Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, nee het vocht gaat er niet echt mee weg maar het is zoooo zalig :D
    Nou daar zou ik ook leip van worden zeg grrrrrrr :x Terughakken :D

@Kikkert, jeetje wat een verhaal.. Ja het vermoeden was er al natuurlijk en gemeen dat er zo over gelogen wordt in eerste instantie BAH :x
    Op hoop van zegen zeg ik dan maar, jeetje heavy hoor :( Sterkte meid

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dithje: meid ga na benee en geef hem de volle lading:p haha hormonuuuh

Kikkert: juist je hebt recht op dat geld!!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje ben je al eens bij die man geweest??? mss als je aangeeft dat je het een beetje gehad hebt met het geklus dat hij er wat rekening mee kan houden ;) (maar ik snap je wel hoor hier z'n klojo van een onderbuurman ;) )

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    geen rare vraag hoor nancy .. wat sam al zei zo snel mogelijk naar huis of plat in de winkel :D

sam ohh als je de aan denkt wat er wel niet had kunnen gebeuren he..gelukkig niks gebeurt maar wel een slechte zaak hoop dat ze gelijk komen morgen...

dithje ja bo is vaak aan de dunne en moet gelijk na het eten na de wc enz.. kan niet goed tegen vet eten (te vaak) hier moet hij (allemaal) eerst eten s,morgens of schaaltje flacks of bammetje ..s,middags zeker 2 bammetjes en de groente en piepers s,avonds en moet zeggen dat hij het hier goed doet en niet meer klaagd over buikpijn enz ..maar helaas bij zijn mams wel....wat naar ook van je moeder zeg ..het is echt zon kl** ziekte bahh.. de medc ken ik wel hoop dat ze gauw aanslaan bij der ..gaat het goed met de stoma? want dat is ook altijd maar afwachten he? ...
    fijn dat je buikje weer rustig is nou ja opzich mag je nu ook he dus doorzetten is ook geen probleem :D...

hier een goede wandeling achter de rug gelijk een hete douche genomen...tuin gesproeid en nu aan de koffie .. en rlt 4 kijken..

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

kan ik me voorstellen hoor ..ga der heen miss helpt het als je het uitlegt ..is zeker niet te doen als je dat hele dagen moet horen :x

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Damn Kikkert, spannende tijd voor jullie! Hopen dat manlief zijn baan kan behouden...
    Ach ja, ik klaag er wel over want soms heb ik het gewoon een beetje gehad maar die man moet het natuurlijk een keer af kunnen maken en moet overdag ook gewoon werken... Snap het dus wel, maar kan er bij tijd en wijlen wel ff grrr van worden!

Hmmm Angel, goed eten en vooral gezond is zo belangrijk! Sowieso natuurlijk maar helemaal voor Bo... Hoop oprecht dat de ziekte hem bespaart blijft! Het gaat nu eindelijk goed met stoma, maar ze heeft er rotperiodes mee gehad hoor met lekkages e.d. Zo erg dat ze niet meer naar de winkel ofzo durfde:(.
    Goed bezig meis, weer een wandeling achter de rug!

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, knap irritant lijkt me dat ja. Anders gewoon eens iets van zeggen. Al heb ik daar zelf ook vaak moeite mee.

@ Kikkert, wat rot zeg om te horen dat het niet lekker gaat op het werk van je man. Je hebt recht op het geld en ik zou het zeker ook willen. Je kan het maar hebben. Zometeen gaan ze helemaal over de kop en dan moet je maar kijken wanneer je het krijgt.

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert jehhh zeg dus toch...maar als er ontslag valt en manlief zit daarbij dan moeten ze je man zoveel jaar gewerkt salaris mee geven he ?

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje fijn dat het nu goed gaat ..stoma gaat idd helaasvaak niet zonder slag of stoot ..idd voor bo zeker ...ja al weer goed bezig uiteindelijk zal het wel een x helpen:D

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Niet als ze een ontslagvergunning hebben hoor... Als het bedrijf over de kop gaat omdat ze geen geld meer hebben, hebben ze ook echt geen geld voor afkoopsommen. Dan gaan ze een ontslagvergunning aanvragen bij het UWV en wordt hij dus ontslagen....

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja ik weet niet precies hoe dat zit maar als het zo is dan gaan ze toch failiet....dus dan denk ik er niks of niet veel meer te halen valt. tis overgins maar een klein bedrijfje, maar wel op het moment een grote puinhoop. de baas van mijn man zegt open kaart te willen spelen maar ik heb daar zo mijn twijfels bij. want ze hebben immers ook gelogen over het vakantie geld ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Angel wat een naar nieuws van je vader!

Lizz mooie lamp zeg!

Kikkert, balen die onzekerheid!

Nancy, als je vliezen breken op straat of in de supermarkt moet je gaan liggen en een ambulance bellen. De beeb kan meteen gaan indalen of het geboortekanaal inschieten en dan kan de navelstreng ertussen komen.
    hoop voor je dat de beeb maandag wel ingedaald is! Sommige baby's doen dat gewoon wat later...

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Er is hier weer veel getetterd geweest ;)!

Laetitia, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON COLIN! Geniet ervan met je gezinnetje ;)!

Angel, nog steeds rustig meid?

Nancy, wat jammer dat het bezoekje bij vk is tegengevallen...maar je bent nu toch wel op de hoogte meid...dikke knuffel ;)

Sam, wat een kl*tezooi dat zonnescherm...dikke knuffel meid!

Koekkie, mooi jongetje!

Mooi speelkleed heb ik ook gezien ;)!

Susanne, terug wat onrustig jouw buikje? Hopelijk blijft beebje nog even zitten meid!

Zo, iedereen die ik nog vergeten ben, een dikke knuffel!

Vandaag weer veel gedaan, wasjes gedaan...dan op, zolder de babykleren afgehaald tot maatje 68, die ik vanaf morgen ga beginnen wassen (zijn wel 8 grote pamperdozen:$) ;)
    Dan onze grote slaapkamer volledig afgewassen, veluxen gepoetst, gestofzuigd en gedweild...morgen dan verdieping lager de 3 kinderkamers even terug onder handen nemen, ik zie wel tot waar ik kan en wil ;)
    Hier nu wat last van hoofdje die ik steeds voel drukken aan onderkant, maar goed is maar voor even, had ik vrijdag ook even ;)!
    Och, vandaag 36wk, dus even buikfoto plaatsen...

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja dat is waar ..maar wel als er een deel personeel uit gaat toch ?? volgens mij is dat standaard alleen idd als het bedrijf over de kop gaat is het helaas wel anders ..

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hebben jullie trouwens ook de laatste tijd weer meer honger??? ik heb steeds zin in wat maakt niet uit wat boterham of een plakje kaas...mijn maag lijkt zich niet te vullen hahahaha. ik wil alleen liever niet zoveel eten ivm kilo's maar ik heb gewoon geen stop erop mijn maag vraagt continue

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie, bedankt voor de aanvulling, want dat wist ik niet!

Zoo pippo doe wild meid!!!

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert nou hoop dat jullie het gauw hebben meid ..en dan pas bedrijf over de kop mocht dat gebeuren..kl** is het wel...

pippo helaas nog steeds niks.. zo je bent aardig bezig geweest hahaha...

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    komt allemaal goed, ik ga me er maar niet druk om maken dat doet manlief af dubbel op dus ik moet hem nu een beetje in toom houden. want als het aan hem gelegen had dan had hij ook het vak.geld pas achter 6 weken laten uit betalen maar op mijn aanraden heeft hij het toch niet gedaan, want ik zeg ook maar zo de ene keer beloven ze dit en dan weer dat. en stel ze gaan failiet dan kun je fluiten naar de vakantie geld dus wij hebben (met een beetje geluk) vrijdag of a.s maandag eindelijk het vak.geld op de rekening staan (hebben we ook lang genoeg op gewacht)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden ben ik ook weer ffies

nu dit keer op mijn laptoppie. super super. ik heb gewoon t netwerk ingesteld omdat jeroen hier niet zo handig mee is;) hij is met veel dingen handig maar dit kan hij gewoon niet.

we hebben draadloos dus ik kan ook boven in bed internetten of zelf in de tuin:$:D wat ben ik blij hihi.

hier nog steeds zere harde buiken die regelmatig door trekken naar men rug maar ik ga maar nergens meer vanuit;)

wilde dit ff met jullie delen en ga nu dan ook offline;) voor zover dan want ga ff tv kijken
    '
    fijne avond allemaal en tot morgen, miss nog tot straks;)

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve, leuke reacties op mijn jongste in zijn Argentijnse en Oranje fan pakje.

Hier van mijn 3 Argentijntjes :D helaas nog steeds 0-0 maar het moet wel heel raar lopen om ze niet door te laten gaan.

Deel Deze Pagina