Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heel snel wat gelezen, maar vandaag echt een moe-dagje :( .. Heb ook maar halfuurtje kunnen liggen. Vanavond hopelijk wat beter en sneller in slaap ..

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zow daar ben ik weer!! toch even lekker liggen tukken :) En nu niet wakker geworden van K3 :p

Nu op Vincent wachten en dan paar boodschappen doen samen bij de super..
    Eet vanavond maar macaroni denk ik,lekker makkelijk en we moeten vanavond ook op visite dus is wel zo handig :)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ligt aan het soort bevalling he ;) bij dylan was ik zowel voor als na de bevalling een wrak :D. knipje hier, kneusing daar de details zal ik jullie maar besparen want dan wilt dadelijk niemand meer bevallen hier hahaha

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Laetitia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Collin! wat mooi dat hij zelf heeft besloten te komen! geniet ervan!

Es mooie buik!

Nance hacheeeee ik kom naar jou hoor! mmmmm! succes bij vk!

pooh fijn dat alles goed was!

hier, hou t ff kort, zo moe. vk alles was goed, volledig ingedaald en muurvast, schatting bij 40w is net over de 7 pond. over n weekje terug, ze denkt dat ik zeker nog een week heb :) ik hou 2 juli maar aan dan. hihi.

verder n zwembadje gekocht vandaag, daar ga ik morgen mooi inliggen, pdfffff ben echt lamgeslagen door de warmte! oja ook nog n waterdichte molton gescoord bij trekpleister, 8 euro! wat n toeval dat ik dat dan tegenkom na.mijn bericht gisteren.

fijne dag meiden en tot straks! xxx

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed nieuws Sue :D !!

Nou ondanks hechtingen was ik snel weer op de been na bevalling hoor :D Dus voor positieve verhalen weten jullie mij te vinden ... HAHA!! Neej bevallen is niet fijn, dat is gewoon zo. Maar goed je moet er wat voor over hebben zeg maar ;)

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Knuffel Sam!

Heerlijk tukje Es! Veel plezier alvast met de visite!

Super Sue dat alles goed was bij de vk! Lekker poedelen morgen meis;)... Enne goed gescoord die molton!

7. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ik heb ook nog geen buddy, misschien kunnen we elkaar van dienst zijn?

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, balen van je hulp, wel mooi vooruitzicht wat betreft de weekendjes weg! :D

@Dithje, schiet niet op met broeder-Dith dan... he zonde zeg :( Kan je er niks van zeggen tegen hem?

@Suekes, goed nieuws allemaal bij de VK en goed geslaagd zeg! :)

@De rest, knuff ben een zeef ;)

@Hier, net terug van de VK, was beetje en verwarrend bezoekje.. Ik had nu Ria als VK en dat is echt een ouwe rot in het vak dus die weet het zeker weten wel. ZIj schat de kleine op hoogstens 6,5 pond, is maar voor een kwart ingedaald (ipv helemaal. Dus bij breken van de vliezen moet ik gelijk gaan liggen :$ terwijl dat eerst echt anders was.. Ze liet het me zelfs voelen, dus kon niet missen) en ik heb haar maandag met strippen en tis niet eens zeker of ze dat dan wel gaat doen. Vroeg het wel of ze het al vandaag wilde doen maar ze begint er niet aan omdat ze bang is voor weken voorweeën.. Ze heeft me ontzettend goeie tips gegeven voor het vocht (liggen is DE remedie en echt veel rauwkost eten met schil! en kranten onder je matras ipv kussens, want die zakken in..) Maar twas allemaal goed, maar zulke andere info weer.
    IK GA NERGENS MEER VANUIT HOOR, het komt zoals het komt, want de ene week is het dit en de andere week dat ;)
    Ben echt een beetje van de leg, sorry..

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heeft geen zin Nancy, broeder-Dith doet toch waar hij zelf zin in heeft... Altijd al gedaan dus zal nu niet veel anders zijn. Het is gewoon een sjappie:$... En eerlijk gezegd heb ik er ook niet veel zin in om er nog tijd en energie in te steken. Vaak genoeg gedaan met als resultaat stand voor dank en leugens en bedrog:x!

Wow meis, snap dat je van de leg bent! Zulke tegenstrijdige info, sjonge zeg daar moet je het dan maar mee doen;). Wel fijn dat je nu Ria had en zij alles goed heeft uitgelegd, maar al met al toch raar... Helemaal omdat er gezegd was dat ukkie vast lag en nu opeens weer niet. Dikke knuffel meis en ik duim voor je dat ze je maandag toch wil en kan gaan strippen!!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy jeetje das idd flink verwarrend zeg kan me ook wel voorstellen dat je nu nergens meer vanuit gaat. en wat betreft het vocht dat kan mss idd wel helpen maar hou er wel rekening mee dat het vocht wat er nu zit niet zomaar 123 weg is want dan zou je eigenlijk al moeten zwachtelen en dan steunkousen moeten gaan dragen maar goed daar is het nu "te laat" voor want je gaat immers toch binnen aanzienbare tijd bevallen ;) . dikke knuffel voor jou

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mannetje is er nog steeds niet dus ik ga maar alleen voor dylan en mij koken en dat van hem maar in de koelkast zetten. mss tot straks

12. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @Laetitia en fam: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Collin.

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jeetje Nancy, snap best dat het verwarrend is. Wel duidelijk dat wat "de oude rot" heeft gezegd.
    Mijn vk hebben ook veel ervaring.
    Tom al vanaf 1990, Bert al vanaf 1983 en Minke vanaf 1999.
    Vertrouw dus behoorlijk op hun kunsten.
    Hoop dat de tips werken en je rustig houden met het warme weer. Veel met de pootjes omhoog maar.

Ga nu even stofzuigen, m'n schoonouders komen vanavond om een bakkie. En het is nogal zanderig van gisteren in huis.

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vervelend he Nancy, elke keer hoor je weer wat anders.. :(
    Ik denk ook maar zo, het gaat zoals het gaat, en het komt wanneer het komt.. ik ga ook nergens meer vanuit, wat mensen ook zeggen ;)

Wij komen net terug van de appie, dus ga maar snel aan de kook. Vincent staat nu onder de douche en dan kunnen we na het eten weg..

Misschien tot straks!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy jeetje maar wel vreemd dat de andere vk's zeiden dat het vast zat!!! Helemaal omdat je ook al de nodige voorweeën hebt gehad etc.. Best wel gevaarlijk dat ze dit nu pas ontdekt hebben.. maar gelukkig voor jou iig wel op tijd! Hoop dat je het de komende dagen wat trekt meid!! Maar op ligbed in de schaduw dan!! Dikke knuffel iig!!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Balen Nancy, maar je beeb komt echt wel hoor! Het gaat echt niet lang meer duren, al voelt dat voor jou nu wellicht anders

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    nancy dat is ook wat zeg. de een zegt dit en de ander dat. :x gelukkig zijn je vliezen nog niet gebroken wat dat betreft maar ik hoop zo voor jou dat je snel mag bevallen

dithje. jou broertje klinkt alsof je t over mijn broertje hebt, mijn broertje douched volgens mij maar 1 keer in de week en overal zie je van die vieze plekken in zijn kleding en soms ook stinken:$ niet te kot zeg...

hier al de hele dag een beetje zeurderige buikpijn en rugpijn. wordt er een beetje vervelend van omdat ik weet dat t toch niks uit maakt. vindt t dan ook niet nodig om nu al weer t ziekenhuis te bellen. pas als ik echt de pijn weg moet zuchten of vruchtwater of bloed verlies ga ik maar eens bellen. ;) ben benieuwd wat dit betreft de avond gaat brengen

jeroen is nu aan t koken dus straks ff de tafel buiten dekken en dan lekker eten. we eten pasta:D jummie jummie

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Laetitia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Collin! Geniet er lekker van met jullie gezinnetje.

@ Nancy, meid inderdaad heel vervelend zeg die tegenstrijdige berichten. Bij mij kunnen ze er ook wat van. Ben erg benieuwd hoe het morgen weer zal zijn. Het is ook maar bij eentje waar ik twijfels bij heb. Ik heb haar vorige week gehad en morgen heb ik weer iemand anders. Dus ben benieuwd.
    Meid laat je niet onzeker maken. Het komt zoals het komt ook al heb je soms het gevoel dat het wel wat vlotter mag nu.

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zou nog even de lamp laten zien welke we zelf gemaakt hadden.
    De lampjes zijn te dimmen en achter de lamp hebben we ook lichtjes zodat er ook op het plafond vanonder de lamp licht schijnt. Heel gaaf vind ik zelf.
    Bekijk bijlage 80567

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @bedankt lieve meiden voor jullie lieve woorden.. Maar zoals ik net ook al op mijn babysite heb getikt: het is een mooie maar vooral verwarrende tijd ;)

@Lizz, veel plezier met je schoonouders meid.
    En waaaaaauw die lamp is echt te gek zeg! :$ En helemaal zelf gemaakt :(:$ Kan je centen mee verdienen meid :p

@Dithje, aaargh nou laat dan maar zitten hoor, dan moet ie het zelf maar weten ;) sjappie :p

@Es, kookse en veel plezier vanavond!

@Susanne, jij wordt er ook al wat nuchterder onder merk ik ;) Sterkte vanavond en wat goed dat Jeroen staat te koken, de schat. Volgens mij heb jij ook een hele lieve man, of heb ik het mis??

@Hier, Hachee zit erin, was heerlijk gelukt. Lekker met rijst en komkommer mmmm
    En morgen is Bas vrij, jeeeeeeeeeeeeh! En en en... we gaan lekker naar het strand van Monster!! ff een dagje relaxen op een bedje onder het parasolletje, helemaal blij :D
    O trouwens, de VK gaf me ook nog als tip dat je af en toe moet sambadansen (rondjes maken met je heupen) dat doet het kindje verder in je bekken zakken.. :( Probeer het gewoon haha ;)

Deel Deze Pagina