Nice pic Sue, helemaal leuk met dat eendje zo! Oei die schotel van jou klinkt ook errug lekker... Super Eline, ook weer goedgekeurd meis! Enne, het gewicht is echt maar een schatting hoor... Hihihi geweldig Sam die hernieuwde interesse! Is ook zo hoor meis, ik stel mij er ook op in anders is het straks zo'n teleurstelling... We gaan het zien, ukkie komt als hij er klaar voor is! Je kunt het altijd vragen Nancy! Denk niet dat ze het doen voor de 40 weken maar je weet nooit... Nee heb je, ja kan je krijgen! Gezelli dat Bas al thuis is! Gewicht baby; laatste uitgebreide echo bij de gyn was ukkie zo'n 5 pond... Denk dat hij met de geboorte circa 6 a 6,5 pond zal wegen, lekker klein menneke... Schattig! Succes Es! Ben ook erg benieuwd hoe het met Angel is!
hey lieverds sorry voor de late reactie dames... was een bewogen dagje hier.. en nog ff een tukkie gedaan.. de vk geweest maar helaas nog steeds hetzelfde ..wel deed ze me dit keer flink zeer pff.. de weeén doen nog niks helaas .. morgen weer controle op de praktijk ..dus nu maar hopen dat het vanzelf goed door gaat zetten zij zelf verwacht ook niet dat het heel lang kan gaan duren ook omdat de slijmprop al weg is maar het moet wel ff op gang komen... hoe is het hier verder??
Kikkert, ik ben 169 cm! jouw buik staat nog mooi van je af, bij mij is mn buik heel erg ingetrokken in vergelijking. Nancy, idd geen huge buik, valt best mee. en toch draag ik vooral naar voren. de laatste 2 weken draag ik em ver naar beneden en dicht op mijn lijf, hij steekt minder uit. Sam, gelukkig dat ik niet de enige ben; kan mezelf anders behoorlijk raar vinden dat ik zoiets niet weet haha!
Hey Angel, Knuff meid dat t zo stagneert.. prinsesje laat je eens zien! Xx Wel fijn dat iedereen steeds goed nieuws krijgt bij de vk!
ja zeker balen maar helaas zit niks anders op dan het maar zo te nemen en afwachten ... hoe is het met jou sam?? sue en hoe is het met jou?? bedankt nog voor je lief smsje
He Angel wat fijn dat je er bent meis! Ai de weeen doen nog niet genoeg dus? Chips meis wat balen zeg... Hoop echt voor je dat het snel door gaat zetten!
@Angel, pffffffff en weer onzekerheid meis... schiet ook niet op he Ben benieuwd morgen weer, sjonge En pijn gedaan in de zin van inwendig onderzoek? Dat vond ik de laatste keer ook zo pijnlijk joh AUW
Angel: Hier alles wel oké. Ja harde buiken bij alles wat ik doe, maar ach !! Verder neit veel uitgespookt vandaag. Gewoon ff gestofzuigd, was opgevouwen, met Jildou naar speeltuin geweest en verder is ze heerlijk aan het spelen dus gewoon lekker genieten! Nog maar even geduld hebben, denk toch dat dit een juli-baby gaat worden
Graag gedaan schattie! Hier alles goed! Op 111 onderaan kun je mn buikfoto vinden, ben benieuwd wat je ervan vindt! Verder hele erge vlinders in mn buik, voel me heel gek en helemaal verliefd op mn kindje! Hij is erg druk hihi.
Trouwens dat heb ik jullie gister niet eens verteld. Bumba stond aan op mn laptop, alleen Jildou kon het niet zien, (was dr aan t verschonen) maar wel horen. Ze kon aan het muziekje horen wat er te zien was. Op een gegeven moment roept ze schoenen en idd dat was het stukje dat hij achter zn schoenen aanrent. Toch geweldig dat ze dat zo onthouden he!!
Haaha wat knap van Jildou, grappig ja! En ook zo jong al! Mike weet bij babytv bijv ook wat er gaat komen, maar die is al 3,5. Ow inmiddels is hij helemaal zindelijk trouwens, zomaar in een maandje tijd! Inhaalslagje zeg ik! Alsie gepoept heeft gaat ie op handen en voeten voor me staan zodat ik kan afvegen whahahah, je weet niet wat je ziet, Bart ging van zn houtje van t lachen!
nancy dithje sam ..vrijdag deed het niet zon pijn als vandaag pff zeg maar heb zelf ook het idee dat het net als bij dion heel ver naar achter zit .. toen bij dion kon de vk ook niks voelen en als ze verder ging dee ze me zeer en dat wou ze niet ..had ze het toen maar gedaan ..want in het zk deden ze het wel en toen hadden ze 6cm .. maar ik wacht ff af of ze gauw doorzetten hier.. sam ohh fijn dat de vk lief voor je is geweest ...en een lekker dagje dus fijn.. alleen balen van je buikje zeg.. hoop dat je niet te ver juli in gaat want dat is toch ook niks hoe is het met jullie nancy en dithje ?? was er al nieuws van lea?? sue hahah ga zo ff kijken naar je buikje ... ohh lekker zon druk ukkie heerlijk..alleen maar goed dat je de vlinders hebt die worden straks alleen nog maar meer...
Hahahaa geweldig !!! Mijn broertje was op een gegeven moment zo sneaky. Als hij gepoept had moest mijn moeder zn billen doen, maar als mn vader er was, deed hij het zelf.. Bleek dus dat mijn vader 'propjes' maakte en dat voelt blijkbaar niet lekker.. Dus je snapt wel wat mn moeder ook ging doen vervolgens HAHA!! Ja Jildou is heel helder wat dat betreft. Maar ze is ook gek op muziek hoor. Als we zitten te eten wil ze ook graag muziekje aan. Zit ze in haar stoel: ziek? ziek?? :HAHA!
Nancy: Ach het went die buik !! Maar vandaag doet mn onderrug ook mee.. dat is iets minder. Maar ja ik hoop op eerste week van juli !! Trouwens mijn vk kon er idd ook moeilijk bij, nu je het zegt! Zat ook ver naar achteren zei ze... Ik zo voor de grap, is het er al bijna? HAHA!! Lae: Wordt morgen om 8 uur ingeleid!
sam wat knap van jil zeg super .. en het is knap hoe ze het onthouden he snap je af en toe niet..?... sue ja leuk gezicht he hhahaha .. kan je idd helemaal dubbel van liggen .. hier had jel eens toen ging hij al op de wc ..riep ben klaar ...kom ik er aan gaat hij met zijn hoofd naar beneden en kukkelt zowat voorover hahaha..
Superschattig en nu al gevoel voor gezelligheid! haha! En wat n uitgekookt broertje ja hahaha, geweldig! Hmmm zie het Mike nog niet zelf doen whihihi, die hand oog coordinatie gaat em nog niet worden!
ach arme lea dus bij haar zet het ook nog niks door? echt balen ..denk je de vliezen zijn gebroken loop je nog een paar dagen rond pffff....fijn voor der dat het morgen zover is ... dus bij jou ook al zover na achter sam ?? zal het met de 2e enz te maken hebben??