hahaha ik lach me kapot om die parkiet van me vader.. Hij zit op mijn hand terwijl ik gewoon aan het typen ben.. Gaat achter de muis aan op het beeldscherm.. stom beest! zo tam als het maar zijn kan, hij springt zelfs op de kop van mijn hond..
@ hier: vanavond een lekker pastaatje gekookt, met een lichte saus. Ging er goed in. Natuurlijk wel maagzuur, maar dat krijg ik momenteel al van een kaakje Tijd dat deze kleine meid de weg naar beneden gaat vinden Verder nog altijd heftig voorwerk, vooral als ik ga liggen, bijvoorbeeld op bed. Als ik bezig ben wel "gewoon" harde buiken en zo, maar de heftige krampen komen als ik rust neem. Heel apart Herkent iemand dat? Verder belde net een vriendin waar ik altijd heerlijk mee kan lachen (en andersom), hoe rot de een van ons ook voelt. Was dus echt wat ik nodig had! Top! Straks lekker naar bed en dan hopelijk dan de hele nacht knock-out
O daar moest ik trouwens wel weer vreselijk om lachen, kinderlogica van een 2,5 jarige (bas zijn nichtje): Bas: "ja in Nancy haar buik zit jouw neefje of nichtje" Nichtje met grote ogen naar mijn buik kijkend: "ooooo mag ik heel even kijken dan??" GEWELDIG
@Es, whaha geweldig die beesten in jouw omgeving hihi hier hadden alleen nog veertjes gelegen vrees ik @Pooh, hier ook ineens paar dagen al het zuur, nog niet eerder gehad Krampen komen bij mij ook vooral met rust, bijv nu als ik achter de laptop zit, das rust voor mij Sterkte en hopen op een heeeeele goeie nacht voor jou!
haha, geeft niks. Dat zullen ze idd niet van hun vader hebben Die valt bij mij (althans toen) in het rijtje "makke beer". Alhoewel: als collega kan hij ook af en toe een flinke pain in the ass zijn hoor. Maar ik ook Super dat jij ook van die vriendinnen hebt. Ik heb allemaal lieve vriendinnen hoor, maar met haar is het gewoon altijd lachen. We waren tegelijk zwanger (zij is al bevallen) en zaten zelfs samen in de ZW. Hoe rot het ook was, we wisten elkaar altijd binnen 3 minuten weer aan het lachen te krijgen. Het recept: Pasta: AH verse peline met ham (koken) Saus: Olijfolie in de pan, courgette in stukjes erbij, 1/2 paprika in stukjes erbij, lekker bakken. 100 gram rauwe ham (Coburger of zo) in snippers erbij, scheut kookroom en ca. 1/3 potje rode pesto (AH), even doorkoken en klaar. Supersnel, lekker licht en hier in huis absoluut een blijvertje volgens manlief (en mij ook, natuurlijk) Dit is genoeg voor 2 personen
FF vanuit bedje hier is het afgenomen vind ik, of stilte voor de storm zo fijn slapen iedereen fijne nacht!
whahahaha Nancy te grappig! Es wat een leuke parkiet!!! Gezellig Pooh, arme jij! Dat is wel heftig voorwerk zeg. Hopelijk gaat het binnenkort iets beter en heb je ook niet meer zoveel maagzuur. Mama van Perine.. ik hoop dat het allemaal voor die tijd goed komt! Ik duim voor je..
@ nancy: heerlijk die kinderlogica! Die uitspraken zijn echt geweldig! Dus jij ook last van krampen en zo in rust. Oke, ik vond het al vreemd. Dat maagzuur heb ik al een hele tijd, en daar neem ik ook gewoon wat voor. Normaal alleen voor het slapen gaan 's avonds, maar nu ook gewoon overdag. Anders is d'r weinig lol aan
haha nancy geweldig!! shelly leuke site! Voorwerk dames knuffel! Sam mijn Sam heeft ook een soort lintworm hoor altijd al gehad eigenlijk Verder weet ik het al niet meer SORRY echt een zeef! Ik voel mij weer een stuk beter vooral kwa stemming!! Vanmiddag na Sam zijn slaapje langs mijn werk geweest om iets op te halen, daarna naar mijn schoonouders hun nieuwe huis(waar mijn man al was om te helpen met verhuizen) Daarna ook nog uiteten geweest was echt super gezellig!! SAm heeft het zo goed gedaan dat ik zon MEGA trots en gelukkig warm gevoel van binnen heb.. O ja en we gingen eten in kijkduin bij de griek maar het was erg druk en stonden erg ver weg geparkeerd waardoor we vanaf ong het kruispunt( 500 m - 750m) een heel stuk schuin naar boven moesten lopen de boulevard op en ik kreeg zo'n pijn van onderen en echt een soort weeen als in het begin van de bevalling van Sam!! Was echt zooo pijnlijk en raar.. Hoe kan dat nou? Toen ik ging zitten in het restaurant zwakte het gewoon weer af in harde buiken en nu is het weer rustig. Jeetje ik schrok me dood dat ik die heuvel bijna niet opkwam is dat wel goed?? xx
@Pooh, pain in the ass, vertel me wat vraag ook altijd aan Bas of hij misschien van de melkboer is TOTAAAAAL anders dan Bas... Dan heb je helemaal een soulmate, zo saampies zwanger geweldig Hey thanx voor het recept!! ga eens even kijken wat Basje ervan vindt @Mamma chan, beter zo, blijf nog maar even zitten hoor beebje van Chan!
@Bellamano, O wat heerlijk als je zo trots kan zijn op je kindje, geweldig Hoest met Sam zijn oogje eigenlijk?? Ik heb met lopen vooral dat ik soms het idee hebt of de kleine tussen mijn benen hangt Zo een druk op mijn onderkantje. Bedoel je dat
@ Bella: geweldig dat het eten zo goed ging! Dan ben je echt trots op je kind he? Ik herken het wel hoor, zulke heftige krampen als je zo'n heuvel op moet (weet precies welke heuvel je bedoelt ) Of het hoort? Geen idee. Maar gelukkig dat het in het restaurant weer wegtrok. @ Nancy: hihi, op het werk had ik geen moeite met 'm hoor. We wisten ons aan dezelfde types te irriteren, en hebben een paar keer samen en project gedraaid. Maar ik kan me voorstellen dat jij aan Bas meer een soulmate hebt Ik ben benieuwd wat Bas ervan vindt. Het is in ieder geval zonder champignons @ Angel en Laetitia: zet 'm op meiden! Ladies, ik ga m'n bedje opzoeken. Tot morgen.
Dames hier ook iemand die naar bedje gaat.. TOt morgen! Slaap lekker!! Sorry dat ik ff niet reageer op iedereen maar ben kapottie..
haha nancy die kinder logica is geweldig inderdaad! Dochtertje van een vriendin van mij is 6 en zei gisteren ook al: Es wanneer komt jou baby er nou uit? Dus ik zeg: Dat weet ik niet meissie, dat kan elke dag gebeuren.. Nou zegt ze; als het maar niet nu gebeurd want je bent nu niet in het ziekenhuis.
nanc: ja sam zijn oogje ik weet het niet.. Het is wel iets verbeterd maar het is absoluut nog niet weg ze zeiden wel dat dat even kon duren dus ik duim hard.. Sam heeft er gelukkig geen last van.. Ja het was enorme druk maar ook echt pijn kon niet meer rechtop lopen zooo gek leek wel een oud wijf. Echt heel bizar.. Vond het zelfs beetje eng, met de zwangerschap van Sam nooit gehad.. Maarja nu is alles weer "normaal" Pooh slaaplekker meid! hopen op een beter dag morgen!!Knuffel
Ach meid, ik dacht ook vrijdagnacht Yessss ik mag gaan beginnen.... blijft het bij gebroken vliezen en wil het voor de rest niet vlotten.... nou, dan had ik toch liever gehad dat ik de vliezen niet gebroken had hoor.... Ben ieder kwartier ofzo naar de wc aan het gaan omdat ik denk dat ik helemaal door het kraamverband ben gelekt.... en het voelt niet prettig aan hoor... (ongesteld zijn is er niks bij)..... Hoop iig voor jullie allemaal dat, als de vliezen breken, de bevalling ook direct komt aanzetten..... En hoop ondertussen voor mijzelf dat de bevalling ook ieder moment kan gaan beginnen (merk dat ik sinds het avondeten wel meer last van pijnlijke weeën heb. Zometeen toch nog maar ff een ritje naar het ziekenhuis vermoed ik) Verder niet bijgelezen... sorry.....