Hey! lizz mooi speelkleed! Mama chan respect voor je mega reactie zeg! koekkie wat een mooi manneke zeg! knapperd hoor! nancy, knuff voor de verwarring. als je vliezen breken: je kunt wel n handdoek mee gaan nemen voortaan, is ook balen zo... knuffie meid! angel knuff voor je papa, das echt k*tnieuws zeg... ik ben t alweer kwijt. rommelende meiden en harde buik/voorwerk meiden hele dikke knuffel en voor degenen die de 37w gepasseerd zijn: go for it! xxx
kikkert goede instelling meid .. suus knuff meid... lekker he zon lappie ..hier ook zon ding van manlief gekregen echt super je neemt hem mee en kan overal interneppen haah....
koekkie aahhhhh wat lief je mannen sue ga je er zelf ook voor haha want je bent ook al voorbij de 37 he? hahha....
@Guppie, meen je dat, ambulance bellen!? Ik zou bijna niet naar het strand durven morgen @Pippo, jeutje wat ben jij goed bezig zeg! En leuk leuk buikfoto @Susanne, heerlijk he laptoppie, ben er ook goudgelukkig mee Sterkte met je krampen wederom @Kikkert, wat een ellende joh... goed dat jullie voor het vakantiegeld gaan want kan je zometeen naar fluiten hoor
Gefeliciteerd met je 36 weken Pippo! Jeetje zeg wat ben jij een wervelwind met poetsen... Echt bezig met de grote schoonmaak! Ligt er helemaal aan Angel... Ook voor deel van het personeel kunnen ze een ontslagvergunning aanvragen (zelfs voor 1 personeelslid kan het), mits ze een goed onderbouwde ontslagreden hebben natuurlijk. Maar als het zo slecht gaat met het bedrijf dan moet dat niet zo moeilijk middels winst- en verliesrekeningen e.d. Hier juist minder trek Kikkert... Af en toe een stukje komkommer, een appel of dergelijk kan geen kwaad toch? Ik zeg gewoon doen! Heerlijk Suzanne dat je een laptop hebt! Balen dat je nog steeds harde buiken hebt... Hopelijk gaan ze snel weg meis! Ahhh wat lief Koekkie! Op naar een doelpunt...
Nancy: komt goed joh! En je kunt daar liggen dat scheelt ..en de kans dat het begint met breken van vliezen is maar 10% he !! Dames ik ga slapen!! Tot morgen!!!
sam zie dat we nu ook vriendjes zijn haha.. gezellie... en wat een leuk foto,s zeg.. nancy ja zou het wel doen hoor.. wie heeft er van jullie rtl 4 gekeken met moeder vd sloot?? wat vonden jullie?? ...nou hier een beetje dubbel gevoel bij ..ze weet volgens mij meer dan dat ze verteld? en aan de ene kant wil ze hem laten boeten maar aan de andere twijfeld ze volgens mij ook ? ... valt ook niet meer als je zoon zo ontspoort is ..
HAHA, wil soms wat meer doen op een dag, maar heb ook nog even genoten van de zon deze middag... Sam, slaapwel meid!
dithje oke dat wist ik nog niet ...weer iets wijzer geworden haha... want bij sam hebben ze vorig jaar ook een onstslag ronde gehad ..en gaat nog steeds niet super ... maar iedereen (90) hebben premie meegekregen en als het nu weer komt ook weer... alleen ze zijn nu bezig om het zo te spelen dat de meesten vanzelf gaan lopen .. pippo mooi hoor die buik ,,,
@Sam, yep I know maar ik sta bekend als miss timing haha altijd op het verkeerde moment Trusten meid! @Pippo, mooi bescheiden buikje zeg, super @Angel, ik heb niet gekeken eerlijk gezegd... joh rare familie, stelletje psycho's brrrrrr @Hier, ik wil CHIPS!! :x:x Maarja net ten sterkste afgeraden door de VK omdat het verkeerde zouten zouden zijn Kweet het, maar waarom wordt iets altijd extra aantrekkelijk als je het niet mag!? 8) (had dat vroeger trouwens met mannen, nu gelukkig niet meer hoor haha )
Slaap lekker Sam! Mooie buik hoor Pippo! Enne, je hebt gelijk hoor dat je ook nog even van het zonnetje genoten hebt... Sjonge Angel 90 man een premie... Tja, dat kan ook al je daarvoor kiest als bedrijf zijnde, maar het is dus niet een standaard regeling! Boeh voor de verkeerde zouten in de chips Nancy! Is slecht voor het vocht of niet? Tja, het is alsof de duivel er mee speelt he, eerst taal je er niet na en nu het niet meer mag wil je het heel graag. Misschien een waterijsje ter compensatie?
Dithje, ook jij bedankt ! Meiden, ik ga dan...nog even gezellig bij manlief zitten en wat tv kijken...tot morgen! Slaapwel iedereen!
hahaha nancy gelukkig maar he dat het met de mannen over is haha..je hebt nu een super vent ohhh brrrrrr miss iets anders nemen maar ja dat is dan minder lekker he??? maar mag je het helemaal nu niet vanwege je vocht of bloeddruk ??
Slaap lekker Pippo! Hier; ga ook naar boven... Nog even lezen en dan de oogjes toe. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
slaap lekker allemaal ..hier heel niet moe snap er niks van ? maar ga zo toch maar maar dan tel op stil