Ja echt wel hoor, terwijl F bij de peuters alles af laat pakken etc.. Dus is wel grappig om te zien.. En Jildou roept maar samen samen !!!
ik ga ff de douche onder, misschien word ik dan een beetje wakker pffff. wat ik me afvroeg, stel je heb al ontsluiting maar je weet het niet, en je hebt sex, kan dat dan geen kwaad?
Gelukkig Koekkie!!! Pffff!!! Ik was gister ook wel helder btw.. Heb ik nieuwe enkelsokjes gehaald, neem ik maat 35-38 mee voor mezelf.. Heb al jaren maar 39/ 40 HAHA!! Doos.. En bon natuurlijk weggedonderd
Zie trouwens op onze juli mama site dat Colin nog niet op de lijst van geboren staat. Werk aan de winkel dames En best een aantal dames waar we niets mee van horen. Iedereen zal nu toch wel met verlof zijn en een keertje kunne inloggen.
koekkie ja idd haha... heb 2 hele snelle gehad dus tja?? de vk zei gister al... nou als je belt dat je stevige weeén hebt doe ik gewoon rustig aan want de kleine zal er dan al wel zijn ook haast ik me nee ik wil het liefst thuis ..maar mocht het zo zijn dat ik toch na het zk moet dan ben ik er zo is hier ong 10min vandaan maar dan in de avond hhaah..overdag is het druk ...
In Amsterdam 3 ziekenhuis max 5 minuten van mijn huisje. Maar ja inmiddels in een dorp met 1 VK praktijk en ziekenhuizen een half uur hier vandaan. Ik mag niet rond file tijd beginnen misschien toch maar onder een belangrijke wedstrijd dan is het lekker rustig op straat haha
Nee hoor, alleen wanneer je water is gebroken mag je een heleboel niet meer. Het is heel normaal om nu al wat onsluting te hebben. Maar eh dat je nog zin heb... ik droom er wel van maar in de praktijk... nope!
zow goedemorgen kletskousen! Ik ben er even een avondje niet.. en kan gelijk weet ik het hoeveel pagina's terug lezen Gisteravond op visite geweest, was erg gezellig, waren pas om 11 uur thuis, daarna gelijk naar bed gegaan. T was warm zeg vannacht, phoe he.. veel wakker geweest maar wel redelijk kunnen slapen. Niet wakker geworden door K3 liedjes vanmorgen godzijdank! de zon schijnt hier alweer volop.. tis nu al 20 graden, dus wordt wat vanmiddag! Heb nu alweer vreselijk last van vocht in handen en voeten.. typen is zelfs lastig met die worsten vingertjes.. Nu maar even wat eten..
@ Bubsie, wat een mooie foto's zeg. @ Sam, een druk dagje voor jou vandaag met 2 kleine meisjes, succes. @ Eline, bah al om 4 uur wakker. Vandaag nog een momentje pikken zou ik zeggen. En je begint zelf al met het opeten van de muisjes, haha. Kan je zo weer nieuwe halen. Ik vind ze ook heerlijk. @ Kikkert, gewoon wat van zeggen meid om gek van te worden. @ Angel, niet zo lang in je bedje gelegen dus vannacht, uitslover, haha. @ Dithje, ow wat fijn zulke buren, grrr. Een flink bord voor hun kop dus. @ Es, ow gelukkig je bent niet door k3 wakker gemaakt. Smakelijk! @ All, gisteravond ging ik naar bed met behoorlijk pijnlijke weeën. Mijn mannetje begon wat op mijn arm te kriebelen maar zelfs daar kon ik niet van genieten. Ik had echt het idee dat het door ging zetten. Ik zei nog zo mooi laten we maar gaan slapen dan pik ik in ieder geval nog wat uurtjes mee als het door gaat zetten. Halverwege de nacht werden ze minder pijnlijk. Heb nog steeds last van harde buiken eigenlijk continu maar nu op het moment niet pijnlijk meer. Ik moet om 12 uur bij de vk zijn. Ben erg benieuwd. Verder hier ook hele plezierige buren. Na 22 uur komt daar pas leven in de brouwerij ofzo. Ze hebben geen viltjes onder de stoelen en volgens mij kijken ze elke avond of dat de meubels anders kunnen staan ofzo, geen idee. Lopen dan flink met van alles en nog wat te schuiven en natuurlijk hebben ze plavuizen. De buren die aan de andere kant van hun wonen zeiden het vorige keer ook al tegen ons dat ze op de meest gekke tijden moeten stofzuigen enzo. Gisteravond waren ze dus nog tegen 0.00 uur nog steeds met de hele klere bende aan het schuiven, grrrr. Om gek van te worden.
Marsim ooh wat irritant zeg!! En hmmz voorwerk! Spannend zeg!!! Het is maar een ochtendje hoor dat ze er is, anders weet ik niet of ik het had gedaan. Niet om haar, maar wel in mijn toestand !! HAHA!! Maar het gaat goed, al moet je soms ff wat begeleiden !! HAHA
zeg stelletje kletskousen ik hou jullie niet bij hahahaha.... mijn opa en oma zijn hier....en nu aan t wandelen met dylan, ik hou mijn hart alweer vast want ze gaan met de nieuwe kinderwagen en ze snappen er niks van hoe die rem werkt dus die zullen denk ik wel gestresst terug komen hahaha. de cake is overgins heerlijk.
Nou Marsim, ben benieuwd.... Wat een irritante buren hebben vele van jullie zeg! Ik hoor hier helemaal niets van de buren! Echt niets.... Haha, hun horen ons (kleine) dadelijk wel! Waar staat die lijst dan eigenlijk met juli mama's en wie wanneer uitgeteld is of al geboren is?? Op hyves? want daar kan ik niets vinden en gebeurt ook niet veel.. Wilde net wat spulletjes gaan kopen op de markt. Ging eerst even naar een andere winkel toe en toen ik terug bij de auto was had ik alweer zo'n last van mijn banden dat ik maar weer naar huis ben gereden Misschien straks nog eens proberen dan.
Marsim spannend bij jou, jammer dat het niet heeft doorgezet. Irritant van die buren zeg, daar word je gek van. Succes bij de verlos straks
@ Sam, ow geen hele dag, wat een opluchting, haha. @ Kikkert, wat lief dat ze dylan even meenemen voor een wandeling. Haha ja die oudere mensen snappen dat allemaal niet, hihi. @ MoederK, tja alles moet nou in etappes he. Misschien dat je zo nog wat puf kan vinden om terug te gaan. Als het mij niet lukt dan ga ik echt niet nog een keer. Ben er dan klaar mee ook, haha. Volgens mij is dit de link: Juli 2010 Mama's @ All, zo ik ga even lekker onder de douche en daarna naar de vk. Tot vanmiddag denk ik.
meiden net terug van de markt, watermeloen en annanas gehaald;P zit lkker aan de watermeloen toch wel heerlijk die rolgordijnen zo donker en verduisterend me schoonzusje is geland daar gaan we vanaaf eten bij de ouders van den ik wil manlief toch ff weer verleiden hoor ook nie echt veel zin mja idd dromen doe je er steeds over wat is dat toch? ik droomde van de schilders die hier in het blok bezig zijn nu zijn ze aan de achterkant, pdfff en dat zal zeker morgen worden dat ze die klote steiger hier achter thuis willen zetten echt niet!!! ben buiten nu xxx
Ooh Mamma Chan, nu ben ik jaloers. Wilde dus oa naar de markt om allemaal fruit te halen... Marsim, ik heb ook echt geen puf/zin om terug te gaan hoor maar zo schiet het allemaal ook niet erg op. Moet nl ook nog steeds spullen halen om geboortekaartjes te kunnen maken en tijd begint toch aardig te dringen.. Bedankt voor de link trouwens! Jammer dat er daar niet gekletst kan worden.. En Kikkert, hebben opa en oma lekker gewandeld?