Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Gewoon rustig liggen is ook uitrusten! Komt goed! Xxx

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik moet ook echt.mn bedje in. Succes Petatje! MamaT slaap lekker! Xxx

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    **Buddynieuws!**

Mijn vliezen zijn gebroken. Tot hiertoe nog geen weeën. Houd jullie op de hoogte!

Xxx Wen (petatje)

----------------------------------------------------------------

Ik was nog wakker toen k het smsje kreeg van petatje.. kan niet slapen van de pijn in mijn onderbuik (steken, krampen) :( en de hitte!! :(
    En de eerste muggen zijn alweer gesignaleerd!! grrr!!

nou k ga weer liggen!!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Spannend zeg met petatje, ben heel benieuwd

Es hoe is het met jou meid? Heb je verder nog kunnen slapen?

Hier goed geslapen eigenlijk.
    We zouden vandaag met bootje weggaan met vriend en vriendin, maar het schijnt noodweer te worden. Echt jammer.

tot later

xxxx

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Jullie hebben nog flink gekletst gisteravond en vannacht! Hier heerlijk geslapen, alleen is de beurse plek net op m’n rug (zij) nog beurser....Mevrouw heeft knap huis gehouden vannacht... In ieder geval heerlijk uitgeslapen tot kwart voor 8, gelijk maar ff gespoten en eruit. Want na die spuit kan ik nooit weer slapen. Stom he? Manlief ligt er nog in en ik zit heerlijk beneden met de tuindeur open :-D

@ Dithje: ja, ergens wel heel grappig. Volgens mij is het net zo’n nachtuiltje als d’r vader.

@ Nancy: hihi, zie het helemaal voor me. Ik had zo’n keukenopstapje om m’n bed in te komen bij Sebas. Ook wat voor jou? Ben je er vanmorgen ook zonder kleerscheuren weer uitgekomen? ;)
    Heb je voor dat rouwgedichtje al de site van gedachten-gedichten geprobeerd? Getver, in hetzelfde gebouw als met je moeder. Ik begrijp wat je bedoelt (maar ik heb dat dan met het gebouw waar de uitvaart van Bram* plaatsvond) Dikke knuffie meis! Dit kun je wel gebruiken.

@ mamachan: dat heb je idd niet eerder meegemaakt. Geniet ervan. Mss heb je straks wel gewoon lekker kraamzorg die je heerlijk verwennen met fruitcocktails enzo ;) Hoe is het met Dani gegaan vannacht? Met slapen?

@ Angel: veel plezier op de camping

@ Marj: dus jullie zijn eruit met de naam. Super! Gefeliciteerd!
    Auw, die spataderen klinkt niet goed. Had je die al, of is dat nu gekomen?

@ Bella: succes met je laatste werkdagje!

@ mamavP: lekker dat de wieg en box schoon zijn. Hihi, geweldig die kids. Zie het helemaal voor me.

@ petatje: wow!!!! Dat klinkt idd als vruchtwater! Je mag geloof ik 24 uur thuis met gebroken vliezen lopen en dan moet je zoiezo naar het zh (in nederland dan). Succes meis! Je kan het! Je hebt je kleine meisje nu snel in je armen! Hoe gaat het nu met je?

@ lizz: wat een draaikont zeg! Hier voel ik mevrouw ook nog overal, maar dat komt volgens mij omdat ze druk om d’r eigen as heen draait. Heb hier nog wel het idee dat ze met d’r koppie naar beneden ligt. Over een week weten we het zeker.

@ Es: grrr, die k***emuggen. Heb je uiteindelijk wel kunnen slapen? En balen van die pijn in je buik. Gaat het nu wat beter?

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje heel veel succes meid....je wordt echt mams nu:$;)...echt spannend ....

goede morgen allemaal

pooh fijn he die drukke meid van je ;)..hier eens redelijk geslapen ...
    vandaag denk ik maar niet naar de camping want het weer wat er aan komt ziet er niet echt leuk uit ...

verder wel terug gelezen maar kom straks ff reageren nu eerst nog ff wakker worden ..heb tot 8 u in bed gelegen :p

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen!

Ik ben helemaal gebroken, gesloopt, kapot. Al nachten slaap ik slecht tot bijna niet.. vannacht heb ik ook weer geen oog dicht gedaan, en nu merk ik gewoon aan mezelf dat het me teveel is..

Ik blijf voorlopig lekker in bed liggen.. slapen zal ik niet doen, maar zo rust je ook uit..
    Einde van de middag krijgen we mijn moeder en stiefvader op visite, dus k wil wel wat doen in huis maar dat kan straks ook..

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Petatje, meid heel veel succes en hopelijk heb je je kleine meisje snel in je armen! Zet 'em op he!

@ All, meiden wat is er weer ontzettend veel geschreven. Mannetje was gistermiddag wat later thuis dan verwacht dus we hebben de boot moeten overslaan. We hebben even voetbal thuis gekeken en zijn toen naar mijn broer gegaan. Heel genoten van de bbq. Rond 10 uur vertrekken we naar de boot. Nog even een dagje genieten van het mooie weer want morgen is het over.
    Meiden allemaal een fijne dag!

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goodmorning,

Was wel even spannend vannacht met Petatje. Ben benieuwd hoe het nu met je is meid. Zijn er al weeën gesignaleerd???

Hier wel 10000000000 uit bed geweest om te piesen..
    Gelukkig geen last van muggen door onze horren die manlief gemaakt heeft.
    Is een idee Es, horen maken voor je ramen. T is heel makkelijk. Gewoon te koop bij de bouwmarkt.

Wel erg warm vannacht maar daar hebben we denk ik allemaal wel last van gehad.

Buienradar gekeken en er komt idd wel wat slecht weer aan hoor.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    Petatje jeetje succes meid.zet m op!wat spannend ineens hè.

dramanachten knuffel.hier ook niet fijn geslapen en 10 voor 6 was Jildou van de partij.wilde tv kijken maar dat mocht nog niet van mij.hihi.toen was ze boos.verder hier vooral moe.

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede morgen!!

zo ben ff een dagje niet geweest en moet zoveeeel bijlezen dat ik dat maar later ga doen denk ik.
    las wel buddy nieuws over petatje. spannend zeg!

hier gister zwembad opgezet en heb er gister ook heerlijk in gelegen. later op de middag kwam buurjongentje ff kijken en heb dubbel gelegen van het lachen. hij vond het water geweldig en komt vandaag ff zwemmen. nog geen 2 jaar is ie he. moest zo lachen om hem dat er in mn zij/rug iets schoot dus heb nu echt pijn, en kan niet zo makkelijk zitten en liggen. denk dat het een spier is. had het eerst al van het hoesten maar nu ging het goed en gister schoot het er weer in. lekker dus....
    oja, en hier ook olifanten voeten/benen, zeker gister. maar nu ook al dik, dus ben benieuwd wat vandaag brengt. maar veel omhoog zitten met de beentjes.

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Angel: mss dat jullie het nog wel een tijdje droog houden. Hier zal het water vanaf een uur of 10.30/11.00 uur weer gaan vallen... Heb dus nog ff lekker de deuren tegen elkaar open gezet en zit lekker te genieten van de tocht ;) Lekker dat je iig redelijk geslapen hebt!

@ Es: lekker in je bedje blijven liggen. Dat huis kan straks ook en Vincent kan ook het een en ander doen, toch?

@ Lizz: dus je hebt meer op de pot gezeten als in je bedje gelegen. Arme jij! Lekker ff blijven liggen vanmorgen?

@ bubsie: hihi, dat zal een heel grappig buurjongetje geweest zijn ;) :-D
    Succes met je olifantenpootjes en je verrekte spier!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    **Buddynieuws!!**

Weeën zijn op gang aan het komen. Twee cm opening. Afwachten tot deze middag of er spontaan iets gebeurd, anders leiden ze in.

Xxx Petatje

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh oh bij jullie al eerder de regen ? he bahhh.... waar wonen jullie?? hier zal het er denk ik tegen 13u zijn als ik zo naar buienradar kijk..het waait nu wel lekker door ja als je tegen elkaar open zet hier staat ook alles open doe ik eingelijk als 1e als ik opsta haha...
    ben wel helemaal opgeblazen :p het typen valt me dan ook niet mee met die handen pfff..maar ach nog ff he?:D
    bubs is idd niet fijn die oliefante poten bahh herken het wel hier nog steeds net zo als gister alleen de handen zijn nu iets dikker dan gister...lekker rustig aan meid...
    es laat je maar lekker verwennen door vincent meid...dat mag hij best doen nu toch?
    sam zo die jildou weer zo vroeg he bakkers ..oh en dat van jildou heb ik denk ik gelezen of alweer kwijt ???;) maar wel heftig hoor wil je niet mee maken meer kan ik me voorstellen ..

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hier blijft het ook nog een tijdje droog denk ik/hoop ik.

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lizz he bahhh een rotnacht zeg knuffff ....

petatje ohhh gelukkig er zit nu schot in ...je kan het meid..heel veel succes ....dikke knuffffff

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij zouden vanavond bbq-en. Maar denk dat dat vanmiddag wordt ;) HAHA.. nou ja, zijn we mooi op tijd thuis :p

Spannend Petatje: Ooh ik krijg er zin in :D HIHI.. Maar nog even geduld hier :D !!

Nancy: Jahoe jij mag nu ook :D !!

Angel ;) Goedemorgen :D

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ohhh Spannend met Petatje. De tweede Juli mamma die gaat bevallen. Komt zo wel erg dichtbij hoor...

Es, spannend he om dan een sms te krijgen.
    Doe je wel even rustig aan vandaag. Niet teveel doen en ander Vincent wat laten doen hoor.

Dat klinkt niet fijn Angel, maar aankomende week wordt het weer wat koeler en hoop dat het met het vocht van iedereen ook wat beter gaat.

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Joehoee Succes petatje!!!

Woow nu komt het erg snel dichtbij:$

Buienradar: hier valt het denk na de middag...

met dani is het slapen wel goed gegaan;)

fijne dag allemaal!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ petatje: spannend meid! Heel veel succes! Je kan het!

@ Es: thanx voor de update!

@ Angel: in de omgeving van Den Haag. Maar de zon is er net wel weer doorheen gebrand. :( *snapt niets meer van dit rare weer*

@ Sam: hihi, onder een overkapping dan?

@ mamachan: o, lekker dat Dani goed geslapen heeft!

Deel Deze Pagina