Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    haha hier nog zo een gefrustreerde.;) ik koop uit frustratie ook meer kleding voor nikita en beeb omdat ik niks voor mezelf kan kopen nog. erg he

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga afsluiten, we mogen weer naar de VK, tot later!

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Nancy, succes bij de vk.

Zoals ik van sommige lees mag ik m'n handjes dichtknijpen met mijn familie en schoonfamilie.

Mooie buik Es, hij is toch wel weer gegroeid hoor.

Mijn schoonzusje zegt ook aldoor dat er niets op de wereld is waar je in 1 keer zoveel van kunt houden als van je kind.

Net heerlijk tukkie gedaan. Katten liggen allemaal ook voor pampus. Vinden het te warm denk ik.

Dithje, je bent weer lekker druk zeg. Hier ook een boxkleed van Jolein. Was er iets niet goed gegaan dan? Volgens mij heb ik dat een beetje gemist.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: mooie buik!

@ Laetitia: gefeliciteerd! :D

nou ik zou rustig aan doen.... ;) Wichard kwam vroeg thuis dus eerst maar naar de Makro geweest, nu fruitshake maken en dan voetjes rechtuit :D

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Lees net dat samen met de volle maan zaterdag er ook een maansverduistering is!!!!!
    Kom maar op met die baby's!!!!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow huize kikkert is weer wakker ik heb gewoon 3uur geslapen en dylan nog wat langer.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @laetitia, man en kinderen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje & broertje !!! geniet er maar lekker van.

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou laat die van mij nog maar een paar weken zitten hoor :D

Maar voor de meiden die het zat zijn... go for it! Maakt van jullie wen juni mama's ipv juli mama's natuurlijk

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

hihihi koekkie die heeft nog tijd zat :D :p ......nee zonder te geinen inprinciepe denk ik och laat nog maar lekker ff zitten maar als ik dat weer ga kijken dat alle lichamelijke klachten met de dag erger worden dan denk ik weer uhmmm nee laat maar komen hahahaha

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Vanmiddag weer 2 uur geslapen, 't was weer nodig. Maar echt uitgerust ben ik nog steeds niet helaas... Maar ik ga niet klagen, vanavond gewoon lekker op tijd m'n bedje in. Manlief heeft beloofd m'n benen te scheren (is echt heel hard nodig!8)) en daarna lekker m'n bedje in.

Hulp is vandaag weer geweest. Helaas de op een na laatste keer wat ze vertelde vandaag dat ze een baan heeft gevonden. Helemaal top voor haar, wat minder voor ons. Dus manlief gemaild dat hij zich maar klaar moet gaan maken voor meer poetsen in huis. Weet je wat ie terugmaild? Geen probleem, zetten we het geld opzij voor wat leuks. Dus ik gelijk geopperd om daar een potje van te maken om af en toe samen een heerlijk weekend weg te gaan. Is hij helemaal voor!!!! Dus dat is een leuk vooruitzicht als we weer de douche staan te boenen ;)

@ suzanne: ik zou even aan jezelf en jullie kindje denken en niet naar je broertje gaan. De kleine is nu even belangrijker, toch?

@ Marsim: we zijn weer redelijk opgeknapt. Al heb ik wel een flinke jas uitgedaan en is m’n energie echt 0,0. Sebas is ook nog niet echt in z’n hummetje, maar manlief doet het gelukkig weer toppie.
    Jammer dat jullie boot wat verderweg ligt. Want met dit weer op de boot is natuurlijk wel heerlijk! Sterkte met je harde buiken. Om simpel van te worden he, af en toe?

@ Einneh: wow, wat heb jij veel gedaan zeg!

@ Es: mooie buik!

@ Bella: lekker he, zo’n dagje!

@ Nance: hier ook zo’n plakkerd vandaag. Breek af en toe bijna m’n benen over dat stomme beest ;)

@ Tijgertje: succes morgen! Meet jou gyn alleen het hoofdje op? Die van mij ook het buikje en bovenbeentje en laat de computer dan het totaal berekenen.

@ Koekkie: heel herkenbaar hoor, het gedrag van je zoontje. Hier precies zo. Aandacht helpt goed, vooral samen puzzelen is hier een hit.
    En een beetje uitdagen, zodat hij weer nieuwe dingen leert. Dat daagt ze ook weer uit en leidt ze af van het negatieve gedrag.

@ Dithje: joepie! Boxkleed mooi gebleven. Hihi, toch wel een beetje nesteldrang he? Die kinderstoelverkleiner heb je voorlopig nog niet nodig, dat weet je? ;) ;P

@ guppie: mooi dat alles goed was bij de vk.

@ Kikkert: oh lekker!!! 3 uur geslapen!!!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Laetitia en fam: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Collin!!!!!! Heel veel geluk met elkaar

En daarmee is ook de eerste juli-jongen geboren!!!!!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow pooh jij ook lekker 2uurtjes geslapen lekker is dat he :D .

ik ga nu maar even met de hond wandelen en met dylan want ik weet niet hoelaat mijn mannetje thuis is die hadden een bespreken in op het werk (9 van de 10 keer draait zich dat om geld en over de domste dingen, met eindeloze discussies).

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    maansverduistering scheelt dat nog meer? Volgens mij is dat van volle maan ook een fabel hoor...

Ik hoef ook nog niet zo nodig. Komt het wel is het ook prima, maar van mij mag de beeb nog lekker blijven zitten!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @guppie fabel of niet ik ga er van janken als een wolf hoor :D :D :D hahahaha . nee toen ik zwanger was van dylan was er ook rond mijn uittel datum vollemaan en toen ben ik ook niet bevallen dus dat zal nu ook wel niet gebeuren

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Hihi, nou die volle maan een fabel weet ik zo net nog niet. Een kennis van mij heeft op de verloskamers gewerkt en die vertelde mij dat er met de bezetting altijd rekening wordt gehouden met volle maan: dan lopen ze echt met een paar "man" meer, en dat doen ze niet zomaar;);):D:D:D

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: idd de eerste jongen geboren! Begon mij al zorgen te maken dat alleen meisjes met een voornaam die begint met een L zouden komen op korte termijn ;)

Thanks voor de tip(s) ivm de oudste. Maar vandaag gaat het heel goed op wat gepiep hier en daar. Hopelijk zet dit door en even de boys wat vaker opsplitsen (1 op 1 aandacht).

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaha alsof je je na een bevalling zo lekker voelt ;) Dan heb je pas echt lichamelijke klachten haha. Maar gelukkig ook wat moois in je armen (en slappeloze nachten) :D

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oeh ja, eenmaal na de bevalling dat ik dat ik alles gehad had HA! Dacht ik dat ik voor de bevalling pijn had met lopen, had je me daarna moeten zien! BI was over, maar knippen en scheuren doet pas pijn. Hahaha wat flauw, (echt heel flauw).
    Bij mij was het wel zo dat de roze wolk alles deed verbloemen, maar de ongemakken waren na de bevalling vele malen erger!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge zeg Suzanne wat een situatie met je moeder:(! En ook al geen contact met je vader, het is wat zeg... Maar ja, dit soort gezeur kan je er nu ook echt niet bij gebruiken he? Misschien erop aan laten komen mbt de verjaardag van Nikita, kijken of ze uit zichzelf komen?

Logisch Koekkie dat het nu extra moeilijk en zwaar is met 2 boys en dan je zwangerschap! Maar het komt vast allemaal goed meis zo te lezen, die kids boffen maar met zo'n moeder!

Inderdaad gnigni Nancy, net goed voor die baas van jou! Waardeert ie je straks extra als je terug bent;)...

Whihihi ja Guppie kinderstoelverkleiner! Wij hebben zo'n Bloom Fresco en daar kunnen ze al in vanaf dat ze baby zijn ipv een wipstoeltje... vandaar;).
    Super joh dat alles goed was bij de vk en dat ze je zorgen heeft kunnen wegnemen! Woehoe, heerlijk geshopt:D! Errug mooi die luiertas, ben benieuwd wat manlief zegt...

Heerlijk dat je een slaapje gedaan hebt Lizz! Het boxkleed van Nancy is overgelopen qua kleuren met het wassen:(... Daardoor was ik een beetje bang voor mijn kleed, maar gelukkig is die goed gebleven! Wauw ook maansverduistering... Spannend!

Jummie Einneh een fruitshake!

Wow Kikkert dat is lekker meis!

Whaaa Pooh, jij ook al zo lekker geslapen vanmiddag, toppie! Hmmzz balen van de hulp zeg... Goede deal hebben jullie gemaakt zeg, zal het poetsleed vast verzachten:p;)!
    Die kinderstoelverkleiner heb ik zeker wel nodig, want het is een Bloom Fresco waar ze vanaf baby zijnde al in kunnen ipv wipstoeltje;).

Volle maan; ik sluit mij aan bij Pooh... Dat zeiden ze namelijk bij ons in het ziekenhuis ook, dat er meer bezetting is ivm de vele geboortes...

Hier; onverwachts bezoek van mijn broertje. Hij was een dagje vrij en is naar het Oosten des land gereden. Toch schrik ik iedere keer weer van 'm hoor, sjonge zeg hij verzorgt zich echt slecht. Wordt er bijna bang en vies van:$8)... Nou ja, zijn leven dus moet ie zelf maar weten.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ah een bloom kinderstoel! Nou dan mag het hoor ;)
    Mooi ding is dat!

Deel Deze Pagina