Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Marj, ligt lekker zeker! Fijn dat verder alles goed is!!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: geniet daar nog maar lekker van!! 1 ding is zeker, het wordt er niet beter op straks ;) !!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh bij mij heb je indiedergeval niks gemist loop nog steeds met een dikke buik :D helaas .. fijn dat je weer wat aan de betere hand bent meid.. gezellie vanavond ff bakkie doen met de yoga meiden..

sam hahaha ben je weer lekker mee he met zon man die zegt dat sla vies is haha... ach ja als dat alles is he wat ze niet eet valt het mee toch? ben blij dat mijn jongens alles eten ..rob en bo gelukkig nu ook hoor die aten echt weinig en best slecht dus heb ze wel een hoop leren eten ben er blij van hoor.. zeker als ze nog in de groei zitten... ben echt wel een oudewetse trien hahah... oh ja jij hebt nu ook een lekker plekje in de tuin met het warme weer? heerlijk ben ook blij dat het hier nu af is nu het weer eraan komt :D

es mooi hoor die box ..en een grote woonkamer is niet nodig joh lekker knus en hij staat prima zo te zien hoor..

nancy hoe maak je die gevulde parprika?? ben er dol op maar nog nooit gemaakt moet ik zeggen ..ben echt zoals ik net al tegen sam zei een oude wetse boeren trien ahahah....

pippo helaas pinda kaas nog steeds nada noppes hier ..

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja en het is een beetje tegenstrijdig want a ik ben wel uitgerust maar b wat een omschakeling zal ik dan moeten maken :$;)

@Angel, ik had een eigen brouwseltje gemaakt --> paprika's uithollen, gehakt rullen (350gr gehakt op 2 flinke paprika's is genoeg) met een uitje en goed heeeeel goed kruiden (kwam er net achter dat het beetje flauw was..) met bijv. gehaktkruiden en paprikapoeder en een scheutje ketchup. De paprika's vullen met het gehaktmengsel en in de oven, half uurtje ongeveer op 200C. Ik at het met rijst en Bas met aardappels. Weer eens wat anders :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is waar Nancy maar went ook wel weer snel genoeg hoor ;) !!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh nancy klinkt echt lekker ..ga vd week maar eens proberen dank je wel ....;)

hier een foto van ons kaartje

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    voorbeeld he ..heb de naam maar even weg gelaten:D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi Angel!!!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ohoooo prachtig kaartje zeg! Heb je dat laten drukken en zelf de hoekjes versierd ofzo?

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    op de voorkant door het venster komt haar naam ook nog te staan maar die heb ik er maar ff niet in gedaan voor de foto :D heb trouwens de naam nog niet voorbij zien komen gelukkig haha..

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nee we hebben de kaartjes blanko gekocht een heb het zelf uit gesneden en de rand en hoekjes op gemaakt ..en de inleg hebben we ook zelf geprint gewoon hier thuis...

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    het papier is doorzichtig ..ik gebuik dit altijd om te ontwerpen ..alleen hier zo op de foto kun je moeilijk zien maar het is net alsof de teks erop ligt wel appart haha...

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, WOW Ang :$ echt gaaf gedaan, heel kunstig super! :)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Pippo dat de bruiloft zo geslaagd was en natuurlijk gefeliciteerd! Maar ohhh meis wat lag jij laat in bed:$... Respect hoor meis dat je het zo lang hebt volgehouden!

Mooi Es!

Thanks Nancy, zal er rekening mee houden en misschien wat knoflook en fijn gesnipperd uitje doorheen doen? Whihihi die Bas van jou is dus lekker op dreef;)!

Wat goed Pooh dat je zo opknapt! En heerlijk even wat dingetjes gehaald samen met mams en kan manlief vanavond aan de slag met de klossen;)... Succes alvast bij de gyn!

Fijn Marj dat alles goed was bij de vk maar balen joh dat ukkie zo eigenwijs is en nog niet goed ligt!

Wauw, heel mooi Angel!

Hier; ga nog even stofzuigen beneden en dan vind ik het wel goed voor vandaag!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank jewel allemaal .. ben blij dat ik er niet weet ik hoeveel had pfff was wel een gepriegel hoor hahaa...

ga er vandoor krijg bezoek tot later denk ik x

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Angel: Mooi kaartje meis!

Hier net gegeten.. nu ff zitten en krijgen straks bezoek van mijn zwager en schoonzusje..

De kat heeft net wel even bij de box gesnuffeld en de hond ook, maar tot nu toe tonen ze geen interesse.. ben benieuwd!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier Es en Angel met het bezoek!

Heb jij nog wat gehoord van de babydump Nancy over het boxkleed?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Jildou heeft wat gezichtjescreme op dr hand. Helemaal trots :D HAHA.. vindt ze heerlijk tegenwoordig, insmeren en dat soort dingen :D .. Poppie :D

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ach gosie, lekkere tut;):D!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009