oh hebben jullie dat oook dat als je een bericht bijna klaar hebt en dan plop in 1 keer weg is ie kun je weer helemaal over nieuw beginnen????:x:x had ik dus nu net weer he
@Es, trusten! @Pooh, jazeker heerlijk! @Angel, ja dat had ik ook heel vaak en nu kopieer ik tussentijds met rechter muisklik... Mij foppen ze niet meer :x
Goed dat je er weer bent Lizz en dat je je beter voelt meis! Wauw, jullie tuin schiet lekker op... Nog even en dan is het helemaal klaar, woehoe! Ahhh wat leuk Pooh dat je de kleine man hebt vastgehouden! Nu zeker extra kriebels?? Super Angel dat het bezoek gezelli was! Slaap lekker Es! Hier; manlief is helemaal happy! Hij heeft genoeg studiepunten behaald om door te mogen stromen naar het volgende jaar ondanks dat hij deze periode weinig aanwezig is geweest. Ben super trots op hem! Doet ie toch maar even naast zijn baan... Ga mijn bedje opzoeken meiden. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
@Dithje, Een dikke pluim voor Dithje-man! Super zeg! Ja hier ook een man die een studie doet naast zijn fulltime baan, zwaar hoor En dan uitgerekend 3 juli heeft ie examen aaaaah trusten meid! @Hier, ik ga ook afsluiten, nog ff boekie lezen en dan richting kokert. Tot morgen meiden en sterkte met de nacht! -X-
kikkert hoop dat ze je kan helpen met 39wk ... knuff es slaap lekker .. nancy je bent wel een hebbe mientje hahaha... tuurlijk ben je nu hebberig en wil je je kleine in je armen sluiten .. pooh ja want zonder lachen duurt de dag wel heel lang he?? en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd al valt het niet altijd mee natuurlijk.. nee de menzis is nog steeds een verhaal zeg pffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Argh Nancy dat meen je niet meis, sjonge zeg... Petje af hoor voor Bas en ik ga vast voor hem duimen!! Manlief moet nog zo'n jaar of 3 a 4 en heeft dus nog wel even te gaan... Nu ga ik echt!
Slaap lekker Es, Dithje en Nancy. Knap hoor dat de mannen naast hun baan nog tijd en fut hebben om te leren. Petje af!! Lig hier ook al in bedje hoor. Nog even op het lappie en dan lekker slapen.
nancy dat is wel een idee ja want je krijgt er wat van he ??? haha.. dithje grote pluim voor je mannetje ,,doet hij maar wel ff idd knap hoor... weltrusten meid .. weet niet meer wie het vroeg want heb wel gelezen maar onthou zo weinig zeg pfff .. hier rommelt het nog steeds ja heb al heel de avond weer flinke krampen onderin pff maar ja we gaan gewoon door ..
@ Dithje: Wat onwijs goed zeg voor Dithje-man!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Hihi, wel wat extra kriebels hoor, maar het valt nog mee Trusten en tot morgen! @ Angel: dat bedoel ik! Balen zeg. Zonder aanvullende verzekering kun je er ook naar toe, maar dan moet je het zelf betalen. Goh, gaat iedereen z'n bed in? Nou, dan ga ik ook maar afsluiten geloof ik. Trusten voor wie er nog wel is en anders tot morgen!
voor de gene die gaat slapen weltusten allemaal ..knuff pooh ja idd ... had vandaag weer een leuke brief hoor brrr.... was zo boos he .. maar idd als het nodig is dan ga ik er morgen 1 bellen dan betaal ik zo wel hoor wel jammer maar ach voor het goede doel haha....
Hoi hoi, Kwam ff checken of iedereen zijn benen bij elkaar heeft gehouden. Tot nu toe kennelijk wel... Nog even en de volgenden zullen vast volgen. Hier verder alles ok. Morgen ga ik de laatste dingetjes halen en dan verder met de voorbereiding van de verloving... Slaap lekker iedereen en een goede nachtrust. liefs, mamaT
't valt ook best mee. Weet niet of je aan een half uur (en natuurlijk ook 1 behandeling) genoeg hebt, maar dat zie je dan vanzelf wel
he dames, ben niet bij gelezen nog steeds moe en ballondruk in m'n buik net of ie ieder moment kan ploffen.Herkenbaar? verder sukkelen we gewoon door en doen we wat we kunnen. vandaag mooi weer dus wel 10 draaien was gedaan (ben niet zo'n droger gebruiker, eigenlijk enkel voor handoeken en spijkerbroeken als het wat minder weer is. Morgen als het lukt het bed nog ff en dan zijn we weer fris voor een weekje. Over fris gesproken zoek nog steeds een nette manier en mogelijkheid de dekens van mijn au-pair te wassen.....stinkt er nog steeds op de kamer!maar nu blijkt ook dat ze haar ondergoed wast en droogt op haar kamer.....ben ik niet zo'n voorstander van, maar het zal indirekt ook wel met de stank van doen hebben. ga nu een poging doen tot bijlezen.....
Perine (5) is hier overal bij betrokken, gaat ook donderdag mee op bezoek op de kraamafdeling in het zh. Ze heeft ook de laatste echo gezien.Echt aftellen doen we hier niet, maar ze heeft wel een paar houvast punten, zoals bv vakantie van school, na Isa's verjaardag (2-7) en als opa en oma op vakantie komen...en dat staat op de kalender.
Hey meiden, nog even ter afsluiting van vandaag ! Es, wat een toffe box zeg, echt mooi zo! Angel, mooi je kaartje lekker creabea ook! Super! Kikkert knuff voor t voetbal. Hier vindt Bart het een beetje irri worden dat ik eigenlijk zo goed als alles kijk incl VI Oranje haha, ben echt erg.. Fijn dat alles goed was vk en dat je geholpen wordt! Dithje wat goed van je manlief zeg, echt knap!! Rest van de meiden knuffie! Slaap lekker allemaal en tot morgen weer! xxx Sue
Matrasbescherming: ik heb er nog niks opliggen??? Ik slaap al zo onrustig en plakkerig dus heb er ook helemaal geen zin in... Miss ga ik maar zo'n waterdichte molton halen ofzo? xxx
Hee meiden Kikkert fijn dat alles goed was bij de verlos, en dat zeje met 39 weken gaan strippen. Lijkt me ook erg die voetbal, mijn man geeft er niet om Lizz wat naar van die jankdagen, gaat het nu weer met je? Lekker dat van het weekend het gras erin gaat. Pooh leuk he op kraambezoek, en dan zon kleintje in je arm. Dan kan je echt niet wachten Dithje wat goed dat je man genoeg studiepunten heeft om door te gaan naar volgend jaar, knap hoor naast baan. Ik heb redelijk goed geslapen opzich, droomde alleen dat ik sex moest hebben met een andere man, weet niet van wie dat moest, maar was echt smerig hahaha. Vandaag maar is mijn keukenkastjes van binnen boenen en uitzoeken. xxxx
goedemorgen! hoe is het hier? Lae succes vandaag!! Ik heb niets terug gelezen, sorry. Gisterenavond nog de box geverfd waarbij hij knoert hard op 2 mini tenen van mijn maat 35 is gevallen pimpelpaars zijn ze Mijn man heeft Sam naar mijn ouders gebracht dus heb een(half) dagje voor mezelf, ik kan dus lekker aan de slag Ik wil zo lekker douchen, boodschapjes doen, lekker in huis rommelen en er komt weer een bedrijf een offerte maken tussen 11.00 en 13.00 uur daarna wil ik richting mijn ouders gaan. We eten daar ook dus daar heb ik ook al geen omkijken naar.. Ik zit nu gewoon met een kopje thee het nieuws te kijken!! HEERLIJK, haha waar je al niet blij van word