Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen, hier aardige nacht gehad. Niet zo lekker geslapen maar wel m'n rust gehad.

Wat kletsen jullie veel zeg op de vroege ochtend. Je merkt dat er steeds meer met verlof zijn.

Hele mooie foto's zeg!! Moet zelf ook weer een foto laten maken maar het schiet er steeds bij in.

Vandaag 38 weken!! En om half 2 naar de vk. Moet op de fiets...hihi als dat nog lukt. Mannetje is werken en moet dus voor het eerst alleen heen. T is maar 10 minuutjes fietsen hoor.

Zo komt m'n vriendin met haar tweeling(meisjes) van anderhalf. Sweet!! Jammer dat de tuin nog niet af is. Kan ze nu niet buiten laten spelen.

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja hoor, mijn berichtje wordt nu pas geplaatst!!!?????
    Had m al om half 10 geschreven???????

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha Lizz, dat is lekker vaag! :( gefeli met je 38 weken trouwens! :D

Ik voel me vandaag niet echt toppie.. last van m'n onderbuik en dat trekt door naar mijn kruis.. kan door de last amper meer lopen.. doet gewoon zeer! :(
    Heb 2 dagen geen last gehad van krampen, maar vandaag stond ik er al mee op.. bah.
    Ik zit dus ook moed te verzamelen om de hond uit te gaan laten.. ppff. Vanavond Vincent maar even lief aankijken of hij een lang rondje wil lopen met haar.. ik ga het vandaag niet redden!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk lizz!en succes met fietsen en vk.

hier zijn de meiden aan t buitenspelen.ik zit maar onder de parasol.vanmiddag komen ze voor zonnescherm.t is hier al behoorlijk heet achterhuis dus hoop dat ze begin van de middag komen.ben ook blij dat f straks naar huis gaat.ben moe.nog half uur.hihi.

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden is het zo dat ze nu met controle ook gaan kijken of je ontsluiting hebt??

Es, herkenbaar die krampen, kan dan ook geen stap meer verzetten en het beneemt me soms de adem zo zeer doet het.

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lizz: Geen idee, hier nog geen 1x gekeken tijdens controle naar ontsluiting of wat..

Ja die krampen zijn idd erg pijnlijk, en daardoor kan je ook zo weinig.. ;)

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Laat maar komen die bby's of nie lizz en es;)

ja het is warm:( nja niet te veel aan denken, heb een halve watermeloen op, en moest net rennen naar de wc:(:( jezus ...

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es knuff
    @lizz nee ze kijken/voelen alleen als daar enige aanleiding toe is (normaal gesproken ;) )
    @moederK ja ze hebben lekker gewandeld.

dylan is net opgehaalt door opa. mijn opa en oma zijn ook weer naar huis dus ik ga nu maar ff puinruimen en straks mss nog ff in het zonnetje zitten

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik lees trouwens dat vele het zo warm vinden ik vind het eigenlijk nog wel mee vallen op dit moment, zit er wel zomers bij en ben nog niet echt buiten geweest (alleen op balkon)

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ koekie. we gaan in iedergeval een foto laten vergroten en op de slaapkamer hangen. kaartjes hebben we al. anders had dat indd ook een leuke optie geweest.
    wilde het eerst niet doen, maar ben blij dat we het wel gedaan hebben. ben superblij met de foto's. krijg nl alles zowiezo op cd. dus zijn aardig wat foto's.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja zeg dat wel Mama Chan! Laat maar komen hoor.. ;)

Heb geprobeerd met de hond te wandelen, maar ben niet verder gekomen dan 2 straten.. de hond heeft geplast en gepoept maar daar houd het ook mee op.. sorry hondje vandaag geen puf.. ppff

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lizz gefeli met je 38 weken
    Succes straks bij de verlos, ligt je kleine nog goed denk je?
    leuk een tweeling op bezoek

Es naar van die krampen zeg

Warmte, ik heb ook geen last eigenlijk, tis hier wel al 24 graden in huis, zal vanavond wel erg worden.
    Tis een soort tuinhuis, dus warmt lekker op.

Voel me niet helemaal fit vandaag, nergens zin in ook.
    Ook weer last van hooikoorts.
    De huisarts had vorige week oogzalf voorgeschreven, kom ik bij apotheek mocht ik hem toch niet met zwangerschap.
    Kreeg ik neusspray, lees ik thuis de bijsluiter, staat er ook gevolgen voor ongeboren baby niet bekent. Heb ik dus niets aan pfff

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline ik heb gewoon mijn hooikoorts tabletjes maar ik pak ze alleen als ik het ook echt nodig heb zoals b.v deze week en zodra het weer geregent heeft oid dan stop ik ermee (dan heb ik ze niet meer zo hard nodig) maar ik meot ze met dit weer echt pakken anders word ik gek van mijn ogen,neus enz....

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Veel gekletst alweer ja! En bijna een nieuw deel, dat halen we wel vandaag!

Sex, hier ook zin hoor. Maandag nog gedaan en daarna rommelde t flink en laat ik nu nog niet willen! Dus maar even zeker een dikke week niet meer doen haha. Kan niet wachten tot het allemaal weer op de normale manier kan hehe!

Es, die krampen zijn heel herkenbaar voor mij. Een paar weken geleden alleen savonds en nu gewoon al vanaf opstaan. Loop krom soms! Ik kon er ook niet in ontspannen ook. Vk raadde me aan een gymball te gebruiken, erop zitten en wiegen maar. Je kunt dan nl niet meer aanspannen. Ik had er nog 1 liggen, en het helpt geweldig, maar tijdelijk.. hier is de uk voll. ingedaald maar toch helaas nog steeds kramp.

Had ik gisteren nog verteld dat de uk bij mij wel heel diep ligt ingedaald? Schouders erbij nl. Mn buik hangt dan ook wel heeeel laag..

Marsim, balen dat t niet doorzette maar miss is t begin gemaakt?

Koekkie, is t echt normaal al ontsluiting te hebben? Ieh! Haha, blijven plakken baby, nog even!

Sam lekker chillen zometeeen als f. weg is!

Dithje, wat een irri buren, Es ook al zo en Kikkert! Hier ook wel irri buren. Met rare smaak. Echt keiharde nl talige muziek, vanaf 10u smorgens aan het bier, geen van allen werkt en ze hebben een buitenhuiskamer gemaakt met vitrinekasten en al. Staan honderden dolfijnenbeeldjes in haha! Elke nacht om 1 of 2u. moest de scooter rijdend de poort ingereden worden, lawaai want t ging altijd zat en dan ergens tegenaan zitten en tilburgs vloeken maar weer. Heb ze aangesproken en nooit meer last van, wat dat betreft ideale mensen, gewoon aanpakken. Je ziet er wat mee af maar 1x zeggen en het is gedaan, de schatten! Alleen nu die enge agressieve rotweiler nog... en de 30 katten die ze hebben....

Nog 4 dagen en dan ben ik verlost van de 2 extra honden, wat een haarverlies met dit weer! Zootje!

Vanaaf bbq hier voor vaderdag nog met schoonpa, gezelli, ik ga lekker aan de salades, zij zijn vleesmensen. Morgen bij mams bbq en wedstrijdje kijken.

Xxx

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik ben een muts, ik durf dat niet goed kikkert. Huisarts zei dat mag je niet hebben. Maar tis idd om gek van te worden.
    Heb je nog meer cake gegeten? Ik zou zo 3 plakken ofzo opeten als ik het in huis had hahaha

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sex: Wat is dat? Door mijn BI kan ik het echt niet meer, elke houding doet pijn en dan wordt ik geïrriteerd en dan lukt het al niet meer :p

Sue: Hier uk ook volledig ingedaald, dus die krampen komen daar volgens mij echt niet van.. Heb wel indalings weeën gehad maar die voelen heel anders als deze krampen..

Phoe Sue, 2 extra honden.. moet er niet aan denken.. ik heb er 1 die al verhaart als een gek.. en dan nog niet over het uitlaten gesproken. Ik kan amper meer wandelen met haar..
    Hoe doe jij dat dan in godsnaam? ;)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

ik wil ook liever geen medicatie pakken maar dit ging gewoon niet meer (hier staan nl planten/bomen tegenover de flat waar ik mega allergies voor ben). bij dylan was ik hoogzwanger in de winter dus toen heb ik ze niet nodig gehad. ik gebruik trouwens cetirizine en dit mocht volgens ha & apotheek ingenomen worden. hihi hier idd al 3 plakken op kan er gewoon niet vanaf blijven ik heb mijn vader net al een paar stukken meegeven zodat het hier niet ligt dan kan ik er ook niet aankomen hahaha

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es je kunt ook last hebben van voorweeen ;)

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik gebruik normaal aerius, kan dat nog is vragen van citerizine.
    Slim dat je cake heb meegegeven. Misschien ga ik er morgen wel 1 bakken, krijg er trek van:D

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sex...bijna niet meer heb er ook weinig behoefte aan en voordat ik goed lig, hebben manlief en ik allebei alweer de slappe lach het gaat gewoon bijna niet meer door die mega buik

Deel Deze Pagina