Ik ga ff op bed liggen, vandaag eens wat vroeger. Kzie jullie strakkies wel weer. Angel succes meid! Xxx
sue mooi buikje hoor ..lekker aan het hangen haha..die van mij staat in mijn album ook al zon hangbuikzweine buikje haha..
Geen idee eigenlijk!! Zo had mn vk ook op mn kaart gezet VT gesloten, sacraal .. Vraag me ook af wat dat laatste betekent !!
ja idd vraag ik me ook af ...want dat staat er hier ook? terwijl ze zegt dat het wel wat weeker begind maar nog te stug en gesloten om iets te kunnen doen kwa strippen of vliezen breken...
zal het morgen vragen haha.. wil het ook wel weten idd .. en vraag ook maar gelijk na of het normaal kan zijn dat je bij de 2e of 3e het allemaal verder na achter hebt liggen want is toch appart ... hier ff eten maken ..krieltjes met verse sperziebonen en kipburgen ...oh ja en kommomer salade..
Ahhh wat goed van Jildou Sam! Whihihii Sue, lijkt mij geweldig om te zien! Hahaha die kleine Mike... Wel goed hoor dat hij zindelijk is! Gaat goed met mij hoor Angel! Heb vandaag boven helemaal gepoets, alleen de badkamer nog niet... Die komt morgen ofzo wel aan de beurt. Vandaag weer naar de vk geweest en helemaal goedgekeurd! Hier ook ver naar achteren hoor Angel en Sam! Moest vuisten maken en mijn vuisten onder mijn heupen doen zodat ze er beter bij kon... Enige wat ze heeft gezet na het onderzoek vorige week was dat mijn tuitje nog 1 cm was en wel soepel.
Hmm oké Nou Angel ben benieuwd ! Hier ook boontjes, aardappelen en vleesje .. En sla erbij !! Maar dat is voor mij alleen Hoeven Kor en Jildou niet..
fijn te horen dat alles oke is bij je dithje ..kijk dus bij jou ook ver na achter dat is dan normaal gelukkig ahaah... en ook al wat week dat is al gustig toch? ... dus je zit nog steeds in je nestdrang actie?? haah.. nou ik heb hier vanochten om 6uur ook al de woonkamer gedaan want tja want moet je anders zo vroeg kan ook niet heel tijd op bed of op de bank bahhh vanmiddag ff met manlief na het plein hier gelopen want alleen durf ik niet zo goed maar wil er ook ff uit ..straks ga ik ff met de hond een blokje om ( als ik me goed voel dan)zoonlief gaat mee...
Hier net terug van de VK.. mevrouw ligt goed in mijn bekken vast, lekker laag maar dat voelde ik wel hier hetzelfde nieuws als bij Dithje.. Zoveel last van voorwerk zegt niks, en ik moet er maar vanuit gaan dat ik gewoon doorloop tot 40 weken.. of zelfs langer.. nou ja dan doen we dat maar he! Nu de box in elkaar zetten, zal straks wat foto's spammen!!
Ja dat moest ik toen ook doen inderdaad.. Morgen maar even afwachten weer, poehee die laatste loodjes Zie ook ineens zo enorm op tegen die warmte en mijn voetjes daarbij... o o
Angel: dat wandelen he? Bedacht ik me vanochtend.. Ik loop s ochtends een uur en s middags half uurtje tegenwoordig, bij Jildou was dat nog meer, maar heeft niet gewerkt hoor HAHA!!
ohh lekker is dat he??? sam hier eet wel sla maar geen boontjes haha... vind het altijd wel lekker om bij de boontjes sla of kommomer te doen ... trouwens hier de kaartjes af zelfs de floppen geschreven dus hele opluchting dat het nu af is hahaha....
@Es, fijn dat alles weer goed was! En ook tegen jou gezegd dus... hmmmm schiet allemaal niet op he sjonge eigenwijsjes zijn het
ben echt blij dat het niet aan de 2e enz ligt hahha.... ja die voetjes willen wel weer he?? het blijft heel de week warm en volgende week praten ze over nog warmer richting hitte golf dat is niet gusntig voor ons allemaal .... dus hoop dat het bij jou vd week ook zover is meid dan heb je er niet zoveel last van....
Hier gevulde paprika's met rijst en mannetje met aardappels.. Heb ik gisteren gedaan inclusief de uitnodiging voor de kraamfeestjes op 22 aug, heerlijk gevoel he nu dat af is
nee hahaha ..hier helpt het ook niks hoor ...maar vind het wel ff lekker nu ondanks dat het zeer doet van de bi enz ...maar wil gewoon ff de uit zeg maar voel me zo nutteloos sins een paar dagen ..
ohh lekker nancy jammieeee.... is idd wel fijn dat alles nu af is he.. echt een gerust stelling .. ik hoef nu echt niks meer pfff raar is dat hoor dat je niks meer hoeft hahah.... es fijn dat alles oke was... zal straks een kijken of ik een foto van het kaartje kan plaatsen..want mijn blue th van de foon doet het niet ....