Nancy: Heb m veranderd, nu wel?? Klinkt gezellig !! Kikkert: Kan het me helemaal voorstellen dat je je zo ergerde. Is niet leuk dat je constant de veiligheid moet bewaken omdat het voor hem zo niet veilig is !! BAH!! Vervelend!!
Trouwens, Bas heeft net de klossen onder het bed gezet maar hoe kom ik ooit dat bed nog in met mijn 1.60m??? whahaha wat een giller, moet echt het opstapje mee naar boven nemen hoor
Hello ladies, Net terug van de bbq bij mijn moeder en haar vriend! Was erg gezellig, maar ook heel vermoeiend aangezien wij het hadden georganiseerd als soort van vrijgezellenfeest. Moesten dus ook alles regelen, hoort erbij bij he! Heb dus niet teruggelezen... Heb ik geen puf meer voor. Ga nog ff douchen en dan heerlijk mijn bedje opzoeken. Trusten allemaal en tot morgen!
Meiden even snel. Net thuis en wat denk je...De kleine ligt weer dwars!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ga nu slapen en hopen dat hij vannacht nog een keer zijn kunstje draaien doet.
voor diegene die het wilde weten: het was hier vandaag 27 graden en blad stil! Morgen nog warmer 30 en ook blad stil!
Haai meiden!! Heb nog niks terug gelezen, druk druk druk, net thuis van verjaardag en ga nu echt me bed in.. Voor wie de alle foto's wil zien kunnen hier kijken.. De foto's heb ik wel moeten verkleinen, dus weet dat de originele mooier zijn qua kwaliteit, maar goed het kon niet anders Fotoshoot 34.2 weken | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Welterusten!!
dat kost dus heel wat moeite, zeker omdat de overgangen heel groot zijn bv morgen 30 graden maar zondag weer regen en 17 graden.....de warmte zelf is wel ok, maar dat omschakelen hè.
Is er nog iemand wakker?? Kan iemand mij een update geven?? Heeft iedereen zijn benen bij elkaar weten te houden in de laatste 24 uur?? liefs, mamaT
Morgen meiden Nancy dat bed zal wel hoog zijn ja met je 1.60 hahaha. Balen dat je zon last had van vocht weer in voeten Dithje fijn dat de bbq leuk was, zal wel vermoeind zijn idd. Lizz o jee, is je babe nog weer teruggedraaid? Hier wel lekker geslapen, was echt kapot gisteraaf van al dat geslenter en die zon. We gaan straks boodschappen doen, en vanmiddag lekker in zandvoort op het strand lunchen. xxxxx
Goedemorgen, Hier alweer wakker door de warmte. Wel goed geslapen. Mamma van P, ik geloof graag dat die overschakeling wennen is. Gelukkig kan je wel goed tegen de warmte. Sterkte vandaag met 30 graden. Eline, leuke dag in het vooruitzicht lees ik. Geniet ervan.
@nancy ben je nog in bed gekomen of heeft bas je erin moeten tillen @dithje fijn dat de bbq zo leuk was en idd die vermoeidheid is minder, vandaag maar lekker rustig aan doen. @lizz wat een dwarse baby, hopenlijk draait ie als nog, hier overgins een uk wat nog heel veel draait (heeft ook nog plek genoeg) dus ik hoop en duim voor je dat ie weer gaat draaien. @mama vp pfff hot hot....al was het hier gisteren (in limburg) niet veel minder 26graden @es prachtige foto's meid!! (had stiekem al op hyves gekeken ) @eline heerlijk dagje zo te zien geniet er maar van. hier ondanks de warmte redelijk geslapen wel ben ik om 6uur opgestaan ik kon de slaap niet meer vatten omdat het zo warm was/is, dus heb ik de was maar gevouwen en het bed afgetrokken en meteen maar alles deuren tegen elkaar open gezet op die van dylan na (nu is het redelijk aangenaam in huis) nu maar ff de hond uit laten en tegen die tijd zal dylan wel wakker zijn. straks ff naar maastricht en nog naar babyplanet en voor de rest lekker niksen meiden geniet van het weer en rustig aan he
Jij ook zo vroeg wakker Kikkert, wel lekker dat het nu wat aangenamer is in huis. Ga zo douchen en boodschappen doen, vanavond bbq dus we moeten er vroeg bij zijn.
@ Dithje, super dat het gezellig was. Zal inderdaad wel even druk geweest zijn dat is dan altijd het nadeel van het organiseren vind ik altijd. Ach als iedereen het geslaagd vond dan ben je dat ook al snel weer vergeten. Vandaag lekker bijkomen meid! @ Es, meid wat zijn de foto's leuk geworden zeg. Nu hebben jullie een mooi aandenken. @ Eline, veel plezier vandaag. Heerlijk lunchen in Zandvoort. @ Mama van P, jeetje dat is wel heel erg warm, poehee. Ik kan het hier nog nauwelijks volhouden. @ Lizz, het gadver die ondeugd ligt dus weer niet goed. Hopelijk gaat het alsnog draaien. @ Nancy, nou hier dus ook 1.60. Gelukkig hebben we met de vk afgesproken dat we het pas op bed gooien als ik éénmaal ga bevallen. Ik vind het echt gevaarlijk. Wel gelukt om erin en eruit te komen? @ Kikkert, zo dus jij ook vroeg op vanmorgen. Gelijk heb je lekker alles tegen elkaar open zetten dan kom je helemaal bij. Veel plezier bij babyplanet straks. @ All, hier ook vroeg wakker. Ons meisje lag om 6.00 uur flink te bewegen en te draaien en te schoppen. Toen inderdaad al erg warm. Veel last van gehad vannacht. Manlief is ook vroeg weg gegaan. Die is ergens een airco aan het hangen. Waarschijnlijk alweer op tijd terug en dan vanmiddag even lekker naar de boot, heerlijk. Ga zo nog even lekker mijn bed in en kijken of dat ik nog even kan tukken. Gisteravond weer een onrustig buikje gehad maar net voor het slapen gaan zakte het weer af.
Goedemorgen!! Es mooie foto's!! Last van de warmte? Hier last van 6 uur wakker kind en daarvoor al steeds wakker van bandenpijn etc.. dus ook kort nachtje! Wij gaan zo ook ff shoppen Tot vanmiddag!
Morguuuuh Hier ook vroeg wakker.. heet heet heet, ik denk dat ik voor dani maar een zwembadje ga halen zodat de btje kan spelen in het badje' Meiden allemaal veel pelzier vandaag benen bij mekaar, nancy:: jij mag ze open laten hahaha straks beval je morgen in die hitte pffffffffffffffjjeeeeee ( geintje meid)