@Sam, oeps foutje, ik las 2 8) @Es, hoe heeft Vin het trouwens gehad bij VI oranje?? @Inlegkruisjes, ok thanks.. denk dat ik ze gebruik totdat ik beval, bevalt me eigenlijk wel
goedemiddag nancy wat een droom haha, je zou idd maar wesley gezegd hebben dan zou je man toch raar hebben gekeken!! es: jeetje idd wat een energie, nou lekker toch meid! Als je het hebt moet je het ook maar van nemen vind ik Laetitia: succes morgen!! Mamat Inwendig onderzoek? waarom doen ze dat? hebben ze bij mijn vorige zwangerschap op het laatste nooit gedaan.. Ik heb net ook een uurtje geslapen, heerlijk! heeft mijn hum wel goed gedaan! voorlopig dan hahah Ga nu met Sam lekker de tuin in! Tot vanavond! Ik ga morgen trouwens de box verven x
Dames ik moet even bijkomen hoor ik moest met de hond naar de dierenarts.. anaalkleiren en ff enten, nou dat beest trekt heel erg, en toen zei ze van ja we hebbe wel een tuigje daarvoor, heel diervriendelijk hoor.. Nou ik heb dr een dik half uur over gedaan waar je normaal 10 min over doet dat stukje van daar na huis dat beest wou nie meer mee lopen dat ken ik dus helemaal nie!! mensen me aankijken alsof ik iets illegaals dee met de hond toestand!!! ze is te dik
@bellamano, fijn dat je je iets beter voelt nu En veel succes met de box verven! @Mamma chan, jemeninee, behoorlijk avontuur dus met die hond Moet ie nu op dieet??
Ik duik nu even in bedje voor een laat tukkie voordat ik de kids ophaal. Ben helemaal opperdepop. Kom vanavond eventjes langs! Lae: alvast succes morgen. Eindelijk weer een beebje erbij errug leuk. Petatje: bedankt voor je update wat groeit ze goed. Nu nog een mooie foto erbij dan ben ik helemaal blij. En voor jullie dat ze beter snachts gaat slapen. tot laterrrrrrrr zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nee hij moet minder brokken, jeeezus ik was me ook aan het slepen met die hond pfff dikke krampen weer nja nu gaat den ff grote zak hondevoer halen en heb alle afspraken verschoven naar morgen, en dan heb ik de komende weken vrij pfff man ben echt ff bekje af Lea: succes morgen Inleg kruisjes hier ook energieboosters: poets ze rest dikke knuff
Leuk Eline! Heel veel succes Laetitia, we wachten met smart op babynieuws! Heerlijk Es dat je weer thuis bent en dat Vincent de boel netjes heeft gehouden! Kleine wervelwind... Lekker hoor weer een schoon huis! Super MoederK dat alles goed was bij de vk! Oei, spannend volgende week... Bah meis wat grrr dat de schutting nog niet af is... Hopelijk maken ze het snel af! Lekker dutje Sam en Jildou heeft het ook lekker lang volgehouden, super! Jummie Nancy, klinkt lekker die gevulde paprika's! Recept??? Ben vanavond alleen met eten en heb nog flink wat paprika's in de koelkast liggen... Heerlijk dat je een uurtje geslapen hebt Bella en dat je met je goede been uit bed bent gestapt! Sjonge Mamma Chan wat een gedoe met de huis, maar je hebt het overleefd! Slaap lekker Koekkie! Hier; boven weer helemaal spik en span op de badkamer na, die ga ik van de week nog even doen... Net terug van de vk en ben weer goedgekeurd! Had vandaag, gelukkig, de nieuwe vk. Is wel zo fijn om haar ook een keer gezien en gesproken te hebben voor het geval zij dienst heeft als het zover is. Ze gaf wel aan dat het vaak zo is dat dames die een dreigende vroeggeboorte uiteindelijk vaak overtijd gaan lopen... Nou, maak me blij maar niet heus...
Nancy: Hij vond het helemaal geweldig! Bij de uitzending van half 11 hebben we hem zelfs een paar x op tv gezien buiten bij het schietspel Zo nu ff zitten, de vloer is gedweild, dus even laten drogen, en kan ik ff rustig zitten Ben als een wervelwind door me huis gegaan, allememachies.. zo zit je een week lang te klagen over van alles, en zo heb je ineens een dag vol energie en ben je niet meer te stoppen
@Koekkie, tukse! @Es, nou ja, heb nog zitten kijken maar heb 'm niet gezien @Dithje, haha komtie: heb een eigen brouwsel gemaakt --> paprika uithollen, gehakt rullen met een uitje en dan flink kruiden met van alles en nog wat (ik had paprikapoeder en gehaktkruiden) en voor het 'sappige' heb ik een beetje ketchup door het gehaktmengsel gedaan. De paprika's vullen met het gehaktmengsel en dan zet ik ze rond etenstijd in de oven. Lekker met rijst erbij, KLAAR Fijn dat alles weer goed was bij de VK meis en wat een nieuws! Dat wil je inderdaad even niet horen nee... Pffffffff wat een eigenwijsjes zeg die kids van ons
Nancy: hij stond buiten bij het schietspel achter de kandidaten.. Links in beeld een blauw shirt had ie aan en hij kijkt zelfs een keer in de camera.. hoe bedoel je, ik wil aandacht Ja ik doe rustig aan.. tenminste, nu wel, ben bijna klaar Ik lees dat er een hittegolf aan zit te komen, dus ik kan maar beter nu alles doen 8)
Hmmm Nancy klinkt wel erg lekker! Ben benieuwd of het ook lekker is, dus laat maar even weten vanavond. Misschien morgen weer alleen en als het heeft gesmaakt kan ik ze morgen maken.
stelletje poetsmutsen zijn jullie zeg! Ik ruim wel wat op en doe wat was, maar poetsen doe ik nie meer hoor... maar goed, wij hebben dan ook een fijne schoonmaakster Es das ook wat met die hond. Aan zo'n tuigje kon onze hond ook nooit wennen. enneh sperziebonen geven helpt ook bij afvallen! (ene dag brokken, andere dag sperziebonen) Ons bed staat nog niet omhoog, en ik overweeg heel serieus het helemaal niet te doen. Onze dochter kan er anders helemaal niet meer inklimmen en dat vind ik zielig. Dan verschoont mijn man het bed wel elke dag... Ik ga toch niet thuis bevallen.
Hey meiden! Laetitia, heel veel succes en zet em op! xxx Natte kruizen, hier ook, verschrikking! Zelfs ernaast hoor (de inlegkruisjes), wordt er gek van!!! Lang leve de inlegkruizen! Ik ben echt een vergiet, ik vergeet alles! Ik ga toch een poging doen verder! Es, rustig aan gekske! Haha wat een hoop heb je weer gedaan! Hier vandaag ook heel veel energie maar ik doe er niet teveel mee anders betaal ik vanaaf de prijs. Nancy, Hahahaha wat een droom weer, geweldig! Hier krijg ik ook heel erg de kriebels als ik denk aan dat er iemand gaat bevallen. Ik heb zulke gigantische vlinders in mijn buik, al een paar dagen. Ben zoooooooo benieuwd naar de kleine uk! Over maximaal 4,5 week ben ik gewoon een echte mama! Kikkert, ik zag je buik, mooi zeg! Hier ook een buikfoto van vandaag! Ben benieuwd wat over mijn buik gezegd gaat worden want als ze die van jou al vinden hangen.... Dan weet ik niet wat de mijne is hahaha! Bekijk bijlage 80212 Ik loop ook echt over straat alsof de baby er elk moment uit kan vallen en mijn shirts willen gewoon niet meer om mn buik heen en mijn broek zit echt lager dan waar mijn onkruid begint zegmaar, haha voor schandaal! Kan beter niet meer de straat opgaan denk! xxx
Guppie: Ik heb geen idee waar je het over hebt.. hond, tuigje, sperciebonen Ik heb wel een hond, maar die hoeft niet af te vallen hoor denk dat je je vergist met iemand anders..
Wat een heerlijke luxe Guppie een schoonmaakster! Whaaa wat een mooie buik Sue! Hij hangt inderdaad wel errug laag hoor meis, kan mij voorstellen dat je het idee hebt dat de baby er elk moment uit kan floepen8)...
Wooh Sue, mooie buik!! en hij hangt zeker laag zeg!! Die van mij gaat nu ook wel hangen hoor, krijg al last met mijn doos afvegen op de wc.. das al een hele klus
Moeder k fijn dat alles goed was bij de verlos Dithje ook weer goedgekeurd, niet te hopen dat je overtijd loopt Sue mooie buik zeg, wow die hangt zeker laag Ik ben net ook bij de verlos geweest, alles weer goed. Ze zei het is niet zon groot kindje, denk niet dat ze 7 pond haalt. Maar ja volgens mij is het maar giswerk xxx
Mooie buik Sue!! Es er werd denk ik mamachan bedoeld! Guppie: hier ook wel klaar met het poetsen hoor !! Maar ja geen schoonmaakster! Maar houd t wel wat bij met stofzuiger, doekje en dweil en verder geloof ik het wel. Hmmz en toen?? weet t ff niet meer !! Jildou heeft net hele bak litlle people op haar kamertje gevonden, wilde ze mee spelen. Dus heb de bak amar mee naar beneden genomen toen ik de handdoeken opgevouwen had .. Nou ze is helemaal blij Leuk dat kids zo blij zijn met spul dat ze al maanden hebben HAHA!!