Haha Angel, gekkie !! Hier nog wel moe helaas !! Ja zal straks bellen, zal ff kijken hoe laat de boel open is !!
whhhaaaaahhh het wordt warm! Kan niet zeggen dat ik er blij mee ben maar vooruit. Dagje strand lijkt me heerlijk nu, lekker windje erbij hmm... Bubsie wat een prachtige foto's! Ga zo even boodschappen doen. Niet dat ik er zin in heb, maar de schoonmaakster komt zo en die ouwehoert me net een beetje te veel. Vorige week bleef ze al een uur langer hangen. Schoonmaken kan ze prima, maar verder heb ik niet zoveel met d'r
@bubsie prachtige foto's meid. @sam fijn dat je iets beter geslapen hebt. suc6 met die 2 kids @eline balen van je slechte nacht. veel plezier vanavond. die pijnscheuten ik denk dat dat komt van het indalen/je banden. @angel hihi angel zit vol energie ik wil wel wat lenen hoor. hier het was alweer vroeg dag hier want de onderbuur honden begonnen weer te blaffen om 6.15uur dus ik ga straks naar de onderburen want ik ben het zat. tis niet alleen dat ik er wakker van word maar dylan ook en das dus echt niet de bedoeling dan koopt hij maar een blafband ofzo. dylan is volop k3 aan t kijken en aan t dansen en zingen (moest meteen aan es denken hahaha maar hier staat hij niet hard ). straks komen mijn opa en oma ff een kopje koffie drinken dus ik heb net maar ff een cake gemaakt en in de oven gedaan jammie . ik heb trouwens sinds een paar dagen heel veel pijn aan mijn heupen/bekken als ik ook maar 1min op een stoel gezeten heb kan ik bijna niet meer opstaan laat staan lopen auwwww....
kikkert hahah nou energie heb ik niet zoveel hoor maar niet moe? hahaha... wat een r*** honden zeg ..heb je goed ff erheen en dan houd het miss op .... sam snap best dat je nog moe bent hoor want ik snap me zelf ook niet ..zal er wel bij horen haha.... guppie hahaha lekker op de vlucht dus haha.. ben je dan mooi klaar me he? gewoon als het tijd is zeggen ..ohh is het al zo laat moet gauw gaan anders kom ik te laat ? haahhahah
net maar eens ff gereageerd op mijn krabbeltjes op hyves hahaha...ik merk echt dat ik de laatste tijd iedereen verwaarloos maar ik heb ook geen zin om steeds overal op te reageren * erg he*
joehoe Hier ook weer een levende, gister op tijd na bed gegaan.. mooie buik en foto s van de shoot zag ik Gaan er nou nog wat bby komen ofniet IK ga straks ff met dani naar de markt en dan niks...
Morge meiden, Slechte nachten: Ik lees dat meerdere meiden er weer last van hebben. Deze week mag ik mijzelf er ook voor aanmelden maar ik hoop dat het tijdelijk is. Want slapen is mijn hobby, toch zonde als ik mijn hobby niet kan uitvoeren Angel: man wat een energie heb jij, volgens mij leef jij op adrealine. ik zou lekker elk uurtje pakken die je kan. Busbie: Leuke fotoshoot. eerlijk gezegd zelf nooit gedaan tijdens zwangerschappen. wat gaan jullie met de foto's doen? een vergroting ophangen of is het voor het babykaartje? Lae: ben nieuwsgierig hoe het met je gaat en met de kleine Colin! hopelijk kom je snel je kleine mannetje spammen en vertellen hoe alles is verlopen. Kikkert: Is K3 ook leuk voor jongens? Dacht dat ik er nu met een meisje op komst aan moest geloven en tot nu toe er goed aan was weggekomen door 2 zoons te krijgen. Hmmm eens downloaden om te kijken hoe ze reageren haha. Ze dansen op van alles. Mijn oudste heeft een crush op Pink en Anouk. Ja die houdt wel van pittige dames (heeft hij misschien van zijn papa). Mijn jongste denkt dat de stofzuiger muziek maakt en begint altijd te dansen zodra ik die aanzet ... ach denk zo maar die heeft een goed excuus haha. Guppy: moest lachen om je schoonmaakster verhaal. komt bekend voor mijn mams wordt ook altijd gek van het geklets van die van haar en het lange blijven zitten maar wanneer ze eenmaal werk is ze super. Rommelende dames: en hebben we nog een beebje in het vooruitzicht vandaag? of wachten jullie toch op volle manen en zonsverduisteringen Ik heb nog 25 dagen op mijn teller staan. Ik hoop er zeker nog 20 te halen. Nu nog door het hete weer heenkomen. Ik ga nu de commode uitsoppen dan kunnen zodirect de kleertjes erin met lekkere zwitzalbuiltjes. Ben gek op die dingen. Fijne dag allemaal! x
oh weer bijna 5000 berichten. Dan gaan we toch over naar een nieuw deel. Zal er nog een beebje geboren worden voor die tijd?
@koekkie ja hoor hier een echt k3 fan maar daarbij houd dylan ook van muziek met veel bass, en div. top40 liedjes hier staat ook bijna de hele dag tmf-radio zender op dus hij krijgt van vanalles wat mee hhihihi.... maar ik zou zeggen gewoon eens opzetten, wij hadden eerst ook zoiets van tis voor meisjes maar ja hij vind de liedjes leuk en zingt ze dan ook mee (kent ze bijna allemaal hahaha) och papa zegt altijd maar zo hij vind gewoon de meiden leuk niet de muziek hahahaha
Ik hoor het alweer nog zo'n machopapa. haha dat het om de meiden gaat ipv de muziek. Nu ik er over nadenk zal manlief het ook wel niet zo'n goed idee vinden haha. Ook zo'n machoman. Hij vindt het maar niets als ze een pop vinden op het kdv en daar mee spelen. Maar dat ze met hun knuffel lopen en slapen mag gelukkig wel. Dat is weer lief .... ach mannen! Eindelijk een klein beetje balans met de kleine meid op komst.
Whaha Koekkie OOh die van mij wil heus wel met Jildou naar K3 in het echt hoor !! Maar goed, het scheelt dat dat een meid is
mamachan ik zou best willen maar ja dan moet onze miep wel mee werken hier hahaha koekkie klinkt als meer dan het is hoor pak zeker wel de rust maar ja hoezo ik dat nu heb geen idee vertel het me maar?? haha... kikkert hahaha ga ff kijken ... we zitten idd al weer bijna in een nieuw deel wordt wat af geklets hier haha.. fijn toch? ... als er nu een paar beebs mee werken kan het nog
ik wil trouwens samen met mijn man in december naar de k3 show gaan omdat dylan het zo leuk vind maar we moeten alleen nog ff kijken of we nu naar eindhoven gaan of naar hasselt
sow hejjjj ik heb het gevoel dat de kleine zo ieder moment eruit kan vallen (niet dat dat gebeurt....was dat maar waar) het hoofdje zit echt heel laag ik voel het gewoon zitten
Kikkert: en makkelijker om kaartjes voor te krijgen dan Pink! haha. Succes ik hoop dat je het in de buurt vind. Dat je baby eruit valt. Ja dat gevoel heb ik soms ook. Gisteren stond ik in een soort spreidstand (dont ask me why) en ik hield gewoon mijn hand daar... van val er niet uit terwijl ik toch uit ervaring weet dat er iets meer voor nodig is om je kind te krijgen haha.