@es dat mag ik toch ook hopen hahahaha.....maar als we van de 40weken uitgaan dan is alleen nog nancy wat nu mag bevallen aangezie zijn komende zaterdag uitgetelt is maar ik gun het jou en de andere die mogen en willen ook hoor
Kikkert: Ik mag toch hopen dat we niet in 2 weken tijd (tot mijn 40 weken) 5.000 berichten plaatsen Dan ga ik me toch afvragen of we wel een leven hebben! hahaha
hey goedemiddag allemaal wel bij gelezen maar er is niks blijven hangen. hooikoorts en kramp meiden .knuffel. kan vast wel gebruikt worden lizz. wat leuk dat je vriendin zo creatief is. mijn schoonzusje maakt ook van alles en nog wat voor ons en ook allemaal patchwork hier redelijke nacht gehad. werd wel weer wakker met buikpijn en rugpijn maar whats new raak er ondertussen aardig aan gewend en weet haast niet beter meer. nikita zit zichzelf ook aardig in de weg door de warmte volgens mij want ze is al de hele dag een beetje aan t muiteren net ff op bed gelegd in de hoop dat ze ff gaat slapen. voor de rest niet veel plannen vandaag. lekker rustig aan doen en me bezig houden met nikita. zou graag ook ff wat slapen maar dat vindt ik weer zo warm en zonde van de dag want je weet maar nooit wanneer t weer voorbij is he
Nee Koekkie hij was al wit toen m'n mams m kocht 30 jaar geleden...hihi..klinkt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden zo zeg. Voel me dan echt oud!! Wahahhahaaaa We gaan er gewoon voor dat we allemaal in deel 6 bevallen. Anders hebben we idd echt teveel gekletst hoor meiden.
De andere meide kunnen ons straks niet meer vinden We gaan lkker ofniet ik heb geen leven nee, wacht op de vloer die moet droog zijn dan kan ik alles naar de andere kant schuiven
Haha, kletstantes!! Nee, volgende deel moeten ze toch wel bijna allemaal geboren worden hoor. Ik ben uit "verveling" allemaal spelletjes aan het doen op spele.nl.....best erg, haha
in deel 6 bevallen vindt ik een goed plan aangezien ik niet van plan ben om door te lopen tot de 40 weken
Wat denken jullie vlug even naar die 5000 berichtjes praten als ik weg ben, haha. Nou meiden ben net terug van de vk. De kleine doet het verder goed. Is ook al goed ingedaald. Echter mijn bloeddruk is te hoog. Ze hebben gelijk mijn plasje nagekeken maar dat is prima. Vrijdag krijg ik een extra controle. Mocht ik ook maar een beetje klachten krijgen dan moet ik gelijk bellen. Hopen dat de klachten wegblijven en de kleine zich aan gaat dienen. Meiden ik ga even plat, moet het kalm aan doen.
Lizz: foto wiegje - niet helemaal duidelijk maar lijkt toch echt wel erg veel op elkaar ( geen zin om naar boven te gaan en een foto te maken maar ik vond er eentje op de pc toen het opgemaakt was voor mijn oudste zoon)
shit net te laat, haha. Nou ben er vandoor. Zie vanzelf wel wanneer er weer een nieuw deel is geopend.
JOEHOEEEEEEEEEE DAMESSSSSSSSSS http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/215698-juli-2010-mamas-deel-6-a.html#post7622344 (linkje voor Sam!) DEEL 6 is geopend!!!!
Ken het Es, alleen jammer dat ik geen extra geld om leuke dingen te doen. Naja...de tuin en een parasol geven ook voldoening hoor. Maar had bijvoorbeeld graag nog wat leuke accessoires in de tuin gewild en wat plantenbakken. Wat extra sierkussens op de bank is ook wel leuk. Kan wel wat verzinnen hoor. Maar zoals mannetje zegt. Alles wat jij verzint kost geld...die wordt soms gek van me.