Hier vanochtend geweldig moment. We zijn bij een zonweringswinkel en Jildou liep wat op en neer. Ineens was het memmie, poepie!! Pot? Neej die hebben we hier niet (niet dat ze er dan op gaat hoor, want dat is weer uit de mode ) . Ineens gaat ze me daar staan persen, ik lag helemaal dubbel .. zo en daarna weer vrolijk rondhuppelen Heerlijk zo'n kind !!
*klaagmodus aan* :x grrrr ben zo boos op het moment want gisteren is mijn man de box gaan halen en zijn gewoon de schroeven kwijt hier thuis liggen ze niet en bij mijn opa en oma (zeggen hun) ook niet...dus hier staat de baby kamer weer op de kop door alle zooi ik word er echt zooooo mega kriebelig van. en dan heb ik z'n leuke vent die het gek vind dat ik me irriteerd "tsja vind je het gek hij zou dit weekend zorgen dat alles klaar kwam" al zie ik het nog niet gebeuren *klaagmodus uit* dylan heeft nieuwe crocs (witte) en een nieuw stoel (trip trap) voor de rest nog ff snel bij de h&m geweest voor dylan en 3 voedings/zwangerschaps topjes voor mij. dylan ligt nu weer in bed poging 2 (maar tis denk ik te warm 24 graden op zijn kamer) dus die zal wel niet gaan slapen.
Whahaha geweldig die Jildou! Maaruh... hoop dat ze wel een luier om had... He bakkes Kikkert! Vervelend hoor meis, kan mij voorstellen dat je graag alles af wilt hebben. Zijn de schroeven inmiddels al gevonden? Hier; goed bezig! Wij hebben net de vriezer (laten) ontdooien en helemaal schoongemaakt. Ultiem weer ervoor natuurlijk, want het is zo dooi. Staat nu nog even goed te drogen en dan kan de vriezer zo weer aan. Gaan wij ff een terrasje pikken en daarna zullen de spullen er wel weer in kunnen denk ik...
Zo even snel bijgelezen... geen nieuwe beebjes erbij Ik ga weer verder voetbal kijken (pauze is bijn over) en daarna weer de tuin in. Wat een overheerlijk weer! Gisteren nog naar het strand geweest. Vanochtend hebben de jongens in de tuin in het zwembadje gespeeld. Dit is het goede leven!!!!!!!!! Ik hoop dat jullie ook allemaal aan het genieten zijn x
Hoi hoi, Hier vandaag een hele erge schoonmaakdrang!!! Alles moet weg wat niet nodig is.. ik word er helemaak kriegel van. Daarnaast alle wasjes aan het draaien.. mijn hele tuin staat momenteel vol. We hebben net de benedenetage gedaan en we gaan zo weer door naar boven. De babykamer is trouwens nogsteeds nie geverfd, hmmmm.. dus laat staan dat er inboedel staat, hahaha. Morgen ga ik met manlief naar de Ikea want ik word ook helemaal kriegel van alle speelgoed van Ryan.. Zo ff een uurtje pauze en dan weer door.. Manlief gaat vanavond ff naar Amsterdam dus dan ben ik lekker alleen. Ryan mag vandaag geen middagdutje doen.. die gaat er om half 8 in en mag tot morgen doorslapen, hahaha. Merk trouwens wel dat de meesten van ons lekker thuiszitten. Hier is het lekker koel in huis, de zon schijnt pas in de avonduren in de achtertuin.. voor de zomer dus ideaal!! tot straks weer!! liefs, mamaT
Hee meiden Heb bijgelezen maar ff geen puf om te reageren. naar zandvoort gaan was lekker , had menu met patat en kibbeling, hmm. Daarna nog de stad in geweest, en alsnog schoenen voor mijn man gevonden haahah. Misschien gaan we vanavond nog naar de bios, nu eerst even bijkomen, wat een hitte. Knuffel voor alle slechte slapers, en iedereen die het nodig heeft. xxx
Pffff heeeeeeeeeeeeeet Net ge bbq met mijn ouders bij ons, dani lkker in het badje, Nu douchen en op de bank.. fijne aaf meiden, benene bij mekaar
haai lady's! Iedereen genoten van het heerlijke weer vandaag!? 8) Ik ook hoor, lekker in de schaduw en toch goed verkleurd Wel merk ik dat dit weer heel erg vermoeiend is.. ben zo loom als wat! Had geen zin om te koken Vin heeft de frituur aangezet en ik heb 2 boterhammen op.. geen trek met die hitte om warm te eten.. Vanavond lekker bankhangen met de deur open, al koelt het nog niet echt af hier geloof ik.. tis nog steeds warm!
Hmm... daar ging mijn middagdutje. Mijn kleine monster was weer klaar wakker.. die zat boven rondjes te hobbelen terwijl ik hier op de bank probeerde te tukken. Hij is gewoon uit zijn bed gekomen. Nu zit hij hier weer beneden... zijn vader is net weg
@ Angel: nou ja, volgehouden...ik krijg vandaag wel de rekening gepresenteerd hoor. En het scheelt dat ze voor reisverhalen kwamen en ik tot 0.00 uur alleen maar over NZ heb kunnen babbelen Hoe is het met de veranda? Hoezo kun je dat niet, lekker een avondje voor jezelf? Tuurlijk mis ik mijn mannen wel, maar ik vind het ook wel ff lekker, even niemand om me heen. Erg he? @ Sue: dikke knuf voor jou. Hopelijk slaap je vannacht beter. Zwembadje kan ik je echt aanraden hoor! Of een simpel teiltje voor je voetjes. Heerlijk! @ Sam: hihi, heerlijk he? Zoekt ze nog niet een plekje voor zichzelf op? @ Kikkert: o, daar zou ik me ook boos over maken hoor! Knuffel! @ Dithje: goed bezig! Was t nog gezellig op het terrasje? @ mamaT: oeps, ernstig geval van nesteldrang? Hihi, heeft Ryan het volgehouden? Nou maar hopen dat ie tot morgen doorslaapt. Ik duim voor je. Lees net dat ie inmiddels naar bed is, maar er al weer een flink feestje van maakt... Sterkte! @ Eline: klinkt als een prima dagje. Veel plezier in de bios. @ Es: nee he. Hier wil het ook niet echt afkoelen. En dan wonen we nog wel dicht bij zee.... Alle deuren tegen elkaar open? Maar het was ook belachelijk warm vandaag. 28/29 graden.... Pffff!
Ja hoor pippo, ik ben (weer) online. Maar je bent al weg zie ik. Hier vanmiddag lekker 2 uur geslapen. De mannen ook, alleen werden die allebei bloedje chagerijnig wakker... Sebas natuurlijk weer van het hoesten en daar was ie niet blij mee. En z'n papa van Sebas en die was ook nog niet uitgeslapen... Gezelligheid troef dus hier vanmiddag Maar alles is goedgekomen hoor. De kleine man logeert vanavond bij m'n schoonouders en manlief is net naar z'n optreden vertrokken. Ik ga zo maar ff de tuinsproeiers aanzetten, want de plantjes hebben grote dorst! Ondertussen zp aan en maar weer verder met de enveloppen, nog slechts 118 te gaan Hebben jullie ook het idee dat er weinig ruimte meer is? Pfff, de kleine meid blijft de boel maar verbouwen, maar ik ben echt bont en blauw verlieverlee.... Nou ja, ze zal vast heel lief zijn
de box staat....schroeven niet meer gevonden gelukkig had mijn opa nog wat in een kist liggen (precies de goeie maat) dus ik ben weer blij. hier heel veel harde pijnlijke buiken ik wil het nog ff aankijken hoe het gaat als ik heel rustig ga liggen, want ik heb het al de hele dag dus wat het is weet ik ook niet, de kleine is overings wel nog druk dus daar maak ik me geen zorgen over
Pooh: Ja ze zoekt wel steeds vaker een plekje, maar ze meldt het eerst wel even HAHA !!! Hmm ik moet zeggen dat ik het niet zo warm heb Weinig last van, kon alleen vanmiddag niet zolang in de zon zitten.. En wat betreft die verbouwingen, ja hier ook last van !!
@pooh jij ook al 2 chaggie mannen in huis hier ook....verschrikkelijk. dylan is ziekjes dus logisch maar mijn man die heeft echt last van de hitte ik heb hem eens gevraagt of hij daarbij ook nog zwanger wilde zijn grrrr.... suc6 met de enveloppen zijn er heel wat hier heb ik juist het idee dat de kleine nog best wel veel plek heeft maar dat komt volgens de vk omdat dylan zo groot en zwaar was.
@ Kikkert: o gelukkig, dus de box staat nu in elkaar. Die harde buiken kunnen ook van de bewegingen van de kleine komen vertelde de vk op vakantie mij. Hier ook vrijwel de hele dag harde buiken en krampen, echte voorweeen volgens m'n gyn. Schijnt bij een volgende zwschap vaak eerder en heviger voor te komen dan bij een eerste.... Dus dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn natuurlijk. Rustig aan en beentjes omhoog (en laat die mannen maar chagerijnen... hier gaat het goed hoor inmiddels) @ Sam: lachen he? Sebas gaat echt in een hoekje staan en dan mag je niet kijken. Maar ondertussen wel elk poepie/windje melden wat ie laat. Jij ook zo'n kleine klusser in je buik. Af en toe weet ik niet waar ik het zoeken moet, en dan ben ik niet kleinzerig of zo. Jij ook?
Ja herkenbaar Pooh... hier heel vaak tegen dezelfde rib aan en dat voeltalsof er een mes in gestoken wordt dan.. Echt niet leuk meer Voorweeën schijnen idd meer voor te komen bij de tweede dan bij de eerste.