Hebben jullie je matrasbeschermer er al op leggen? T lijkt me vreselijk slapen.. Gelukkig is die van mij wel groot die bij het kraampakket zat.. 90 x 180 Ik ga hem er nu maar op leggen denk ik..
@Laetitia, succes zet 'm op! Spannend!! @Angel, het wil niet doorzetten he, jeetje. Ik hoop dat dat de komende dagen veranderd, met het hete weer op komst kan jullie meisje er maar zijn toch. @Es en Dithje, fijn dat alles goed was bij de vk! @Sue, hier ook een buik die meer is gaan hangen. Shirts redden het soms niet om onder nog netjes te sluiten, als ik naar mijn buikfoto's kijk is het iets van de laatste paar weken. @Sam, oh geweldig zo'n meisje wat nu al wil tutten
@Es, ja al een tijdje... wel tip van Pooh --> leg er ook een badlaken op. Ik heb het de eerste nacht geweten, alles plakte en kraakte, nu is het prima
@Marj, fijn dat alles goed was bij de vk. @Es, mooie box, ziet er gezellig uit. Matrasbeschermer ligt er hier al op, maar ik gebruik niet die uit het kraampakket. Bij de intake raadde de kraamhulp mij aan een molton hoeslaken (ene kant molton, andere kant zeil) aan te schaffen bij de Hema. Dan lekt het ook niet door, en later kon ik het altijd gebruiken voor de kleine (bedplassen). 15 eurootjes en het slaapt perfect, geen gekraak of geschuif. @Pooh, fijn dat je je al weer wat beter voelt! @Angel, mooi kaartje!! Crea bea hoor! @Nancy, ik zie ook best op tegen het warme weer, mijn voeten waren net een beetje aan het bijkomen....ben zo bang dat ik straks een Michelin vrouwtje wordt zo op het laatst.....groot gelijk dat je gaat vragen of ze kan/wil strippen, jij bent er tenslotte bijna.
Hier alleen onder hoeslaken en heb nergens last van. Wat wel handg is, zet hem vast met plakband .. scheelt veel geschuif !! Haha nou ik ben zelf helemaal niet van dure cremepjes, dus dat scheelt, maar Jildou is wel echt een meid .. Als ze iets nieuws aan heeft moet ze t ook altijd even bekijken
es. ik heb een waterdichte molton hoeslaken onder mijn gewone hoeslaken liggen. is niet zo vreselijk warm en kraakt ook niet als die matjes die in t kraampakket zitten
Wat je zegt Nancy, ronduit slecht:x! Heb het er al wel op liggen Es! Heb dat kraakding op het matras gelegd, daarover heen een waterdichte hoeslaken en dan het gewone hoeslaken nog... Hierdoor kraakt hij gelukkig al een stuk minder!
Nou Dithje, echt last van nesteldrang he…..wat gaat dat brengen?? Overtijd lopen, hoop het niet voor je.. Es, ook al zo’n nesteldrang haha. Wat een mooie/lieve box! Leuk dat je je mannetje nog op tv hebt kunnen zien! Fijn dat alles goed was bij de vk maar balen dat het waarschijnlijk toch nog even duurt. Oh, Guppie dat is wel heel fijn een schoonmaakster hebben. (ben jaloers!) Kikkert, mooie buik. Inderdaad echt aan het hangen nu. Dus je voelt de kleine ook echt zo laag zitten? Bij mij is de kleine namelijk ook al wat ingedaald maar merk er helemaal niets van Suekes, oh wat mooi die buik met dat eendje er op….lief!! Eline, fijn dat bij jou ook alles goed was. Hoe kunnen ze dan schatten hoe groot het kindje ongeveer is?? Haha Sam, dat helpt inderdaad om speelgoed even weg te doen. Gaan ze de spullen ook meer waarderen. Ja kinderen onthouden echt snel liedjes en filmpjes etc, knap hoor! Nancy, geen idée of ze je om die reden willen strippen. Mijn voeten zijn ook enorm en heb er ook echt veel pijn aan nu... Ben ook benieuwd of het nog erger kan worden door de hittegolf...kan bijna niet, dan knappen ze echt. Haha, probeert je mannetje de kleine al met een ijsje te lokken. Hahaha! Wat balen Angel dat het niet doorzet zeg!! Mooi kaartje zeg! Pippo, fijn dat je zo’n leuk weekend hebt gehad! Zou je nu niet even rustig aan doen dan? Fijn Pooh, dat het langzaam wat beter gaat. Rustig aan verder. Marj, fijn dat ook alles bij jou goed was bij de vk. Hier: ik heb het zeil er ook op liggen en daar een badhandoek over een gewone molton en hoeslaken maar ik blijf me ergeren aan dat gekraak! De mannen zijn weer aan de schutting bezig! Het is een wonder!! Hoop dat ze het cement vanavond ook nog kunnen storten, dan hoeven morgen alleen de schuttingen nog bevestigd te worden en dat is als het goed is niet zoveel werk... Wij gaan komende week ook maar eens de box beneden zetten. Ik denk dat de kat daar meteen in gaat liggen (weet het bijna zeker) dus het boxkleed zullen we er nog maar uitlaten. Ik denk dat we ook een plank oid moeten maken want ballonnen gaan denk ik niet helpen. Goh, wat komt het toch dichtbij nu zeg....kan het ergens nog steeds niet geloven. Hebben jullie dat ook?
@voor iedereen, misschien een ideetje voor bij een kraamfeest. Baby-Walz heeft geboorteviltjes etc., ziet er allemaal leuk uit!
Super MoederK dat ze met de schutting bezig zijn! Het komt nog wel goed... Kan het wel geloven, word eerlijk gezegd steeds nieuwsgieriger naar ukkie... Kan bijna niet wachten om die kleine hummel vast te houden!
@J2J, nou he ik denk elke keer dat het niet dikker kan maar dan toch weer Mijn voeten zijn af en toe net van die opgeblazen plastic handschoenen 8) En thanx voor de tip van babywalz, ga eens kijken! @MoederK, HEY de schutting zou toch eigenlijk gisteren al klaar zijn?? Toch niet gelukt dus, balen zeg.. Ja komt echt dichtbij nu he, brrrr krijg echt de kriebels maar kan ook niet wachten hoor O en mannetje probeerde mij meer te lokken met dat ijsje 8)
marj fijn dat alles goed was bij de verlos. Hoop dat je kleintje uit zichzelf goed gaat liggen Angel superleuk kaartje zeg. Het is dus nog steeds rustig bij jou? Sam haha die jildou, echt een meid he. matrasbeschermer uit kraampakket sinds een paar dagen erop, het kraakt een beetje, maar valt me opzich mee. Moederk ze voelde hoe het kindje ligt, en toen zei ze van niet groot Mannetje is bezig tuinhekje hoger te maken, de hond van de buren spring nl steeds erover en poept in onze tuin, bah. Hij zal wel stom staan te kijken morgen Ik ga zo douchen, en nog even op de bank hangen. Een goede nacht gewenst allemaal xxxx
Eline: dat is fijn zo'n buurhond.. nou ja, meer de buren ook. Zou het niet toelaten als het mijn hond was iig!! MoederK: Kan het me op zich wel voorstellen dat er weer een hummeltje komt, maar het idee dat ik weer moet bevallen is er nog niet echt HAHA... maar ja, zal toch wel moeten he Ennuh hopelijk is de schutting vanavond nog klaar!!
@Eline, nou eer dat ik zo gek was om het hekje dan hoger te maken, ze voeden hun hond maar op Maarja als het nu maar opgelost is.. Jij ook goede nacht! @J2J, kan dat niet vinden bij Baby-walz
joehoe Hier t gras weer gemaaid, heb ik nie gedaan hoor nu lkker niksen en luisteren naar een pratende dani in bed heb ff alles gelezen ma geen puf om te reageren solly
sow 8 pagina's erbij.... de controlle's bij de vk waren allemaal goed de kleine lag diep in het bekken (naar achter) de vk kon het hoofdje moeilijk voelen maar lag nog neit helemaal vast. het hb was goed dus waar die extreme vermoeidheid vandaan komt is een raadsel. ik heb het met de vk gehad over hoe en wat omdat ik toch zo moe ben en blij en ik ook voor dylan moet zorgen. toen begon zij meteen over inleiden en dat ze dat niet gingen doen bla bla bla...dus ik meteen gezegt dat ik dat (mits er verder geen medische reden toe is) dat ook helemaal niet wil, ik zei ik wil thuis bevallen zonder al die poespas. tsja zegt ze je moet afwachten want ik kan niks, dus ik weer tegen haar tsja kun je me niet rond de 39 weken strippen???? ja zegt ze ik wil het op jou verzoek wel proberen maar als het niet gaat gaat het niet. dus achter 2 weken word ik mits ik niet bevallen ben en mijn onderkantje er rijp voor is gestript. verder ben ik boos op mijn mannetje bah bah dat voetbal komt me mijn neus uit iedere middag als meneer thuis komt snel de tv aan en stipt half 9 weer. oke dat hij eens voetballen wilt kijken tot daar aan toe maar niet iedere avond ben er echt klaar mee
Mama chan je maakt je er weer makkelijk vanaf!!! Geniet maar lekker van de rust als die kleine zijn oogjes dicht heeft. Dithje:ik gunde het je voor de hittegolf Leatitia:zo spannend voor je. Es:leuk ziet er gezellig uit. Voor de rest leuk kaartje zag ik voorbij komen. Hier:dochter was dwars wordt er moe van. Ben snel geirriteerd denk nu. Hoe doen jullie dat met aftellen met alle kindjes die er al zijn. Wil een a4 tje maken en maar uitgaan van 30 dagen ofzo. Met stickers of iets. Maar leuke tips zijn van harte welkom............. Lekker geshopt zeg spannende bh bij prenatal gekocht voor het voeden de eerste dagen lekker groot. Looke a like moekke. net shoarma gegeten en straks lekker naar bed morgen weer een dag!! Fijne avond voor iedereen
Nou Kikkert, dat is mooi!! Verder kan ze ook niets voor je doen ben ik bang!! En bleagh niets aan zeg.. Gelukkig hier niet het geval!