Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier vandaag ook planning bbq maar als het meezit kunnen we op de veranda zitten en zitten we droog ??hoop ik hahha...

lizz het wordt idd koeler maar helaas helpt het hier niet voor het vocht want daar heb ik al een tijdje last van ook met koel weer...:(
    mamachan fijn dat dani goed geslapen heeft ...
    sam hoe is weer nu bij jullie?? op buien radar zie ik kleine buien bij jullie

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Petatje succes!

Es dank voor t buddynieuws! Rustig aan vandaag meid, ik weet hoe je je voelt, hier t zelfde, kan wel janken af en toe.

Zo ik ga even wat eten.

Xxx

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Heerlijk Mama van P dat de wieg en de box schoon zijn! En ohhh wat lief dat je kids al druk aan het oefenen zijn:).

Veel plezier bij de Ikea vandaag MamaT!

Heel veel succes Petatje, je wordt vandaag mama:D:D!

Jeetje Lizz dat kleintje van jullie is echt een klein deugnietje! Heb je een beetje kunnen slapen meis?

Thanks voor je nachtelijke buddynieuws Es! Vervelend meis dat je zo slecht slaapt:(. Knuffel!

Wow Pooh tot kwart voor 8 geslapen, wat een luxe meis;)! Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Wel minder van de beurse plek, kleine boef!

Veel plezier Marsim!

Heerlijk in het zwembadje Bubsie! Auwie, die rug van jou klinkt niet goed. Hopen dat het snel over is meis...

Gefeliciteerd Nancy met je 37 weken:D!

Hier; niet zoveel nieuws en ook geen plannen vandaag. We zien wel wat de dag ons brengen gaat! Fijne dag allemaal...

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Wat lees ik nu over Petatje!!? :$ whaaaaaaaaa wat spannend voor je meid!! Zet 'm op, je kan het! We denken aan je meis :)
    Es, bedankt voor het buddynieuws!

Voor de meiden die slechte slapen, heel veel sterkte meisjes, is niet leuk! Ik slaap nog steeds als een os, dus kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn :( Maar tis zondag, probeer vanmiddag nog even te tukken als het kan..

Hier, 37 weken vandaag, dus ik mag inderdaad Sam! :D Maar nog geen tekenen hier hoor, rustig afwachten dus :p

Het weer, hier belooft het ook niks goeds met het weer, de hele week niet trouwens... BAH :x

Rouwgedichtjes, bedankt voor jullie inbreng, heb een hele mooie gevonden..

Mirie, waar bestel jij je Birkenstocks dan zo goedkoop? Hou me aanbevolen voor het adres hihi :D

Fijne dag allemaal, en zit standby voor nieuws over Petatje! :D

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Het slapen gaat op zich wel hoor Dithje, wordt soms alleen wakker van de buikpijn. Dan is hij waarschijnlijk weer aan het draaien of wat anders aan het verbouwen...hihi..

Vervelend Angel dat je ook met koel weer zoveel last ervan hebt. Hier wel wat maar niet extreem aan het vocht vasthouden gelukkig.

Ja!!!! Nancy jij mag ook vanaf vandaag! JOehoe!!! Wie zal idd de 3e worden????

Lekker MammaChan dat je mannetje lekker heeft geslapen.

Hier net de oven aangezet voor de broodjes. Heb trek.

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hi ladies,

Petatje: goed dat de weeen op gang zijn gekomen, nu word je dus echt mama!

Es: bedankt voor het nieuws! Ik slaap ook super slecht en ik droom veel.

Liz: Misschien ligt de baby nog goed. Wanneer moet je weer naar de gyn/verlosser??

Hier: Ik ga me zo even aankleden want ik moet Ryan naar zn tante en opa en oma brengen.. die kan niet wachten!! En dan naar de Ikea!

liefs,
    mamaT

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, wat lees ik nu, baby ligt niet goed!!? :$ wat een eigenwijsje joh.. ;) Das wel balen zeg.. Hopelijk blijft ie eigenwijs en draait ie toch weer lekker terug :p

@MamaT, veel plezier bij de Ikea!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha neej geen overkapping bij hem ;) !! Nou ja, we zien het wel ;) HAHA!! En anders bestaat er altijd nog een koekepan godzijdank :p !!

Zo hier net ff gedoucht. Maar voel me nog steeds bagger eigenlijk ;) !!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh t weer hier?? gewoon zonnig en droog hoor :D !!Nog wel :)

10. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Petatje: jij wordt mamma nummer 2, heel spannend allemaal! Ik wens je heel veel succes, je kunt het! We lezen hopelijk snel het mooie nieuws.

@slecht slapen, dat valt al een aantal weken niet mee. Of heel vaak eruit om te plassen, of door het vele draaien steeds wakker. Nu in deze hitte, is het gewoon te klam.

@Nancy, sterkte! Zal zeker niet meevallen, niet leuk!

@Dithje, hoe is het bij jou? Ik had zeker gedacht dat het zou doorzetten, maar zo zie je maar dat dat dus niet altijd zo is. Wel fijn dat de kleine nog een aantal weken mee pakt.

@iedereen, fijne zondag! Ook hier een bbq vanavond, maar ehhhh buienradar zegt dat we vanaf 13.00 uur regen krijgen, dat wordt buiten bakken en binnen opeten, vrees ik.

Morgen is mijn eerste officiële verlof dag, geen wekker! Heerlijk! Ik heb een baby zwembadje gekocht, kan ik mijn olifantenpootjes af en toe in zetten.

Groetjes!

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, voor jou dus een &^%$-dag, balen zeg meid, hopelijk knap je naarmate de dag vordert wat op :(

@J2J, wat balen van die BBQ zeg :( Het kan hier altijd maar kort mooi zijn he in dat NL grrrr :x
    En lekker morgen je eerste dag!! Het is zoooooo heeeeeeeeeerlijk meid!! :D

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: o lekker een dagje niks! Geniet ervan!

@ mamaT: veel plezier bij Ikea.

@ Nancy: Yeeeehhhh! 37 weken!!! Gefeliciteerd!

@ Sam: hihi, anders mss op de grillplaat van het gourmetstel?

@ J2J: geniet van je verlof! En jullie mss ook op de grillplaat van het gourmetstel bbq-en?

@ hier: net de bekleding van de kinderwagen en de maxicosi weer resp. in de bak/om de mc gedaan. Kinderwagenbak was een eitje... MC wat meer wer, maar het is me gelukt! Babykamer even opgeruimd met manlief (was een uitdragerij van dozen, kratten etc) en lig nu lekker op de bank. Manlief is niet zo heel erg blij met me, heb 'm aan het werk gezet ;);)
    Zometeen komt Sebas weer terug en vanmiddag komen 2 vrienden eten. Gezellig!

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Is het al noodweer bij 1 van jullie??
    Hier nog.... niet na 1 uur denk wel:p

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Trouwens, hier de nieuwe dvd van de laatste concerttour van U2 aanstaan! Geweldige dvd!

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    *afklopend op ongelakt eikenhout* Nope, nog niet. Wel bewolkt, maar nog steeds droog. Had de buien al een half uur geleden verwacht. Maar het ziet er wel dreigend uit. Zal jullie op de hoogte houden van de weersontwikkelingen rond Den Haag ;)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, zooo jij bent goed bezig! Wel rustig aan doen nu he 8)
    Haha mijn mannetje is ook af en toe zo blij met me hihi ;)
    Gezellig eters! Wat ga je maken, weet je dat al?

@Mamma chan, hier wel bewolkt maar ook nog niks.. Zal je ook op de hoogte houden van weersomstandigheden rondom Den Haag, net als Pooh :p

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Altijd goed!!! :D Hier staat ook een en ander in de kast aan DVD's van ze :)

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wat spannend voor petatje zeg, je kan het meid.

Begin last te krijgen van mijn hooikoorts, echt shit

xxx

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: hihi, ja doe nu rustig aan. ;) Lig nu lekker op de bank met een boek, laptopje en krijg net wat te drinken en een twix aangereikt.
    Wij hebben hier ook een paar kasten staan met het nodige :D
    Hier is manlief nogal U2-fan... Er is vrijwel niets wat niet in de kast staat, alles uiteraard in meerdere versies en in de boekenkast is er een plank aan U2 gewijd. Op zolder staan alle ca. 200 cd's die hij heeft en alle relikwieen.... Maar verder gaat 't wel goed met 'm hoor ;)

@ Eline: he, bakkes! Hooikoorts is geen pretje!

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een gas bbq en een overkapping, dus er is nog een mouw aan te passen. Komt goed, het vlees moet op :p hoe dan ook.

Zit nu heerlijk bij de ventilator, lang leve de frisse lucht ;)

Deel Deze Pagina