opvangen en kijken naar de kleur. Als het gekleurd is meteen de verloskundige bellen want dan moet je naar het ziekenhuis. Je wordt dan medisch en de verlosser mag de bevalling nie meer doen. Is het helder dan moet je afwachten.. Maar check nu eerst ff de kleur want als het nie helder is dan heeft de kleine namelijk in het vruchtwater gepoept en moet je binnen 24 uur bevallen
op mijn broekje zag ik geen kleurverschil. en op men witte hoeslaken ook niet. Ik woon in België dus loop bij de gyn en beval sowieso in het ZH
Ohhh...ik denk al ik het zo lees dat het je vruchtwater wel eens kon zijn geweest. Probeer anders wat op te vangen in een verbandje. Het moet wat zoetig ruiken zeggen ze altijd.
Bij mij begon het trouwens ook zo... toen ik eenmaal in het ziekenhuis stond begonnen de weeen om de 3 minuten. Het kan dus ook heel snel gaan allemaal.
Petatje!! Dat klinkt als t echte werk lieverd! Hoe is het nu met je? Je zit voor de 37w, dus ik zou evt bellen. Ik zal es kijken wat mijn Bel-brief zegt...
Hou m'n ogen echt niet meer open. Petatje, als je naar het ziekenhuis gaat heel veel succes en ben erg benieuwd wat ik morgen ochtend lees. Meiden slaap lekker
Is waar ook, Belgie! Tjah je hoort wel vaker dat je ook geen weeen kunt hebben en toch flinke ontsluiting hebben.. Knuff voor jou en mocht dit het zijn dan zet em op meid!
ok volgens de gyn zijn men vliezen gebroken. Mag rustig thuis afwachten tot de weëen komen. Ga op bed wat proberen te rusten dus! Meiden this is it,ik wordt mama ik sms Es wel als ik vertrek naar het zH etc...
Lieverd rust lekker uit en geniet ervan, nog even en je bent mama, wat fijn! Dikke kus en zet em op, ik duim voor n voorspoedige bevalling meid! Xxx