Angel goed gewerkt daar bij jullie!! EN idd herkenbaar wat je schrijft !! Nou nu maar lekker je bedje in dus!!! Nou overdag krijgen/ willen we toch weinig visite dus wat dat betreft.. Daarbij wil ik de eerste week ook weinig mensen over de vloer behalve mn ouders/ schoonouders (vooruit dan maar ) en broers en zusje.. En nog een paar goede vrienden..
Hmmm dat is wel raar Sam! Groot gelijk dat je dat even gaat navragen... Weer een druk dagje voor dus Angel... Hihihi, die rustdag komt er gewoon niet van he?
@ Sam: tja, hoe zal ik je dat uitleggen... Dat printen was geen optie omdat dat niet zo mooi is bij de enveloppen. Cryptisch maar duidelijk genoeg? Moet dus wel schrijven.... @ Angel: leuk hoor! Nu lekker relaxen. @ hier: het is zeker 22.00 uur geweest? Echt, die kleine meid gaat iedere dag na 22.00 uur HE-LE-MAAL los in m'n buik! Ergens geweldig natuurlijk, maar au-wie!!!!! Heb de enveloppen maar weggelegd en ga lekker m'n bedje opzoeken. Heb ook nog een uurtje of wat in te halen van vannacht Dus meisjes, fijne avond nog en weltrusten! Hopelijk kan iedereen een beetje lekker slapen, ondanks de hitte.
Slaap allemaal lekker! Wat een heerlijke dag zo wil ik er morgen nog wel eentje Droom fijn en laat de kindjes nog lekker binnen spelen x
Echt, hoe grappig is dat Pooh dat jullie ukkie elke avond rond 22.00 uur helemaal los gaat?! Behalve dan dat het auwie doet... Slaap lekker meis en tot morgen!
Pfffffff alles liep hier vast :x @Pooh, lekker dat je het rijk alleen hebt, wel balen van het gepuf enzo bleh Doe maar rustig aan hoor wijfie, en die vloppies komen wel @Dithje, auwie aan je onderkantje las ik? Das niet fijn meid.. Was de BBQ gister nog leuk eigenlijk?? @Angel, begint ergens op te lijken zeg, schiet op! Wordt dat iets van een haard in het midden?? @Sam, hahaha persende Jildou, kom niet meer bij @MamaT, gewoon je mannetje bellen hoor als het niet meer gaat.. zijn ze o.a. voor @Ons bed met klossen, ik ben er trouwens toch ingekomen, wel met een sprongetje dat ging nog net whahaha wat is dat ding hoog nu
En hier zal ik de honden even uitlaten, want wordt er nu ook gek van en dan ga ik ook mn bedje opzoeken.. Hardebuikenavond Bah.. Slaap lekker dames en beentjes bij elkaar !!
poeh poeh kletkousen Zag een mooie foto van angel Iedereen fijne dag gehad?? ik heb s avonds altijd een nesteldrang bui?? meer mensen last van, Dani slaapt tijdelijk ff op de bbykamer in het ledikantje, want zn rolluik is nog niet binnen en het is 29 gr op zn kamer Dus dan maar even op de bbykamer die heeft wel een rolluik Dus ik heb net maar ff dani's kamer de plank waar van alles en veels te veel opstaat opgeruimd Nu ga ik de pc uit doen en na bed.. Ik ga op weg naar de 35 weken ik ken dat nie zo lang tottaal nie verwacht!!! over een kraambed.. ik ben kats nie gewend aan kraamzorg maar als nu ga ik het ervan nemen slaap lkker allemaal!!
Opstapje nodig Nancy !! Wij zullen volgende week ook even een poging doen ons bed omhoog te krijgen !! Hebben jullie in het midden ook een kllos onder? Wij hebben daar namelijk ook nog een pootje
sam jij net zo dan?? ..ohh kijk dan moet je gewoon je bedje neerzetten als je dat liever wilt .en prettig vind...ik heb me de voor genomen om in de kraamweek me overal aan te houden en echt die rust te nemen ..(ervaring uit de 1e 2) en ben daarna nog wel heel druk dus dan kom ik mezelf geheid weer tegen net als toen en dat wil ik niet meer... dithje ja ik weet het doe het zelf maar ja morgen heb wel een hele dag rust dag ga ik naar de camping met vriendin en de kids en de mannen zijn hier aan het werk ...en maandag zie ik wel weer maar heb ik niet veel staan...
pfffff ben trouwens op zoek naar een rouw-gedichtje Wil mooi gedichtje op de kaart voor die vriend van die overleden kennis zetten... BAH BAH BAH wil hier helemaal niet mee bezig zijn, maarja wie wel he Bleh zie ook zo tegen maandag op joh, dan is de crematie. En het is ook nog in hetzelfde gebouw als bij mijn moeder, dus geeft alles nog een extra lading Sorry moest ik ff kwijt...
haha dat nog net niet Dat vroeg ze inderdaad toen ik ze ging huren maar nee dat hebben we niet, maar staat toch wel heel stevig..
Ooh bakkes Nancy Angel: Nou ben er nog niet over uit, beneden is het dan meteen zo vol. En wat betreft die rust. DIe heb ik toen met Jildou wel genomen, maar toen ze 3 weken oud was hebben we daarna 4 weken in het zkh geleefd dus ja, daar heb ik ook genoeg gelegen !!
pooh slaap lekker meid ..hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht en zeer zeker morgen wat langer kan uitslapen al is het maar tot 7uur is dan toch al meegenomen he? nancy hahah. had het graag willen zien dat jumpje van je haha.... ja dat in het midden is de haard komt nog een kap boven met een pijp uit het dak ...morgen gaan de palen komen aan de voor kant en dan is het aan mij ook het in te richten haha..
idd dat geloof ik best.. waarom moetst jil na het zh dan als ik vragen mag ...dat is zo dat het beneden dan wel vol is al heb of krijg je weinig bezoek..succes je komt er vast wel uit
Vanochtend en vanmiddag inderdaad auwie aan onderkantje Nancy... Allemaal voorwerk he?! De bbq was heel gezellig gisteren en het aanstaande bruidspaar vond het ook erg geslaagd, dus dat is ook fijn! Vanavond maar weer de bbq aangestoken, was zulk lekker weer.... Zonde om binnen te eten! Hihihi, dus jij hebt een tampoline/springplank nodig om je bedje in te komen?! Bakkes Sam, foei voor de harde buiken! Slaap lekker meis en tot morgen.. Goed zo Angel, dat je morgen wel een rustdag hebt! Lekker van genieten he meis en wat je zegt, maandag zie je wel weer. Kan mij voorstellen Nancy dat het extra beladen is omdat het in hetzelfde gebouw is! Heel veel sterkte meis en een dikke knuf...
nancy kan me voorstellen dat het voor je extra zwaar is dan ..hele dikke knuf meid...kan je wel gebruiken ..
@Crematie, bedankt meiden voor jullie woorden, jullie zijn lief!! @Dithje, fijn dat de BBQ zo geslaagd was en dat je moeder + vriend het fijn hebben gehad Sterkte met je buikie enzo meis @Angel, goh wat onwijs leuk zeg die haard en de hele veranda, zo knus joh, super! @Hier, zit nu met mijn voeten in een emmertje ijskoud water in het tuintje met het mannetje, mijn voeten knapten zowat zo dik Denk elke keer dat het niet dikker kan, maar dan toch weer dikker
Auwie Nancy! Ongelofelijk hoe die pootjes op kunnen zwellen zeg... Helpt het badje een beetje? Misschien kan manlief de voetjes nog even masseren voor de bloed doorstroom?