wat goed nu voetjes hoog ..de zwelling komt vanzelf he .. en je broertje tja je weet het nooit he hahaa.. wie weet toch ooit eens is.... hoe is het met je buik nu??? had je al gedocht?? nou die vlekken zitten op zijn dikke en volgens mij ook op het laatste stukje dunne... want hij heeft niet veel dunne darm meer over ... ook omdat hij de ziekte van khron heeft dus ja ...wij zelf denken dat het niet gaat mee vallen hij zelf ook wel hoor dat merk je al een tijdje aan hem ... maar dit is schoonpa mijn pa is al overleden ...
@Laetitia, man en grote broer en zus, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Collin. Geniet ervan!! @Koekkie, wat een knap manneke! Erg lief! Zo, even in het kort, ik heb weer een heel aantal pagina's om bij te lezen zag ik, dat doe ik later fftjes.
ik ga eens even met fred aan de wandel samen met dion..en dan gelijk een hete douche nemen het zal vast wel een keer helpen maar tja wanneer weet alleen ons miepje hahaah.... kom daarna weer ff aanwippen ....
@Laetitia: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! geniet van je kraamtijd. @Allen: dikke knuffel en hopelijk zijn de laatste loodjes snel voorbij. Hier: ik ben super moe en kan weinig tot niets. vandaar dat ik af en toe mee lees maar ik heb echt geen kracht om op iedereen te reageeren. Liefs
Sorry meis, dacht dat je vader had geschreven... Wat een k**** ziekte is dat toch he die Crohn? Hier bekend mee, mijn moeder heeft het. Heeft je schoonpa ook een stoma dan aangezien hij niet veel darm meer over heeft? Buikje gaat goed hoor, is weer tot rust wedergekeerd alhoewel hij wordt op dit moment flink verbouwd door ukkie!
@ Dithje: o, heb je een Bloom? Nou vooruit, dan is het oke Jeetje, je broer ineens op de stoep? Dat was wel de laatste die je verwacht had. Heeft je douche geholpen? (lees net dat de boel weer rustig is, en dat nu alleen de verbouwingsploeg weer aan de slag is gegaan ) @ Sam: lekker vroeg je bed in vanavond. @ Sue: jij kun morgen lekker badderen in je tuin :-D @ Nancy: ja, ergens is het balen. Dit was wel een toppertje hoor. Maar je loopt er ook flink op leeg als ik heel eerlijk ben. Natuurlijk moet ik nog even zien hoe het gaat lopen straks, maar manlief ziet het helemaal zitten en ook de weekendjes in het vooruitzicht zijn natuurlijk super! En eerlijk gezegd...de zoektocht naar een nieuwe zie ik ook echt niet zitten..... Balen dat je vk-bezoekje zo verwarrend was. Maar zon oude rot....tja, daar heb ik zelf altijd wel een goed gevoel bij. Ik duim dat ze maandag gewoon kan strippen. En jij? Super dat ze zulke goede tips tegen het vocht had. Nou maar hopen dat je er flink baat bij hebt. Veel plezier morgen op Monster! Hihi, en nu sambadansend met Bas door het huis! @ Suzanne: he getsie, van die buik- en rugpijn knap je natuurlijk ook niet op. Hopelijk zakt het weer keurig weg. Dikke knuf! @ Lizz: gaaf gedaan zeg die lamp! En dat speelkleed echt geweldig! Super zon vriendin! @ Angel: fijn dat alles goed was bij de vk. Ik duim mee dat je volgende week niet meer naar de praktijk hoeft! Wat een rotnieuws voor je schoonvader zeg! Ik hoop dat de uitslag goed is. @ Koekkie: wat een ongelooflijke knapperd zeg! Dat wordt nog wat als die 16 is! @ Mirie: dikke knuf
dithje maakt niet uit hoor kon je ook niet weten.. ja is echt een kl** ziekte sam heeft het ook hier... nee hij heeft geen stoma wil hij niet zo eigenwijs ..maar goed ze kunnen nu niks meer weg halen bij de dunne dus dat is dan afwachten hoe en wat ... dus je mams heeft het ook?? heeft zij wel een stoma?? ...bij sam zit het echt in de fam ... ooms en tante,s zijn zus ..sam zelf .. en wij denken dat bo er ook wel last van gaat krijgen daarom ben ik wel blij dat hij hier goed eet enz want let er toch wel op bij hem wou dat zijn ma dat ook eens deed ...
@ Dithje, meid jij rustig aan he. Weer veel harde buiken bah. @ Angel, goed om te horen dat alles weer goed was bij de vk. Wat een rotbericht van je schoonpa. @ Koekie, ow wat een heerlijk kereltje zeg. @ Nancy, meid mooie buik hoor en schudden met die heupen!!!
@ Lizz: euhmmm ik wilde de kleine nog ff laten zitten als jet niet erg vindt..... moet nog 6 weekjes Leuke lamp en mooi boxkleed! @ Pooh: hmmm bale dat je hulp ermee stopt voor jullie, maar een weekendje weg is ook een leuk voor uitzicht! ja idd veel te veel gedaan merk ik nu oeps harde buiken..... @ Dithje: ja echt goed gelukt dit keer!: 1 bananaan, 2x kleine appel, 1 peer, 6 kersen, 1 kiwi gold, yoghurt en wat bosvruchten ranja @ Nancy: dat is idd een verwarrend bezoekje aan de VK.... dikke knuf meid! En morgen lekker genieten op het strand! @ Angel: fijn dat alles goed was bij de VK @ Koekkie: wat een leuk mannetje hebben jullie!
Ai meis dus Sam ook! Ja het is echt een ontzettend rot ziekte. Bij mijn moeder is het begonnen met Colitus Ulterosa (dikke darm) en daarvoor is zij destijds keer op keer geopereerd totdat ze uiteindelijk haar dikke darm verwijderd hebben en ze nu dus een stoma heeft. Sinds kort is bekend dat de nu Crohn heeft en binnenkort moet ze starten met hele heftige meds, remicade... Nou maar hopen dat het werkt he?! Zou echt k**** zijn als Bo het heeft, maar het zou wel goed kunnen want het is inderdaad wel erfelijk. Maar vertoont Bo al symptomen dan?
Hoe is het met jou Marsim? Oei Einneh dat klinkt echt heerlijk! Wat zul jij gesmikkeld hebben zeg... Balen van je harde buiken meis, morgen maar iets minder doen? Hoe bevalt je verlof tot nu toe?
@ Dithje, op het moment nog steeds veel harde buiken maar ze zijn niet echt pijnlijk meer. Fijn is anders maar ach we houden vol he. @ All, als het morgen weer een beetje rustig is dan gaan we lekker naar de boot s'avonds. Lekker een frisse neus halen, heerlijk.
Uh ff snel ... wat heb ik onthouden Nancy dikke knuffel ff voor jou!!! Kan het me voorstellen. Angel: Bedankt voor het antwoord !! Zijn we weer op de hoogte !! Fijn dat alles verder 'oké' was, maar ja dat wist je al !! Lizz: prachtige lamp en kleed !!
Onrustige buikjes, dames rustig aan en dikke knuffel!! Angel: spannend met schoonvader!! Hier flink de smoor in.. Mn vader was hier ff, kwam even dingen met kor opmeten en nieuwe zonnescherm bekijken, draaien ze dat ding naar beneden, zit er dus gewoon een bout los en ligt dat ding half beneden!!! Daar betaal je dan bijna 1000 euro voor. Heb hem vanmiddag nog naar beneden gehad, had dat ding wel op mn kop kunnen krijgen, of nog erger, Jildou eronder... Dus morgenochtend maar bellen.. Kan hier ook nooit in 1x goed
Joehoe here we go pfff 20 pagina's ik begin bij vanmorgen hoor Eline: ook al zo n vage droom sex met een ander haaha keukenkastjes gedaan?, hier ook last van de onderrug Bellamo: aaauw zere teen fijne dag gehad? Sam: Lkker even uitgeslapen Hier lig ik ook niet fijn meer Es: K3 op dat tijdstip ow ow daar wordt je nie blij van nee!! kikkert: chaos met de honden, ook met dylan, sloper haha gein meid!! Marsim: klagen mag altijd Hier geen ervaring met zweefparasollen, fijn dat je graszoden besteld zijn, nu is het goed weer om ze te leggen, wel flink sproeien!!!! wij hebben zoo n mooi grasveldje Dithje: off day? haha eerst hoop ernergie en dan weer dag niks, hier ook zo Nancy: slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapkop straks ben je te te uitgerust voor de bevalling was de hachee lkker??? ik heb hutspot gemaakt met hachee Moederk: hoe staat het met de schutting, ook al zo n rotnacht.. j2j: we gaan allemaal los met volle maan alle bby's eruit Hooikoorts:: hier ook Inlegkruisjes:: hier ook hoor, heb dr vanmiddag een foto van gemaakt sjah net een klodder snot, dat is toch een stuk van die prop? Eten: pff wat eten jullie veel zeg ik krijg geen brood weg, alleen verse boterhammen hmz zou het erg zijn??? Suus: harstikke goed zeg dat je het 2 weken hebt gerekt!!!! Lucky blue: lkker pannekoeken, welkom bij de harde buiken club Pooh: weer geoedgekeurd? Mooie buiken zag ik Lea+ lea man:: gefeliciteerd met jullie wereldwonder collin!!!! Sue: goed dat je goedgekeurd bent lkker een zwembadje nancy even weer: gelijk plat jee zeg wat een gedoe weer Mooie lamp zag ik Dithje: hoe ist nu met je buik? koekkie: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah scheetje!!! Nou dat was het wel hier: even naar de ikea geweest en verduisternde rolgordijnen gehaald voor in de woonkamer, meteen weer stuk donkerder mja wil ook geen hitte in de kamer Voor dani een tenue gekocht van oranje Den zn zus komt morgen aan, zou maandag al zijn maar dr kindje lag in het ziekenhuis (luchtweg infectie) Veder heb ik nie veel te melden Alleen ff deze foto en 1 van me buik ik moet trouwens 1x in de 2 weken naar de gyn jullie elke week??