Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaa Angel om 6 uur al aan de poets, goed bezig meis:p! Kan mij voorstellen dat je niet meer zo goed alleen durft hoor... Sleep die mannen maar met je mee hoor, je hebt er genoeg;)!
    Ahhh wat goed meis dat je de kaartjes af hebt en zelfs de vloppen al geschreven!

Super Es dat alles goed was bij de vk! Ben benieuwd naar de pics van de box meis...

Snap heel goed dat je op ziet tegen de warmte Nancy! Moet eerlijk bekennen dat ik er al tegenop zie met mijn voetjes, laat staan met jouw voetjes:(...

Hier; ga even snel naar de winkel creme fraiche en rucola halen voor mijn avondmaal... Heb bedacht dat ik champignonpasta met rucola ga eten, jummie!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes bij de vk!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    jammieeee dithje ook al zon lekker maaltje... idd mannen genoeg hier haha... eetsmakkelijk...

kikkert succes bij de vk ...

hier nu ook ff eten ..als ik me goed voel dan kom ik straks zeker weer terug heb jullie echt gemist hoor....

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hallo iedereen!

Na een bewogen weekend ben ik terug :)!
    Zo vrijdag trouw voor wet gehad van zus en zaterdag dan trouw voor de kerk en recepties en feest! Het was heel goed en we lagen om 05u in ons bed...pfff...wel erg moe gisteren en ook vandaag nog niet helemaal top...maar goed kan lang in de kleren hangen bij een zwangere ;)! Morgen terug aan de poets...nu straks ik terug van helemaal boven tot beneden...ook even op zodler de kinderkledij gaan halen en dan de babywasjes doen ;)! Het gaat toch mooi weer worden deze week, dus klaar voor de veke wasjes te doen ;)!

Leatitia, veel succes morgen en geniet van de bevalling meid!

Aan iedereen een dikke knuffel...60pag teruglezen en nog zo moe zijn, sorry maar daar heb ik nu geen fut voor ;)! Vergeef me meiden!

Nancy, nog niet doorgezet meid? Dikke knuffel!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, je hebt pb ;)!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ooooooo ben benieuwd naar de foto :)

@Kikkert, suc6 bij de VK straks!

@Dithje, zooooooooo lekker zeg, jammie! De gevulde paprika's waren lekker alleen nog meer kruiden, vond het wat aan de flauwe kant ;)

@Pippo, dus het weekend overleefd :) En 5.00u wow :$ ik vond zaterdag half 2 al laat ;) En gefeliciteerd natuurlijk met je zus alsnog!
    Nee hier niks doorgezet en verwacht ook helemaal niks meer.. :(

@Hier, haha moet echt zooo lachen, mannetje heeft last van zomerkriebels volgens mij, is erg dubbelzinnig hihi haalt ie een waterijsje voor me, houdt ie 'm uuuuuuuuuuh ja daarvoor ;):p
    en hijs op dreef ;)

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    GAAAAAAAAAAAAAF Es!! helemaal leuk, ook de accessoires zijn super :)

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Och, ik dacht nu echt wel dat Angel zou bevallen geweest zijn :(! Hopelijk trek je het nog wat meid! Dikke knuffel

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, is dat het definitieve plekje waar ie komt te staan? Omdat je daar nog over zat te dubben...

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy: Ja het is de enige plek waar hij kan staan eigenlijk.. :) tis niet anders..

We hebben niet zo'n groot huis/woonkamer.. helaas!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es fijn dat alles oké was bij de vk :D !! En mooie box hoor :D !! Die woezel en pip mobiel hebben we hier ook, maar hier doen we de box pas naar beneden als het bed eruit is, anders wordt het me veel te vol, en de kleine hoeft er eerst toch niet in, had altijd de kinderwagenbak er in staan, maar ja, nu met dat bed.. Dan maar bak op tafel of op bed ;) We zien het wel :D !!

Angel: Ja dat kan ook he ;) Kor heeft Jildou wijs gemaakt dat sla vies is, ben ik niet zo blij mee hoor.. Maar goed, volgende keer als ik het eet, laat ik zn mond wel houden, hopelijk is ze het dan vergeten ;) ... Nou ja, anders heeft ze toch iets waar ze niet zo dol op is ;) !! Best handig zo'n buik trouwens, kon de appelmoes er mooi achter verstoppen en zelf wat pakken. Jildou eet dan vervolgens alleen maar appelmoes, dus dit was wel ff handig :p HAHA!! Ennuh gewoon blijven wandelen hoor :D Is zeker niet verkeerd.. En er even uit zijn is ook wel fijn!!

Warm weer: Nou ik ben er klaar voor. Dan zijn we ook weinig binnen, dus hoef ik hier niet zoveel te doen :D !! Heb mn zonneschermpje, kan ik daar mooi onder zitten en verder vooral niet te veel doen :p !! En binnen is het ook wel lekker hier, dus ach ik kom de tijd wel door :D !

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, nou volgens mij staat ie prima daar, leuk hoor! :)

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

Alles goed hier? Nog geen bevallingen?
    Heb ik nog iets gemist?

Sorry, ik ga vandaag echt niet alles teruglezen. Jullie kunnen er wat van met z'n allen;):D

Hier een productief dagje gehad, ben nog niet helemaal de oude, maar ik knap lekker op:D
    Vanmorgen even met m'n mams wat laatste boodschappen gehaald en ook de klossen zijn nu in huis. Vanmiddag weer een paar uur slaap ingehaald, want vannacht heb ik weer een paar uur wakker gelegen van voorweeen. Men, die dingen gaan ook steeds meer pijn doen zeg!

Daarna nog even een kadootje gehaald voor m'n yogamaatje waar ik vanavond even een bakkie ga doen. Gelukkig morgen alleen om 8.45 uur de gyn en verder niks. Heerlijk!!!! Dus met een beetje mazzel hoef ik jullie morgen niet zo te verwaarlozen ;)

Ik hoop dat alles goed is met iedereen. In ieder geval een knuffel voor allemaal!

liefs
    pooh

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, nou zeg flauwerik niet teruglezen :$:p whahaha geintje uiteraard, jij bent een van de weinigen die altijd enorm trouw is met reageren meis ;)
    Fijn dat je steeds meer wat opknapt en dat je thuis toch opschiet, en klossen binnen jeeeeeeh :) maar balen zeg van de pijnlijke voorweeën AUWIE :(
    Veel plezier vanavond, gezelli!

*update voor jou* bij Angel rommelt het nog steeds, VK kon vanmorgen weinig voor haar doen helaas, en Laetitia wordt morgen ingeleidt, dus spannend

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Flauw he? Maar ik vond dat ik wel een keertje respijt had verdient:p
    Thanx voor de update! Balen zeg voor Angel en Laetitia ook nog steeds niet bevallen. Balen zeg! Maar goed dat ze morgen gaan inleiden.

En hoe is het met jou?

18. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier ook alles ok bij vk. Beeb ligt nog steeds schuin, met hoofdje boven tegen ribben. Moet volg week terugkomen, 5 juli liggingsecho.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEE POOHTJE
    Het is je vergeven ;) !! Fijn dat je je weer wat beter voelt meis!!!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Haha psies! :p
    Ja balen he, word je toch superonzeker van, al heeft Laetitia nu natuurlijk zekerheid..

Met mij alles prima, niks nada noppes aan deze kant.. ;) En durf het bijna niet te zeggen maar werd vanmorgen pas om 11.00u wakker :$:$ Nou ik ben in ieder geval uitgerust als het komt 8)

Deel Deze Pagina