Had ff gelzen hoe het bij haar begon, toen lag ik al in bed.. Lijkt me zo raar ineens plop bij dani had ik dat nie eens door, had een klein scheurtje dus dacht dat t urine was, tot ik bloed zag De 2 de x was het ook idd na het plassen, dak wou gaan liggen en toen kwam het idd ook heel raar dat je dan ma moet afwachten op wee-en soms heb ik het id dat me buik zo plop doet, haha maar dat zal komen omdat die nog nooit zo groot is geweest
@ mama chan: kan heel goed hoor, dat het zo begint. Zo begon het bij mijn vriendin ook. En een plop en dan een golf of stromen, dat heb ik beide keren gehad (had toen al wel weeen) Bij Sebas lag ik gewoon op het zh bed en draaide ik me om, plop en een plens! Was er toen net, maar dacht gelijk: da's mooi, nu sturen ze me niet meer naar huis (en idd) @dithje: pfff, wat een hitte nog bij jullie. Hier 21 graden en inmiddels de eerste kleine spetters. De hitte was ook niet zozeer de reden dat ie niet zo blij met me was, meer dat ik 'm achter z'n vodden aan zat @ Es: lekker dat je nog ff hebt kunnen slapen. O, en nu al voor de eerste keer op bezoek.... Nou ja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. @ Nancy: anders gewoon van verschillende dingen iets meenemen? @ weer: hier de eerste spetters. Klein, maar ze zijn er wel.
Bah wat is het benauwd hier zeg!!! Dikke bewolking maar het blijft voorlopig nog droog hier. Heb net nog wat in de tuin gedaan maar was niet te doen. Te warm. Bij wie is het wel al slecht weer??
hai meiden... even snel want ik ga wat boterhammen smeren . hier 2 1/2 gestreken want als ik op manlief moet wachten staat het er volgende maand nog . ik heb nog steeds veel harde/pijnlijke buiken, ik moet morgen naar de vk dus dan moet ik het daar maar even aangeven want ik heb echt het gevoel dat het down under flink aan t rommelen is (niet dat ik daarnmee wil zeggen dat de bevalling gaat beginnen hoor ). mss tot straks
@weer hier nog heel benauwd/warm met wat kleine wolken maar ik vind de zon heerlijk maar van mij mag het wel iets afkoelen want dit is te
Oja, de kleine ik heb geen idee hoe hij nu ligt maar heb over 1.5 week pas weer controle. Dan ben ik 37 weken. Weet dus niet of ik morgen even moet bellen om te vragen hoe en wat of gewoon maar afwachten.
@Petatje heel veel succes! Hopelijk krijg je een makkelijke bevalling en kun je snel van de kleine genieten. @Nancy ik bestel ze via deze site Birkenstock all over the world by Baumhouse GmbH ze zijn heel snel met leveren. Vergeet de koopjes hoek niet te bekijken zitten soms leuke dingen bij. @alle dames hopelijk kunnen jullie het een beetje uithouden in dit weer en gaat alles goed met jullie. @hier ben wakker geworden met erge pijn aan de linker onderkant van mijn buik. Even de vk gebeld en volgens haar is de baby aan het indalen. Wel heb ik pijn bij het plassen dus ik ga toch maar even morgen naar de ha toe! Voor de rest ik heb het echt zo warm.
hier regent het inmiddels. koelt wel gelijk af. heb alle ramen lekker open staan boven en beneden achterdeur open. man is met hond wandelen dus die komt nat terug denk ik. haha. hier de pootjes omhoog want ow wat zijn die weer dik geworden zeg. en ze doen nu ook pijn. voelen ook erg warm aan. maar ja zal er allemaal wel bijhoren he. haha. petatje. ben benieuwd hoe het gaat nu. spannend or.
@ Lizz: ik zou gewoon bellen als dat je gevoel is. Met 37 weken is een draaipoging volgens mij ook niet meer mogelijk of in ieder geval veeel lastiger, en een moxa-behandling in ieder geval niet meer mogelijk volgens mij. @ weer: hier een paar spetters gehad, maar nu is het weer droog... Wie het snapt mag het zeggen... @ Kikkert: da's niet echt een goed idee he, 2 1/2 (uur?) strijken als je je niet goed voelt. Gewoon die mannen aan het werk zetten hoor! Krijgen ze niks van
Kreeg trouwens vannacht nog een sms van een oude vriendin van me waar ik nog wel contact mee heb via hyves enz.. Die is bevallen van een meid.. Milou heet ze, met 38 weken, en alles gaat goed! Ben jaloersss
@Muziek, ach ja ik denk teveel na zo met al die tijd over nu he hihi Maar ik denk dat ik van alles wat meeneem inderdaad en anders zet ik de radio wel aan daar thanx voor jullie antwoorden @Es, je moeder nog nooit geweest ai wel leuk dat ze nu komen dan.. @Lizz, hier nog geen regen... Je moet zelf zien of je nog 1,5 week zou wachten, is jouw lichaam, Kzou gewoon bellen morgen hoor meis. @Kikkert, sterkte met het gerommel en je pijnlijke buikie @Box, er was een blokje lam waar de bodem op steunt en die kan je dus nergens apart kopen Nu heeft manlief een blokje gemaakt met een stuk hout (nog netjes ook) en het werkt! Kan af en toe zo enorm trots op hem zijn he
Ligging: Ik vind het steeds spannender worden voor dinsdag.. hoop zo dat onze kleine meid gedraaid is, al ben ik bang van niet, de schoppen en bewegingen voel ik nog steeds hetzelfde..
@Bubsie, hier ook echt last van de pootjes inderdaad net of ze knappen, staat zo gespannen brrr tip: gister in emmer ijskoud water gezeten, hielp iets! @Mirie, thanks meid, ik ga eens kijken! En sterkte met je buikie! en pijn met plassen Hopen op niet een blaasontsteking dan
Gefeliciteerd Es met je vriendin. Dat zou voor ons over iets meer dan 2 weken zijn!! Wie is er al toe aan de bevalling? Ik ben meer bang voor een keizersnee. Al heeft manlief liever dat dat gebeurt dan gewoon bevallen. Omdat ik eigenlijk pas net hersteld ben van mijn nekhernia en soms nog best last ervan heb. Maar zal morgen wel even bellen dat hij nog steeds draaiende is en wat ze ermee willen doen. Straks loop ik met 45 weken nog met die kleine..hihi
@Lizz, hier heel bang voor een bevalling juist.... @Mirie, we gaan er vanuit dat het niets is meis! Leuke site die je door had gestuurd en die ene in de koopjeshoek zijn erg leuk maar enkel nog mt 35 jammerrrr