Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    slaap lekker

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Onderstaand mijn billenmaat, zwaan kleef aan, plak en band, etc etc
    Wijkt niet van mijn zijde vandaag :D haha gek beest

View attachment 80519

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha lief Nancy! Hier een kat die alleen maar kan miauwen en de hele tijd om me voeten heen loopt te draaien... gek wordt je er soms van :D

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk babynieuws! :)

Lieve Laetita, van harte gefliciteerd met de komst van jullie zoon, Colin. Wat fijn dat het vanzelf nog is begonnen en dat het inleiden achterwege kon blijven.
    Natuurlijk ook de felicitaties voor je man en de andere kinders.

Geniet heerlijk van je grote gezinnetje.

x

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    katten zijn leuk. hebben er ook eentje en voelen vaak dingen toch aan

zo werd op de dag van nikita haar geboorte mijn buik uitgegraven door wiebeltje. (onze poes) ;)

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Hier ook een beroerde nacht gehad
    Heel erg last van me banden kan niet eens normaal liggen op me zijde en omdraaien gaat ook al bijna niet

Morgen naar de gyn voor een volledige groei-echo
    Want vorige week had ik geluk gehad
    De gyn vond nog net niet klein genoeg om mij in het ziekenhuis
    te houden maar hij zei al ik ben geen expert in
    kan best wel zijn dat ik strax een ander krijg dat ik wel moet blijven

Hij had het hoofdje toen gemeten en kwam uit op 35 weken en 3 dagen terwijl ik vorige week 36 weken en 5 dagen was

Maar ja we zien wel
    Oja me zoontje krijgt zijn eerste 2 kiesjes en heeft er nu in totaal 10

Laetitia en man Van harte proficiat met jullie zoontje Collin

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Meerdere zijn al een tukkie aan het doen of een boekje in de tuin aan het lezen begrijp ik.

Hier ook lekker in bedje, nu nog met laptop maar die leg ik snel weg om een beetje rust te krijgen. De boys liggen op bed. Ze hebben zich gelukkig vandaag voorbeeldig gedragen.

Mijn oudste is de laatste dagen mega jaloers op zijn broertje en de aankomende beeb denken we want hij gedraagd zich zo anders (huilerig, argesiever, ontevreden).
    Ik heb hem vandaag veel aandacht gegeven en hij is gelijk relaxter. Hmmm daar moeten we even goed opletten. Hij moet natuurlijk ook zich goed voelen.

Buikfoto's / gewicht: Mooi buikfoto's heb zondag ook een foto gemaakt maar vergeten te plaatsen. Zal het later vandaag of morgen even doen. Begint cht wat te worden. Ook weer op de weegschaal gestaan 7.3 kg.

Slaap lekker!

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    sterkte meid met je banden. niet fijn. wat mij verteld is qua groei in de buik is dat kindjes 2 weken voor mogen lopen maar ook 2 weken achter. ze kunnen in ene een groeispurt maken waardoor t dan in ene wel precies op groei met aantal weken ligt. succes iig met de groeiecho en hopelijk hoef je niet te blijven;)

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    ach jeetje hopelijk wordt hij niet jaloers. al kun je t haast niet voorkomen he:( hier ben ik in totaal 5.5 kilo aangekomen. had verwacht door t vele rusten in t ziekenhuis dat t wel meer was maar viel gelukkig mee

ennuh rust-se

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zooo zeg Suzanne, kan mij voorstellen dat je boos bent op je moeder:$:(! Helemaal niets gehoord, ongelooflijk!! Denk dat het ook een stuk teleurstelling is of niet?

Ben HR Adviseur Lucky! Heb je nog even geslapen meis?

Hoe is het nu met je Marsim, nog steeds zoveel harde buiken? Hihihi meis, zie je al lopen met je stoeltje;)... Misschien van het weekend nog even naar de boot samen met mannetje?

Wat je zegt Einneh, genoeg voor vandaag;)! Jeetje, jij ook al zo'n slechte nacht... Niet fijn meis!

Wauwie Es:D!

Ben benieuwd Nancy hoe het gaat bij de vk vanmiddag! Boxkleed is klaar en goed gebleven, pieuw! Kleed is ook van Jolein dus ik kneep hem al behoorlijk... Wat een leuk nieuws zeg van je collega! Heb je nog veel contact met je collega sinds je verlof?
    Wauw meis wat een mooie puntgave buik:D! Ach gosie wat een schatje... Mss voelt hij iets:p????

Wow Bella jij bent als een wervelwindje door je huis gegaan meis! Goed gevoel geeft dat he? Ai, een verbrande hondenmand... Is inderdaad maar goed dat je eerder ging kijken en niet bijv even een boodschapje ging doen...

Spannend morgen Tijgertje, heel veel succes!

Hmmm wat vervelend Koekkie dat je mannetje zo jaloers is! Hopen dat het een fase is die heel snel weer overwaait! Tuk ze meis enne... die buikfoto willen we zien;):D!

Hier; nog steeds niet rustig gezeten in de tuin;)... Net 20 minuten mijn vriendin aan de foon gehad en daarvoor lopen rommelen in huis. Boxkleed is gewassen en goed gebleven, woehoe! Boxkleed nummer 2 (bedoelt als kleed voor buiten om op te spelen) is ook al klaar en nu zit de kinderstoelverkleiner in de machine...

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijgertje: tel ik nu goed en kan je gewoon op de eerste verjaardag van je zoon bevallen van je tweede kindje ;)
    Hoezo krijg jij een groeiecho? Of stond je al onder behandeling in het ziekenhuis? In indergeval succes en altijd fijn de kleine te zien.

Dithje: Nee ik kan niet echt er achteraan bellen. Het is een iemand die het gratis voor ons doet en het tussendoor zijn werkzaamheden (betaalde) voor ons wilt doen. Dus afwachten wanneer hij tijd en zin heeft. hij maakt mega dagen dus ik hoop wel dat hij dan morgen tijd heeft. Liever morgen wanneer de boys naar de kdv zijn want normaal slaapt mijn jongste zijn middagtukkie in de kamer van hun aankomende zusje ;).

Lucky: Netvliesloslatingen komen ook niet veel voor gelukkig, dus ik heb gewoon mega pech. Het is puur zoals het woord doet vermoeten het netvlies laat los of komen gaten in waardoor je dus bepaalde punten of gedeeltes niet meer ziet. Helaas niet te genezen. Elke keer slechter zien en wat wegvalt is ook niet meer te repareren.

Ok tukkietijd! (voor nick jr kijkers ...geen timmytijd haha)

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Laetitia, Roger, Joshua en Thessa van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Collin!!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    ja deels ook teleurstelling maar dat komt mede door haar nieuwe vriend (al 3 jaar samen) en hoe langer hun samen zijn hoe erger t wordt. nikita is over 2.5 week jarig en zit er stevig over na te denken om haar niet uit te nodigen:(. toen mijn zus mijn ma op de hoogte stelde van onze situatie was ze heel boos dat we zelf niet gebeld hadden en ze vroegen zich dan ook af( via sms) of hun nog wel bestonden in onze ogen. dus onze situatie werd gebruikt zodat zij t slachtoffer kon spelen.:x en daar ben ik gewoon klaar mee. ik heb toen t contact met mijn pa verbroken omdat t steeds van onze kant kwam en nooit wat van hem hoorde en nu flikt mijn moeder precies t zelfde. dus vandaar.

en je bent productief bezig he. hoe bedoel je nestelwoede haha;)

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dithje & Suzanne: tja hij heeft ook wel de leeftijd (2,5) om lekker dwars te liggen. Ze noemen dat niet voor niets peuterpubertijd maar manlief denkt dat hij aandacht wilt en zo te zien werkt dat goed vandaag.

Ik doe mijn best maar het is best moeilijk al met 2 kleintjes en vermoed zijn door zwangerschap om je aandacht netjes te verdelen. Dus veel knuffelen en vanavond ga ik alleen met de ouste even weg en manlief blijft bij de jongste.

Normaal geinen we dat de oudste van hem is en de jongste van mij maar ze moeten dat niet merken natuurlijk ;) mijn lekkere mannetjes. Hoe verliefd je kan zijn op je kinderen voor nog niet mama's nog niet voor te stellen hoeveel je van je kind gaat houden, hoe verliefd je gaat worden, hoe rijk je je voelt.

Echt mama zijn is het mooiste wat er is.... zelfs met de momentjes dat je ze best even achter het behang kan plakken haha.

x

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik zit een boodschappen briefje te maken, maar kan alleen maar ongezonde dingen opschrijven :)..
    Zal ook maar appels en aardbeien erop zetten :p dan lijkt het nog wat..

Fijn Dithje dat je boxkleed goed is gebleven! :D

Nancy: Anders miss ff bellen naar de babydump en ff je gal spugen!? ;) (zoals een zwanger vrouw vol hormonen horen te doen :p)

Ik heb net gestofzuigd, maar heb nu wel ineens weer erger last van me rug.. Dus nu maar weer rustig aan doen.
    Al hoef ik niet veel te doen want heb gisteren alles gedaan :D

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Katten, ik heb alle bijgeloof aan de kant geschoven, ik geloof nergens meer in haha :p Het is gewoon mijn knuffelstinkie :D

@Tijgertje, sterkte met je banden, niet fijn! :( En wat een onzekerheid wat betreft het aantal zwangerweken..

@Koekkie, ja die kinderen voelen dat aan schijnt.. Succes ermee joh

@Susanne, wat een verhaal zeg over je moeder :$ Jij treft het ook niet met je familie he... :( Ik heb ook zo een gare familie, je krijgt ze er maar bij :( Sterkte, gelukkig sta jij er boven meis

@Dithje, o wat goed dat ie goed is gebleven bij jou zeg, super!!
    Ik word nog geregeld gebeld door collega's, hartstikke leuk! :) En leuk ook te horen dat mijn baas me qua werk enorm mist gnigni weet ie ook eens wat ie aan me heeft :p
    Hier ook nog niet in de tuin geweest, nou morgen weer een dag :D

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    oh ja inderdaad. 2,5 is best een "lastige"leeftijd. nikita wordt over 2.5 week 2 en die begint dat soort geintjes ook te vertonen. ben benieuwd wat t gaat brengen na de geboorte;)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    wow Es, prachtig joh! Is je beeb al ingedaald? Buikje staat nog zo mooi naar voren...
    Zet anders nog even een verse ananas op je lijstje, schijnt ook te helpen ;) en anders is het wel gezond!

ballamo balen van je mand!

Jeejjj een nieuwe baby erbij!
    Leatitia van harte gefeliciteerd!!!!!

Nancy jouw buik is ook mooi! Lekker bol, die van mij hangt veel meer naar beneden.

dithje, kinderstoelverkleiner? Wat ben je van plan joh hahahah! Ga nu maar eens lekker op je gat zitten dan ;)

Net bij de vk geweest, alles was goed. Ze heeft nog wat langer naar de hartslag geluisterd omdat ik me zorgen maakte, maar dat was ook helemaal prima. Moet wel bellen de volgende keer als ik de beeb minder voel, al is het maar voor controle. Babies willen graag blije mama's zij ze, hahaha :D

Daarna nog geshopt. Ben mega gefrustreerd omdat ik voor mezelf niks kan kopen dus nog maar weer een schattige zomeroutfit voor mn dochter gekocht. De beeb heeft ook al genoeg, niet dat mn dochter iets tekort komt, maar dit is zo schattig hihi!
    Ook nog een heel coole luiertas gezien, vanavond manlief even lief aankijken, want hij is wel een beetje duur....
    Tribal Baby Original cross-over luiertas / laptoptas | Tassen | Ziezoo! Kinderlifestyle en Design

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie: Ja zoals de VK gister voelde was ze al wel ingedaald ;)

Ik ga ff plat...

Tot later! :D

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,810
    866
    113
    Noord Holland
    ja famili. je krijgt ze er maar bij kado he. jij hebt t dus ook aardig getroffen zo te horen:( we kunnen elkaar dus de hand schudden haha. en inderdaad ik sta erboven. ik laat aan mijn kinderen zien hoe t wel moet. en dit zie ik gewoon als een hele verkeerde voorbeeld:x

Share This Page