Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, haha mijn man ook een aardige fan maar niet zo erg als die van jou hoor :$ Lekker laten gaan, zijn ze vd straat joh :p

@J2J, ja want het mag bewolkt zijn maar benauwd is het zeker :$

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: vanavond maak ik lekker lasagne met paddestoelen en een lekkere salade erbij. (jij was toch niet van de paddestoelen, of was dat Bas?)

@ J2J: haha, nou dat komt wel goed bij jullie! Hier lekker voor de open tuindeur. Wat je zegt: heerlijk die frisse lucht!

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hoop dat petatje een beetje airco heeft op het ziekenhuis...

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, mmmmmmmmmmmmmmm heerlijk! Nee dat was Bas, voor paddestoelen kan je me wakker maken :D

@Mamma chan, dat zal toch zeker wel.. Ben zooo benieuwd hoe het gaat joh 8)

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Haha, nou ik ga er inmiddels ook wel voor een deel in mee. In ieder geval naar de concerten! Vorig jaar zijn we speciaal naar Dublin geweest om ze daar te zien (en natuurlijk nog alle concerten in Nl.) en 22 september gaan we naar Belgie toe om ze daar te zien. Ze komen daar nog terug met de tour dit jaar.
    Idd, ze zijn lekker van de straat, al kan hij af en toe ook helemaal van de wereld zijn hoor, als er weer wat staat te gebeuren. Maar na 11 jaar ben je daar ook wel aan gewend hoor.;):p

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: als ze niet komen opdagen dan zal ik je mailen! Kun je mee-eten. Regelt Bas maar een pizzaatje of zo ;)

@ mamachan: reken maar dat die lekker airco heeft.

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    oei ben ook erg benieuwd!!

wie is de volgende??:p

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, whahaha daar hou ik je aan Pooh, kom ik lekker die lasagne van je opschransen hihihi :p
    Oei nee zo'n fan is ie ook weer niet... Hij is naar 1 concert geweest en hij wilde ook graag naar de laatste maar 100den euro's voor een kaartje heeft ie er dan ook weer niet voor over ;)

@Mamma chan, ik denk ik, al zegt dat natuurlijk niks... stom he 8)

@Muziek tijdens bevalling, nemen jullie nog muziek mee als jullie in het zh bevallen? Ik twijfel enorm en weet uberhaupt niet wat ;)

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik heb me mp3 speler vol gedrukt;)

mja miss heb ik daar wel helemaal geen zin aan;)

Nancy: het blijft gokken hahaha had t van petatje ook nie verwacht, zou het spontaan geknapt zijn?
    hele plons op de grons ineens;) lijkt me erg raar

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: ah, dan heeft ie niet in de officiele kaartverkoop kaarten kunnen bemachtigen. Wij waren wel iets goedkoper uit. Hihi, is goed hoor. Zo'n schaal is dan met z'n 2-en toch veel te veel ;) (Sebas krijgt spagetti, want dat kan ik koemelkvrij maken)

@ mamachan: geen idee. Jij gaat nu natuurlijk voor de 37 weken, met die heerlijke fruitcocktails van de kraamzorg in het vooruitzicht ;)

@ muziek: hmmm, heb ik ook over na zitten denken. Persoonlijk denk ik dat we niets meenemen, en anders zit er altijd wel een iPod of zo in de tas. Bij Sebas heb ik het totaal niet gemist en ik vrees dat het me meer afleidt dan dat het ervoor zorgt dat het makkelijker gaat. Bovendien, de muziek waar ik van hou is ook vaak niet zo rustgevend ;)

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja ik ga uiteraard voor minstens 36 weken nu:p

Maar das ook alleen omdat ik nu weet wat die gbs bacterie kan doen met bby's:(:(
    wees ma blij dat jullie hem nie hebben..:(

moet je ma eens googlen op gbs bacterie:(

Ze wordt zowiezo geopserveert 24 uur tot 48 uur lang, om te kijken of ze die infectie heb.
    dus het is wel zaak dat ik op tijd in het zkhuis ben voor dat stomme infuus! anders moet ze na de geboorte een infuus:( Allemaal uit voorzorg!
    en ook is het zaak om het bby tje zo lang mogelijk binne te houden want dan hebben ze meer weerstand opgebouwd.
    ik mag wel gelijk na huis op zich.. we zien het wel hoe t meisje t doet miss mag ze wel gelijk mee ik weet het niet.

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, wat ik las voelde ze een plop bij het plassen en toen bleef het maar stromen, dus geen hele plas in 1 keer volgens mij ;)
    Jeetje wat een gedoe zeg, hopelijk valt het allemaal mee tegen die tijd voor jou..

@Muziek, ja moeilijk he! er staat op iedere verloskamer een stereotoren, maak er gebruik van zeiden ze..
    Ik heb ook een hele brede muziekkeuze inderdaad ;) Van housemuziek tot roxy music, david bowie, depeche mode en ga zo nog maar even door.. Lily Allen vind ik ook heel goed en Tiga te gek! Maarja wat kies je he :( En kies je uberhaupt wat :(8)

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!
    Ben zo benieuwd naar onze Petat!

Muziek, hier nog 1 die sowieso niks rustgevends op der mp3 heeft. Heb n hoop cds van solitudes staan, is echt relaxmuziek, mediteren en ze hebben ook natuurgeluiden enz. Dus misschien is dat n tip voor je Nancy? Kun je die binnenhalen oid.

Xxx

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk J2J, morgen je eerste verlofdag:D! Met mij gaat het goed hoor, nog wel steeds veel krampen en voorwerk maar het echte werk zet nog niet door;).

Super dat je even opgeruimd hebt Pooh en dat de bekleding weer om de kinderwagen/mc zit! Hihihi, kan mij voorstellen dat manlief niet heel blij is.. Is toch ook veel te warm om te werken;)? Veel plezier vanmiddag met jullie vrienden!

Hmmm dat is echt shit Eline! Gewoon ff naar je huisarts meis om te vragen wat je mag hebben.

Je kunt altijd muziek meenemen Nancy en dan kijken of je er behoefte aan hebt of niet! En je hoeft toch niet te kiezen qua muziek, je kunt ook diverse cd's meenemen of een compilatie maken?

Hier; net ff een bakkie bij mijn vader gedaan... Het is echt bloedheet hier8), 28 graden! Kan het ook echt merken hoor, vind het niet te harden en mijn handen zijn ontzettend stijf... Maar we mogen niet klagen ;)!

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Oh en van harte lieverd, 37 weken!! Pfoeh spannend zeg!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar ben ik weer.. heb nog even mijn ogen dicht kunnen doen gelukkig!
    Nu wasje aangezet zo even wat opruimen en dan niks!! Wachten op mijn moeder en stiefvader die een bakkie komen doen voor de eerste keer sinds ik hier woon :$ (officeel vanaf Oktober)
    Maar mijn moeder durft geen auto te rijden op de snelweg.. en mijn stiefvader en ik hebben geen goede band ;) maar nu wilde me moeder dus echt een keer komen, ook om de baby spullen te zien natuurlijk :D

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Es: ja en wachten op een smsje:p

hihi

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha moet wel lachen waar jullie al aan denken :p !! Man, ik zou zeggen, zet de radio gewoon aan :D :D HAHA!!!

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    K zie net dat mijn banner helemaal nie goed staat:$

ff veranderen anders smokkel ik:)

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha ja, ben ook benieuwd hoe het met petat is.. ik wacht (on)geduldig af, mobiel heb ik bij de hand ;)

Deel Deze Pagina