Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    goede morgen!

leatitia: succes en sterkte vandaag! spannend.

@ all: nou ben weer een dag verder. jeetje wat heb ik een pijn in mn bekken sinds gister.
    duizeligheid is ook nog niet weg. bah.
    kan bijna de trap niet op. maar das neit lekker als je 6x op een nacht moet plassen. dus maar een emmer meegenomen en in de douche gezet. (ja je moet wat!) zodat ik niet 6x die trap af hoef.
    gister liepen we op het dorp en toen dacht ik ojee, lijkt wel of mn kind er zo uit kan vallen.
    hebben jullie ook af en toe zo'n zwaar gevoel in je onderbuik. en dan die rotsteken daaronderin. pfff.

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dithje hee jehhh dus was een beetje saai gister?? baal je dan niet nu je hoogzw dat je bent gegaan?? zou ik dan denk ik wel weer hebben :D..nee wordt er echt rood groen en alle kleuren van hier ... maar moet wel zeggen dat ik deze buikpijn nog niet heb gehad hoor.. maar het hoeft niks te beteken natuurlijk want het kan maar zo van de vrijpartij komen ...
    lekker rustig dagje voor jullie nou hier ook niks op de planning gelukkig ..

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @angel shit meid dat het niet door wil zetten. hihi en manlief verleid och heef die ook een leuke avond gehad :D. knuffie
    @dithje jammer dat het feestje niet zo geweldig was. schoenen...bij dylan paste ook helemaal niks meer op het einde dus ik liep de hele dag op crocs (lekker sexy "not" ) maar alleen die kon ik nog aan haha. veel plezier vandaag.
    @pooh ooo das ook heel leuk zeg :D . shit van die kruikendop.
    @bubsie knuffel voor jou

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge Bubsie wat naar meis dat je zo'n last hebt van je bekken en ook nog steeds zo duizelig bent! Je hebt gelijk hoor meis dat je die emmer in de douche hebt gezet, is anders toch geen doen? Dikke knuffel!

Nee hoor Angel baal niet dat ik gegaan ben, heb toch mijn plicht weer vervuld;)... Uiteraard was lekker thuis op de bank fijner geweest maar ja het is niet anders. Hmmm een andere buikpijn dus meis die je niet kent? Vreemd he hoe je lichaam kan fungeren? Hoop echt voor je meis dat er snel iets gaat gebeuren! Heb je nog afspraken met je vk staan dan over hoe en wat?

Hier; ben een beetje van slag... Net bij de juni-mama's gelezen dat een van de meiden gisteren te horen heeft gekregen dat haar kindje niet meer leeft:(:(!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    bubs dat voelt zeker vervelend aan ..en zeker die trap op en af goede oplossing zo toch.. ? knuff meid..

kikkert ja maar ik was ook blij hoor haha...:D

dithje dat is ook wel weer zo de plicht is gedaan.. ;) nee alleen bellen als het meer wordt of als ik haar nodig heb ..dus kijk het nog ff aan vandaag .. blijft het zo dan bel ik haar vandaag nog ff op ...

pooh ohhh wat balen zeg van die dop ..je zou toch zeggen dat ie moest passen.?

moest net ff poepen he (sorry) en moet zeggen dat me dat flink zeer dee pff :(

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dithje hee bahh wat een naar bericht zeg ... kende je haar ?? ik ken er 2 scorpion (al bevallen) september maar die is nog niet bevallen...

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @dithje jeetje wat een naar bericht zo kreeg ik afgelopen week ook z'n bericht van iemand die hier in de flat woond (en daar de zus van) dat kindje was ook gestorven in de buik echt verschrikkelijk om te horen, maar ik probeer me er maar niet mee bezig te houden met zulke berichten (maakt je alleen maar heel onzeker)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik ben er vandoor ga naar schoonmoeder en haar man (geen zin maar goed)

tot strakkies

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Herkenbaar hoor Angel, heb ook sinds een weekje of anderhalf dat het poepen echt zeer doet. Denk zelf dat het komt doordat de baby helemaal ingedaald is en vast ligt...
    Kende haar niet hoor, maar het bericht is zo verschrikkelijk! Leef je 9 maanden lang naar je kindje toe en dan op het eind krijg je te horen dat het niet meer leeft.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: Haha lekkere actie, cadeautjes niet kunnen vinden :p HAHA!! Maar is goed gekomen gelukkig ;) !! Leuk hoor!!!
    Balen van die dop, grrrrrr...

Dithje: Jakkes, dat is altijd naar!!! Hier was ik vanochtend ook erg ongerust, gisteravond heb ik de kleine heel weinig gevoeld en vanochtend was het nog rustig.. Inmiddels gelukkig wel weer goed gevoeld!

Bella beterschap meid.

Laetitia: Succes!!! Zet hem op!!

Hier tot half 8 geslapen., Verder flink de balen. De lijst had blijkbaar plakvlekjes en nu zitten er plakvlekjes in haar gezicht op de poster..Heb hem maar laten zitten, want alsi k hem eruit haal wordt het nog erger.. Maar baal er wel van. Heb je eens wat leuks! Kor vindt hem super :D !! En natuurlijk Jildou haar kunstwerk ook :D !!

11. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gelukkig maar Sam dat ukkie weer volop aan het bewegen is! Kan mij voorstellen dat je dan ongerust bent... Balen zeg van de poster! Maar wel leuk dat Kor het een geslaagd kado vindt!

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sam ohh wat balen zeg van de poster maar kor vond hem mooi gelukkig maar he ? lekker zeg tot half 8 top ;)..had jildou nog iets gemaakt op school ?

hier had ik voor manlief geurtje jp caultter en de jongens hadden dvd r ..geurtje ..en agenda gekocht haha wel lief van ze ..

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Angel: die ontzettende buikpijn helemaal onderin had ik vannacht ook. (en hier geen verleidingscapriolen gehad hoor ;)) Balen zeg, dat het nog niet doorgezet is. Vandaag weer een wandelingetje? Snap dat je er verlieverlee helemaal simpel van wordt. Dikke knuf! Heb je bij jullie in de buurt geen voetreflextherapeut zitten die de bevalling op gang kan helpen?

@ Dithje: oeps, geen schoenen meer die je nog aankunt! Gelukkig heeft je schoonmoeder je uit de brand geholpen:D Balen dat het feestje saai was, maar wel weer gelukkig dat je een goede reden had om eerder naar huis te gaan ;) Het voorwerk gaat wel weer door, maar niet meer zo regelmatig en heftig als vannacht.
    Wat een vreselijk bericht zeg. Krijg er kippenvel van, ken het verdriet maar al te goed. Snap heel goed dat je van slag bent. Hier nog een...

@ Sam: jemig, wat balen zeg! Ik weet wel hoe dat komt: dat komt doordat je de foto glanzend hebt laten afdrukken. Als je 'm mat laat afdrukken heb je dat probleem niet. Wat je nog zou kunnen proberen (als de plakvlekjes niet al helemaal ingetrokken zijn) is in iedere hoek van de lijst een klein kartonnetje te doen, zodat de foto van het glas af komt te staan. En anders toch nog een keer mat laten afdrukken? (is niet de goedkoopste oplossing, maar toch)
    Fijn dat je de kleine weer goed voelt.

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Kan iemand mijn omgeving een lol doen en me achter het behang plakken????

Heb nogal last van m'n irritatiehormonen.....

Uit pure boosheid net zelf gestofzuigd (was geen handig plan, dat voel ik nu al) en Sebas en ik zitten elkaar flink in de weg. Heb nu om de vrede te bewaren maar een dvd voor 'm aangezet.

Manlief is overigens ook wel aangestoken, die is nu ineens aan het opruimen....Dat werd tijd!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    pooh zeker balen ja ..nee niet dat ik weet wat doen zo iemand precies dan?? miss kan manlief het ook??

16. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ach lieve Pooh ik wil je best achter het behang plakken hoor, maar volgens mij is het niet echt nodig!;) Je zit gewoon jezelf een beetje in de weg volgens mij en hebt wellicht een off-day?? Dikke knuffel meis!!

Hier; tot later dames, gaan richting mijn paps voor een bakkie!

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort

hahah pooh nou hier ook van die irrie hormonen hoor vandaag ..maken ze hier een probleem over hoeveel schaaltjes cormflacks ze mogen eten enz brrrrrrrrrrrrrrrr... en dan heb ik het gedaan he... wat goed dat poohman nu ook is aangestoken met het poets virus haha...beter ...ik wil zelf zo gaan stofzuigen

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    veel plezier dithje ..tot laters doeg doeg...;)

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0

Ze masseert een aantal drukpunten op je voet. Er zijn mensen die zeggen dat je het zelf ook wel kan, maar dat vind ik niet verantwoord. Voetreflextherapeuten hebben niet voor niks minimaal 4 jaar gestudeerd.... De behandeling zelf niet niet pijnlijk (hooguit kunnen sommige punten niet lekker aanvoelen) en afhankelijk van je verzekering (aanvullend) wordt er vaak een deel vergoed. Maar volgens mij zal dat laatste je nu echt een zorg zijn ;)(en na al dat gedoe met de verzekeraar ook waarschijnlijk niet lukken)

Bij Sebas is zo de bevalling in gang gezet, dus ik weet dat het werkt ;) Afhankelijk hoever je baarmoedermond verweekt is en je evt. al ontsluiting hebt (wat bij jou wel het geval is) kun je soms al aan 1 behandeling genoeg hebben. Ik heb toen wat meer behandelingen nodig gehad, maar na Bram* trok ik het psychisch echt niet meer, vandaar.

Kijk anders hier voor een therapeut bij jou in de buurt: Welkom bij de Vereniging van Nederlandse Reflexzone Therapeuten (ik zie net dat er in Amersfoort 2 zitten....)

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel pooh ... ja idd met die verzekering van mij pffffffff kreeg gister weer een mooie brief.... stelletje brrr:x:x...maar ga er straks ff naar kijken ben benieuwd is het nog nodig dan ga ik eens ff bellen ..want wordt echt knetter zo omdat het heel de dag door gaat zeg maar ...

pak ik de stofzuiger om te gaan zuigen krijg ik op mijn donder ;) ben je nu helemaal gek zegt sam zitten of liggen jij .. :( nou ja wel lief maar ik wou zelf ff goed in beweging haha.. nou ja dan niet he:)

Share This Page