Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net terug van de psz en ik werd gevraagd om even daar te blijven omdat ze me wat wilde vragen.....nu is het dus zo dat dylan de boel sloopt op school (een paar dingen) en daar dus straf voor heeft gehad. nu vroeg de juf of hij ook zo thuis deed ik zeg tsja hij maakt wel eens wat kapot maar niet extreem, ja zegt ze krijgt hij veel suikers, ik zo nee want daar letten we thuis heel bewust op (hij drinkt bijna alleen water en snoepen ook bijna niet) ik zei ook tegen haar dit is dus de echte dylan een pittig kereltje. want hun kennen hem niet zo pittig van karkter. och ja ik zal nog wel vaker op school moeten komen voor een gesprekje voor dylan (ben ik bang hahaha)

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    kikkert: Jeetje ik zou schrikken als ze me zouden vragen om te blijven.. En dan is het voor zoiets! Nou ja wel goed dat ze er naar vragen hoor maar Sam is net zo, lekker pittig en een beetje een wildebras, maar zonder slechte bedoelingen

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Nou ik ga weer wat doen;) was even aan het uitrusten..
    Ga nu boven en zolder zuigen.. Haha net zou ik ook alleen zuigen maar heb ik ook mijn oven een grote beurt gegeven.. Ben benieuwd wat ik nu weer extra doe, ga me proberen in te houden. Tot straks

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella ja ik had ook zoiets van wat zou er aan de hand zijn, maar goed dylan heeft gewoon een pittig karaktertje en dat heeft hij dus nu echt laten zien. aan de ene kant denk ik tsja tis natuurlijk niet juist wat hij doet maar liever een beetje pit erin dan een stil manneke die niks durft te zeggen of te doen (vooral met deze maatschappij). tis overgins wel een verschil met een paar weken terug toen was het alleen maar huilen op school hahahaha

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames!

Wel bijgelezen maar was weer veel.... 8)

@Pooh, fijn dat alles weer goed was en wat ben jij goed! Het kijken naar de ontsluiting afwijzen :$ Ik zou het niet kunnen hihi 8) Ik ben dan ook intens nieuwsgierig als het om mezelf gaat, erg he.. ;)
    En helemaal vast, heerlijk idee zeg, supernieuws dus allemaal :D

@Kikkert, haha dat wordt me wat met die Dylan zeg hihi :p Heeft ie dat van jou of van zijn vader??

@Es, ik zou ook pissig zijn! Stelletje gekken :x

@Dithje, doe jij maar eens even rustig aan vandaag meis ;)

@De rest, dikke knuff!

@Box, hier geen matrasje onder het boxkleed, en ik twijfelde inderdaad ook al, voelde zo hard! :$ Moeten we maar eens voor gaan kijken dan ;)
    Trouwens nog steeds niks gehoord van de Babydump over de klacht van het boxkleed grrrrrrr superslecht zeg :x

@Zwevende parasol, hier geen ervaring mee, sorry..

@Hier, was pas weer om half 11 uit bed :$ (niks nieuws) maar meer ook omdat ik om kwart over 10 wakker gebeld werd en later dus een sms of ik al aan het puffen was :x Uuuuuuuh nee I WISH ;)
    Ga straks hachee maken en vanmiddag om 16u bij de VK zijn, ben benieuwd.
    Je voelt het al warmer worden he, belooft wat.. ;)
    Fijne dag meiden!

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Auw Bellamano, niet gebroken? Fijn dat je nu een half dagje voor jezelf hebt.
    So, je hebt al veel gedaan zeg!

Bah Sam dat je zo’n rotnacht gehad hebt! :(

Eline, success met het poetsen van je keuken! Moet je dat nu wel doen als je last hebt van je onderrug? Ik heb er ook last van ja....maar had ik al voor de zwangerschap helaas.

Es, nou dat is ook niet lekker wakker worden zo op K3....
    Proficiat met je 38 weken!
    Hier ook nog zo’n plastic boxkleed onder het gewone kleed liggen. Zat bij ons ook al bij de box toen we het kochten via mp.

Nou Kikkert, kan me voorstellen dat je schrikt als je denkt dat het om je eigen hond gaat!
    Hopelijk een rustig dagje voor je vandaag!
    O jee, die Dylan.....druk baasje zo te horen, haha

Marsim, doe maar rustig aan meid en voel je vooral niet schuldig. Goed aan jezelf (en de kleine) denken!

Angel, geniet van het lekkere weertje vandaag! Succes bij de vk!

Lizz, fijn dat je redelijk geslapen hebt. Nee, dat spanningsgevoel herken ik niet.
    Op het werk hebben we zo’n zwevende parasol. Op zich wel handig maar je moet wel echt heel wat gewicht op die poten leggen anders is hij niet stabiel. Al het gewicht hangt namelijk naar 1 kant. Vind ze wel super mooi!

Dithje, proficiat met je 38 weken! Fijne dag vandaag!

Luckyblue, fijn dat je goed geslapen hebt. Oeh lekker pannekoeken! Fijn dat het goed gaat met je moeder!

Pooh, fijn dat alles goed was bij de vk!
    Hopelijk komt de kleine vanzelf op tijd.

Koekkie, inderdaad lekker vaag... Fijne dag!

Hier: Helaas slechte nacht. Al vanaf gisteravond veel last van rugpijn en vannacht in bed ging het draaien zo pijnlijk, was bijna niet te doen! Ik verging dan van de pijn in mijn onderrug/stuitje/schaambeen..
    Nu ook nog hoofdpijn en nog steeds last van menstruatiepijntjes..
    Zou vanmorgen bezoek krijgen maar heb haar helaas toch maar afgebeld.

Alle palen staan nu trouwens in het beton van onze schutting dus vandaag (??) alleen nog de schermen ertussen plaatsen en dan is hij klaar!... Maar ik ga maar uit van het weekend, haha

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh fijn dat alles goed was bij de gynacoloog. Rustig aan doen he, probeer beetje uit te rusten

Ben ff kapot, net in de tuin bezig geweest, aantal nieuwe plantjes in de grond gedaan, nu ff bijkomen hahah.
    Kan ik straks lekker genieten van mijn nieuwe plantjes in de tuin

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: allememachies half 11 uit bed.. ben jaloers!! :$ hihi
    Ach, als ik niet wakker gedreund was op K3 had ik misschien ook wel langer gelegen.. ;)

Hier net toch nog 20 min met de hond in het park geweest, hele prestatie is dat nu voor mij, maar het is gelukt 8)

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MoederK, Sterkte vandaag, balen van je slechte dag :(
    Hopelijk komt de schutting vandaag af zeg... echt een 10jaren-plan volgens mij.. ;)

@Eline, hebben wij paar weken geleden gedaan en als ik nu naar mijn tuintje kijk, kan ik gewoon genieten van al die bloempjes en plantjes die zo heerlijk in bloei staan :)
    Doe voor de rest maar ff lekker rustig aan meid..

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ja erg he :$ ik snap er zelf ook echt niks van, hoe krijg ik het voor elkaar :(
    Jeeeeeeeeeeeh Senna weer blij en jij trots, goed zo :)

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: het zal zeker niet het laatste gesprek zijn op school of de psz. Hier ook al best een paar keer een gesprekje gehad hoor. Niet vanwege slopen, maar vanwege plagen/duwen. Bij Sebas komt het echt uit verveling voort, die moet hoognodig naar de volgende groep, maar dat zal het bij Dylan niet zijn. Die zit daar nog zo kort. Hij voelt vast ook aan dat er veel gaat veranderen de komende tijd, wellicht dat het daar mee te maken heeft. Of misschien ook niet. Weet in ieder geval dat je niet de enige bent ;)

@ koekkie: je bent dus niet de enige met een kleine baby ;)
    Bij mij is het gewicht wel redelijk nauwkeurig. Ik loop bij de gyn en die doet iedere keer groeiecho's. De computer berekent dan het gewicht, dus dat zal wel redelijk kloppen.

@ Nancy: ik vond het ook heel knap van mezelf :D Lekker dat je weer zo goed geslapen hebt! Succes bij de vk straks.

@ moederK: balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Gelukkig zit er nu eindelijk vaart in die schutting. En who know's, mss staat ie wel ineens vanavond ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh ik moet echt vaker komen als ik het bij wil houden hahahaha!

Hier heerlijk geslapen tot een uurtje of 11, maar wel meteen dizzy. Zal wel door de temperatuur komen bleh!
    Straks naar de vk!

es hier nog geen matrasbeschermer. Zat me al te bedenken dat het spelen met vuur is, maar ik slaap al zo slecht en dan ook nog zo'n zweetding...

Kikkert ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt hoor. Mijn vk kan ook zo overkomen, zo van ik doe mijn werk en meer kan ik niet doen. Terwijl een beetje begrip soms ook al de wereld kan schelen...

Nancy, strippen kan pas als je ontsluiting hebt hoor! Dus als de boel nog dicht zit kan het nog niet... Meestal doen ze het daarom pas met 41 weken.

Dithje, goed van je man zeg!

mamameisjes, hoe wil jij dat aftellen gaan doen? Heb je een inleiding of ks gepland? Ik probeer het een beetje algemeen te houden.
    Ook niet teveel erover praten, want dan wordt het zo groot.

wow pooh, dat gaat niet lang meer duren voor jou dus! Ik zou van dat nieuwd alleen al heel blij worden...

kikkert volgens mij kan je beter een kind hebben dat dingen sloopt, dan een kind die andere kinderen duwt en slaat. Dat doet die van mij dus... Vind het heel erg, maar vind het gedrag (net als slopen) wel bij de ontwikkeling passen en ik vind het aan hun om dat in goede banen te leiden. De leidsters van mijn dochter pakken het wel heel goed en lief op en het gaat ook al stukken beter. Maar laat je geen schuld aanpraten hoor (of adhd ofzo). Ik zou het gesprek omkeren en vragen welke acties zij al hebben ondernomen en hoe zij omgaan met deze ontwikkelingsfase.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie: Ik moet zeggen dat ik geen last gehad heb van de matrasbeschermer vannacht! ;) geen gekraak of verschuiven.. dus valt me mee moet ik zeggen :)

14. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

@Pooh, fijn dat alles goed was bij de gyn!

@Es, lekker K3 op de vroege morgen, geloof dat ik ook niet happy zou zijn.

@Nancy, weer goed geslapen dus. Ik kwam vandaag tot 10.15 uur en ben nu wat dizzy. Succes bij de vk straks.

@Eline, lekker he frisse plantjes in je tuin. Kan er ook zo van genieten nu alles in volle bloei is.

@hier, net de geboorte postzegels gehaald, alweer iets om af te strepen van mijn lijstje. Gisteren zou ik vanalles doen, maar had echt geen puf. Vandaag voel ik me ook niet toppie, blijf moe en wat dizzy. En de warmte begin ik alweer te voelen, pffff. Ons kleintje plaagt mamma af en toe ook door een kopstoot te geven bij de onderkant, voelt alsof hij/zij eruit wil ;)

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Mijn matrasbeschermer kraakt ook niet hoor. Heb hem op het matras en de molton en hoeslaken er gewoon over. Met de warmte valt het ook wel mee. Beter dit dan het topmatras naar de knoppen. Ding was duur zat.

T is idd al warm aan het worden buiten. Hoop dat ik donderdag de parasol kan ophalen. Moeten m idd verzwaren met tegels.
    Net even de tuinmeubels afgenomen. Waren een beetje smoezelig geworden door gisteren met de tuin afgraven enz. Misschien zo wel even lekker in de tuin. Maar ben een beetje door m'n boeken heen.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    heb de mail met foto's van de shoot leuk joh!!
    en met de hond zijn ze ook leuk geworden.
    zal kijken of ik er al een paar kan kopieren en laten zien.

hoe is het hier met iedereen?
    heb niet bijgelezen sorry.
    duizeligheid komt weer op stand hier. morgen weer naar de gyn dus ben benieuwd wat tie zegt. hopelijk is mn bloeddruk lager anders heb ik kans dat ik moet blijven.
    vannacht flinke last gehad van voorweeen wordt iedere avond heftiger lijkt wel. dus misschien dat er vooruitgang in zit...

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    #4657 susanne85, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    goedemiddag dames.

wel bijgelezen maar er is bar weinig blijven hangen;)

wel vroeg iemand naar een zweefparasol. volgens mij lizz. wij hebben er eentje in de tuin van 3 m doorsnee. super ding en door middel van zo een draaiknop kunnen we m mee laten draaien met de zon. je moet er wel een paar betonvoeten voor erbij halen anders kiepert hij om;)

Nancy. ook al zo een goede slaper. hier ook tot half 11 in bed gelegen maar dat is geen uitzondering voor mij want nikita slaapt namelijk tot zo laat uit:)
    Es. fijn dat je toch nog hebt kunnen waggelen met je hond. knap hoor 20 min. doe t je niet meer na maar dat mag ook niet van de gyn haha
    was er ook nog eentje met een paar zere tenen. auw. niet fijn. hopelijk gaat de pijn snel weg.
    kikkert. lekker toch zo een pittig menneke. nikita heeft ook een tempramentje waar je u tegen zegt, en wat jij al zegt liever een kind met pit dan een kind die weg kruipt in een hoekje en over zich heen laat lopen;)
    lea succes meid, hopelijk heb je snel je kindje in je armen
    als ik je vergeten bent. im so sorry maar ik ben t nu echt kwijt:)

hier een redelijke nacht gehad. wel een paar keer eruit geweest om te plassen maar voor de rest geen echt krampen gehad. dus wel fijn. morgen hebben we al 2 weken weten te rekken en ben daar best door opgelucht. nu nog zondag halen en dan ben ik helemaal blij. wel merk ik dat ik vandaag wat meer last heb van de krampen en wat meer steken in mijn rug dus doe lekker rustig aan vandaag. ook is vandaag mijn broertje jarig maar ik zit te twijfelen of wel wel heen moeten gaan. spreek m bijna nooit en hij zoekt ons ook nooit op alleen als hij geld nodig heeft weet hij ons te vinden:$ dus moeilijk moeilijk.
    nikita ligt nu lekker op bed dus heb ik weer ffies tijd voor mezelf. merk wel dat ik nog steeds heel snel moe ben en aangebrand en slapjes in de benen maar dat zal er denk ik wel bij horen:(
    ook heb ik nog steeds zo bizar veel slijm verlies. vindt t echt smerig en t is sinds ik mn slijmprop ben verloren. weet ook niet of t normaal is maar goed. gebruik dus ook steeds weer inlegkruisjes want anders blijf ik onderbroeken wassen;)

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    sorry foto kopieren lukt nog niet.

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Susanne, welke vk had je eerst dat je nu bij een ander zit? Je had er toch niet zo'n goede ervaring mee?

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, I know, daarom zei ik al dat het geen garantie geeft ;) Maarja niet geschoten altijd mis, zeg ik altijd maar :) Kzal vandaag weer eens een fotootje spammen van mijn voetjes, geen gezicht :$ En het loopt zo moeilijk joh :(
    Succes bij de VK straks!!

@J2J, haha die kopstoot herken ik, moet er soms echt om lachen :p
    Succes met je dizzy-zijn niet fijn, helemaal niet met die warmte.. :(

@Lizz, jij bent goed bezig, lekker het tuintje in! Ik ga denk ik zometeen ook ff tijdschriftjes lezen in het tuintje, heerlijk :)

@Bubsie, sterkte en succes bij de gyn morgen!

@Susanne, haha dan ben ik gelukkig niet de enige, ik gun het iedereen zo erg :( we mogen echt in onze handjes knijpen hoor dat we zo goed slapen...
    Feli met je broertje en ik zou niet gaan als ik jou was.. Meer ook omdat ik precies zo een zusje heb (nu alleen al bijna 2 jaar geen contact meer) dus begint dan te jeuken bij mij he, weggooiers noem ik dat :( Lekker aan jezelf denken meis en op naar zondag! Sterkte met je steken enzo... :(

@Hier, nou de hachee staat op,moet 2 uur stoven. Ga denk ik zometeen het tuintje in, ff boekies lezen. Eerst het beddengoed ophangen. Het stikt hier van de pluizen trouwens :$ Ben blij dat ik geen hooikoorts heb, word je niet blij van dan ;)

Deel Deze Pagina