Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.even snel want ga zo douchen.hier weer rotnacht gehad.elk uur wel op de wekker gezien.steeds wakker.bah.Jildou was net pas wakker dus super.straks met de honden uit en daarna naar t gemeentehuis voor nieuw id aanvragen.

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bella lekker dagje heb je, van dat vooruitzicht kan je echt genieten dan he.
    Ik zit lekker aan kopje koffie(drink er 1 per dag) en dan lekker de keuken doen

Sam wat naar van je rotnacht,had je ergens last van? Knuffel

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge dames, net bijgelezen en wil gaan schrijven maar ik hoor dat mijn jongste wakker is geworden. Dus ik hou het kort. Even snel Lae succes wensen (of als haar buddy het door wilt geven) met het inleiden. Dus eindelijk weer een beebje erbij vandaag. Spannend!

Fijne dag allemaal
    x

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is wel de hoop Koekkie!! Dat er vandaag een baby bij komt!!

Bella geniet van je dagje..

Eline ergens last van? Lig vooral niet lekker en word steeds wakker! Maar goed.. nog even :D !!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Ik ben pissig!! :x:x Ik heb de hele nacht maar korte hazenslaapjes gedaan en vanmorgen om half 7 gaat Vincent de deur uit, en ik denk; mooi zo kan ik nog even proberen om te slapen..
    En ja hoor dat lukte.. maar wat gebeurt er om 8 uur?? :$:$
    Gaat de bovenbuurvrouw met haar 2 jarig zoontje K3 luisteren op het hardste volume van de radio geloof ik.. :x :x :x
    Nou sorry hoor!! maar dat vind ik echt niet normaal om 8 uur 's ochtends! Hou dat kind dan bezig met iets anders ofzo!!
    Nee hoor mevrouw zit net zo hard mee te zingen en te stampen als dat kind.. :x
    De bovenbuurvrouw is net zo oud als ik ben, is getrouwd met een vent van 35 en heeft een zoontje van 2, maar als ik het zo allemaal eens aanhoor en bekijk zijn ze allemaal totaal niet volwassen en denken alleen maar aan zichzelf!!

Maar goed, nu ik toch wakker ben.. ;) 38 weken vandaag alweer!
    Dithje ook gefeli met je 38 weken :)

Ik zal straks even terug lezen, ga eerst een boterhammetje maken en in de tussentijd ook nog mee dreunen op K3! ;)

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Oke, dacht misschien last van buikpijn ofzo.

xxx

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es wat aso zeg, daar zou ik ook pissig om worden

Es en dithje gefeli met 38 weken.

Ik heb weer erge last in mijn onderrug, meer die dit hebben?

xxx

8. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @eline: dit heb ik idd ook heel erg ong 5 cm boven mn bilnaad jij ook daar??
    @es: Nou daar zou ik ook echt GEK van worden echt heel asociaal, vind ik echt niet kunnne om 8.00 uur!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen,

ik heb redelijk geslapen ondanks het vooral van gisteren avond laat...ik lag net te slapen en schrok wakker van een paar honden die elkaar aan vlogen (op het grasveldje van de flat) ik meteen opgestaan zie ik dat mijn man de hond uit aan t laten is dus ik dacht meteen het ergste. bleek mijn man nog net buiten de poort te hebben gestaan met onze hond want er was een boxer (andere flat) ontsnapt en die was schijnbaar flink uitgevallen tegen een paar andere honden (ook van flatbewoners) dus het was een grote gaos en die trut had haar boxer helemaal neit onder controle en was wat aan t schreeuwen om 23.45uur buiten dus ik was echt in alle staten..malief had de voordeur nog open dus ik zei best wel hard wat een gek wijf hahaha had ze gehoort dus toen was het nog ff stil gaat mevrouw staat kleppen met een andere vrouw nog 30min terwijl haar boxer blijft blaffen grrrrrr. sow dat was het verhaal niet echt boeiend maar goed. voor de rest wel redelijk geslapen alleen wakker geworden met pijn in onderrug/bekken. dylan heb ik net naar de psz gebracht dus ik ga maar ff snel naar de supermarkt en dan kom ik daarna nog wel ff terug lezen.

fijne dag en geniet maar lekker van het zonnetje :D

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ik heb net al de badkamer gedaan, nou ja niet de hele aleen de douche,wc en wastafel. Paar dingen gestreken en wasje aangezet.
    Ik ga nu even wat boodschapjes doen al twijfel of ik as the world turnstoch maar ga kijken;)
    Toch maar niet, tot straks!

Sam: verevelend van je rotnacht!! Nog eventjes meid..KNUFFEL

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

De afgelopen dagen niet zo heel actief geweest hier, sorry.
    Mijn buik is erg gevoelig en alleen liggen hou ik echt goed vol.
    Gister wilde ik even eigenwijs doen en toch met manlief boodschappen gaan halen. Staan daar nog geen paar minuten in de winkel en flinke (voor)weeën. Ik dacht oh nee he dan gaat het hier gebeuren, zo heftig voelde het. Eénmaal thuis aangekomen duurde het even voordat het zakte maar nu weer nergens geen last meer van. Dus ook hier nog geen kleintje in mijn armen. We moeten geduld hebben.

Ik wil iedereen een dikke knuffel geven.
    @ Laetitia, heel veel succes vandaag!

@ All, voor een paar meiden blijf ik echt duimen dat het eens gaat doorzetten!! Het spijt me dat ik niet zoveel online meer ben maar kan het gewoon niet goed volhouden. Als ik zit krijg ik enorme krampen die niet erg prettig zijn. Dus even kalm aan vanaf deze kant.

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

es jehh wat een onvolwassen gedoe zeg zou ik idd ook :x om worden...

sam woelerd toch hier normaal ook op vanacht na voor het eerst 2uur aan 1 geslapen dus yoehoe... wat fijn dat jildou weer wat langer slaapt he?

kikkert gelukkig niet jullie hond pff moet je niet aan denken toch..heb redelijk geslapen??

lea succes meid zet hem op meid;)

hier een redelijk goede nacht gehad ..heb wel 2 uur aan 1 stuk geslapen dus een hele prestatie :D had de foon naast bed want tja je weet het nooit omdat manlief er ook niet was (dan neem ik hem altijd mee ) slaap ik net na mij plas pauze weer normaal zou ik allang opgestaan zijn maar nu had ik echt zoiets van nee ga het toch maar ff proberen ...krijg ik om 7uur sms :$ van zuslief ..die muts ..maar goed die weet ik oook dat ik normaal al wakker ben dus tja.. baalde wel hoor ...

dion moet straks kennis maken met zijn mentor ..vanmiddag ff na de vk en dan niks meer heerlijk.... lekker genieten van het weer...:)

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    jehh meid dan schrik je ook he? ..jammer dat het afnam ..hopen dat het bij jou ook gauw doorzet meid.. kijk daarom ga durf ik al niet alleen naar de winkel ofzo want pfff je weet maar nooit he ..maar je wilt er toch ff uit ..dikke knuff meid..

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bella shop ze meid ..hier toch wel atwt aan het kijken haha..

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    één voordeel van zo wakker worden met K3 keihard aan bij de bovenburen..
    Ik weet nu wel zowat alle liedjes alvast straks voor onze meid :p

Net 3 boterhammen achter over gewerkt.. zo maar douchen en dan... :( geeeeeeeen id wat ik ga doen ;) denk maar even rondje waggelen met de hond.. kijken hoever ik kom

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bella , idd zoiets boven mijn bilnaad ja. Jij ook lekker schoongemaakt.
    Ik heb de keukenkastjes klaar inmiddels, had ik veel eerder moeten doen.
    Veel meer ruimte nu hahaha, zit je al die tijd te klooien.

Angel lekker dat je paar uur achter elkaar door kan slapen.
    Hoe is het met je buikje?

Marsim wat naar dat je in de supermarkt zo werd overvallen door voorweeen. knuffel

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb alles terug gelezen, maar ik houd het ff hierbij dikke knuffel voor iedereen!!!!!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben net terug van de supermarkt het was gelukkig nog heel rustig maar toen ik weg ging waren alle parkeerplaatsen alweer bezet dus ben gelukkig net op tijd gegaan. vandaag weinig op de planning alleen ff wat kleine dingen in huis en een beetje was strijken.

wie van jullie heeft er trouwens essent?????hier houden ze normaal altijd pas de 27ste in en nu hebben ze dus vandaag al het geld in gehouden (beetje vreemd vind ik dat) maakt opzich niks uit maar das nl nog nooit gebeurd zo vroeg

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier wel redelijk geslapen. Slaap vooral vanaf een uurtje of 5 na de laatste plaspauze onwijs vast.
    Heb wel een heel onrustig gevoel in m'n lijf. Alsof er continue spanning staat op alles. Ook in m'n armen enzo. Herkent iemand dit????? Beetje moeilijk te omschrijven.

Es en Dithje, gefeliciteerd met jullie 38 weken!!!

Jammer Es dat de bovenbuurvrouw je ochtend heeft verpest. Niet echt rekening houden met de buren dus. Voor 8 uur in de ochtend is dat best vroeg zoveel herrie.

Eline, goed bezig de keukenkastjes enzo. Heb ik laatst ook allemaal gedaan. Heerlijk als alle lades weer op orde zijn hoor.

Voor aankomende mamma van vandaag Lea heel veel succes.

Heerlijk Bella zo beetje bijkomen in de vroege ochtend. Geniet er lekker van meis.

Kikkert, tjonge. Neem dan niet zo'n hond als je hem niet onder controle kan houden zeg. Wat een muts.

Angel, wanneer komt het bij jou eens goed op gang??? Kom op! We willen baby's.
    Misschien dat we met z'n allen aankomend weekend bevallen met volle maan...dat zal een giller zijn!

Voor de rest die een slechte nacht hebben gehad knuf.

Ga zo even bij het tuincentrum kijken voor een parasol. Zit te denken aan zo'n zweefparasol. Iemand ervaring met die dingen?????

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz hahaha das dus precies onze gedachte en het leuke is tis nog een jongere hond en kan nog veel leren maar het baasje loopt niet met de hond maar de hond met het baasje echt verschrikkelijk om te zien. en dan ook nog tegen de hond zeggen ik maak je kapot enz.... (terwijl zij dat beest niet onder controle heeft)

Deel Deze Pagina