ook alleen:( bleh
    Ik heb niet terug gelezen, ga straks douchen enz misschien knap ik daar wat van op;)
    sorry dames voor mijn ego bericht..
    x

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Bella: he bah! Algehele malaise of iets anders? Sterkte meis, hopelijk knap je op van je douche. Hoe is het met Sam z'n oogje?

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    goeie morgen,

dylan was om 7uur wakker en wilde papa heel graag zijn vaderdag cadeautje geven (hij had op de psz een sigarendoosje geverft en daarin zat een hamertje + nageltjes) dadelijk gaan we nog even naar de moeder van mijn man en zijn stiefpa (voor vaderdag en voor schoonmoeders verjaardag) ik heb helemaal geen zin om te gaan manlief wilde ook wel alleen gaan maar ja dan voel ik me schuldig. verder heb ik redelijk geslapen maar ik heb sinds 2 dagen hele erge (onder)rugpijn en aan mijn schaambotje en dat word eigenlijk alleen maar erger :( maar verder gaat het allemaal toppie hahahaha.....

fijne dag en voor alle papa's fijne vaderdag.

liefs

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @mamasan oow een regeldagje sterkte. knuf
    @leatitia enne meis hoe is het?????
    @angel hoe is het nu bij jou????
    @bella knuff
    @pooh hihi zw-dementie (vond het wel geinig :D ) maar gelukkig heb je het nog gevonden.
    @mamachan enne niet bevallen....????

13. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh, je was vroeg wakker zeg. Maar rustig aan vandaag.
    hahah cadeaus kwijt, gelukkig toch gevonden

Kikkert, leuk cadeautje van dylan voor papa, fijne dag vandaag, naar van schaambotje.

Ik heb steeds pijn onderin mijn rug, bah

14. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bella ik hoop dat je van het douchen wat opknapt, bij mij helpt het soms. Knuffel

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    joehoee

Nee geen bevalling gehad:p hahaha wat een giller ofniet dan:D

Heerlijk geslapen:D aan 1 ruk door:D is ook eens fijn.

Iedereen fijne papadag:D

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Morge dames,

niet terug gelezen.
    ZIjn gisteravond met de kids terug naar Kerkrade gereden. Zometeen komen de ouders van Roger (die vanmiddag toch naar het Gaiapark zouden gaan) om even op de kids te letten als we een afspraak met de ctg hebben. Wel onrustige nacht gehad met veel weeën maar ze waren nog niet sterk genoeg om de bevalling te laten doorzetten. Ben nu wel relatief uitgerust dus hopen dat vandaag de baby komt. Als straks de bevalling tijdens de ctg-afspraak toch begint dan bellen we mijn ouders op om de ouders van Roger af te lossen (de ouders van Roger hebben geen auto en, als ik eventueel beval, geen mogelijkheid om met de kids tot aan het ziekenhuis te komen) en dan kunnen die gewoon vanmiddag naar de dierentuin.

Thessa heeft op dit moment heel veel last van haar waterpokken. Bij Joshua begint het gelukkig een heel stuk minder te worden. Hij heeft niet meer zoveel last ervan maar zit wel nog helemaal onder. Je ziet ook dat de meeste waterpokken al zijn aan het uitdrogen en een dagelijks zemelenbadje helpt gelukkig goed tegen de jeuk. Dus hopelijk zijn ze er voor donderdag vanaf en kunnen ze dan op het kdv uitdelen omdat ze een broertje/zusje hebben gekregen.... fingers crossed!

Zal jullie na de ctg nog wel wat laten weten!

fijne vaderdag!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @eline jij ook sterkte met je rug
    @mamachan hahahaha...het was me wat geweest he als jij ff hup binnen een paar minuten gisteren bevallen was

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Laetitia: spannend dagje dus bij jullie! Heel veel succes en sterkte!

@ mamachan: dat had ook wel een turbo-bevalling moeten worden;) Nou meid, geduld hebben dan maar ;)

@ Eline: balen van je rug zeg! Sterkte!

@ Kikkert: hihi, geweldig he, die zelfgemaakte cadeaus. Hier had Sebas op het KDV een gevarendriehoekje aan een zuignapje gemaakt voor in de auto met de tekst "Papa aan het stuur!" en achterop z'n handje en z'n naam. Hihi, ik kon er wel heel hard om lachen:D:D:D Dan kwam ik er met moederdag met een beschilderd theedoosje beter vanaf ;)

@ hier: vorige week had ik een nieuwe kruikdop gekocht voor m'n kruik. Gewoon bij de Prenatal, want ik heb ook een Prenatalkruik. Leek me wel handig na 3 jaar en verschillende uitleenbeurten. Dus ik net ff dat ding passen, past dat ellendige ding niet!!!! Kan ik van de week weer terug. Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Stelletje boeven! :x Ik mag dan nog niet fit zijn, maar ik wordt hier wel boos om.:x

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

lea heel veel succes vandaag meid..hoop dat het vandaag de dag is?;) zet hem op he?

mamachan dat zou toch een bak geweest zijn hahaha.... :D

pooh weer een kort nachtje voor jou hoe voel je nu dan? ohhh en die dementie he ..gelukkig kado terug gevonden .. hoe is het nu met sebas?? tja wandeling geen idee ...heb wel al een aantal uurtjes echt buik pijn onderin de buik :(

kikkert ohh dat zijn de leukste kado,s van de kids ...

eline auwii die rug ..knuff

bella hoop dat de douche een beetje helpt ..

nancy hoe was de verjaardag ??

dithje hoe was je feestje ??nog schoenen kunnen vinden??

mamasan dikke knuff ...ben benieuwd dan hier

hier redelijk geslapen maar wel heel onrustig .. wel vroeg wakker met pijn in mijn onderbuik ...... weet alleen dat ik er erg knetter van wordt gister nog wel ff manlief verleid haha... niet alleen daarvoor maar baad het niet schaat het niet he?

verder iedereen een fijne vaderdag ... knufff voor die hem nodig heeft

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Gisteravond geen puf meer om nog even langs te komen meiden. Waren rond half 12 terug van het feestje en daarna meteen mijn bedje ingedoken. Feestje was niet spectaculair, eerder beetje saai;). Maar ja, we hebben het weer gehad;). Vandaag even bij paps en schoonpaps koffie drinken en verder eigenlijk geen plannen!

O ja, mijn schoenenjacht van gisteren is uitgelopen op 0,0... Pas dus geen enkel paar schoenen meer:$! Gelukkig had schoonmoeder nog een paar oude gympies maat 39 (normaal heb ik maat 36/37) en die paste ik dus... Sjonge zeg, daar moet je het dan maar mee doen;).

Grrr Pooh het bekende voorwerk weer terug:x:(, niet fijn meis! En nu dan meis, weer rustig of ....? Whahahaha dat is een serieus geval van zwangerschapsdementie, vergeten waar je de kado's hebt verstopt:p!
    Balen meis dat de nieuwe dop niet past!

Knuffel Bella!

Veel plezier vandaag Kikkert ondanks dat je geen zin hebt;)!

Vervelend van je rugpijn Eline, dikke knuffel meis!

Heel veel succes Laetitia in het ziekenhuis! Ben benieuwd meis....

Sjonge Angel het schiet bij jou nog niet echt op he meis? Kan mij voorstellen hoor dat je er gek van wordt. Dikke knuffel!

Share This Page