Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Te warm gewoon! Ik ga maar even liggen tot straks;)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook hoor Nancy! Ben ook als de doods voor de bevalling! Als ik er aan denk moet ik spontaan huilen :) zie er heel erg tegen op..

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Es, feli met je vriendin!

Hier eigenlijk ook al wel toe aan bevallen hoor, kan me niet schelen wat anderen ervan denken ik ben t gewoon echt n beetje beu nu. Ze zeggen dan dat de uk rustiger wordt met harde bewegingen na 34wk vanwege ruimtegebrek, nou.. ik wordt hier van binnen uit in elkaar getrapt en soms kan ik t echt even niet hebben met jankbui als gevolg. Totaal niet bang ook, laat maar komen hoor! Maar ik hoor ook dat als je graag wilt t langer duurt haha...

Pfff ik ga me weer verder vervelen haha.
    Xxx

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hmmm Lizz, hier moet ik vanaf 34weken al elke week op controle bij de vk... wat raar dat jij nog op om de 2w zit... gewoon bellen, wat pooh zegt! Xxx

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja, hier is het vanaf week 36 elke week en vorige week was ik 35 weken dus zat er net tussen. Ga idd wel bellen hoor.

Ga nu even liggen, wordt sloom en moe van dit weer.

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier net ff het gras gemaaid( nja ik nie ma den) en ik de voortuin ff met een krabber erdoorheen;)

Laat maar komen die regen:p:p

petatje oooo ben zo benieuwd, die ligt vast al te genieten;)

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Kikkert, 2,5 uur gestreken:(:(... Bah, bah, bah!

Denk dat ik even zou bellen morgen Lizz! Je kunt altijd even vragen en als ze het niet nodig vinden dat je eerder komt dan niet... Misschien wel fijner voor je eigen gemoedsrust?

Hmmm wellicht even goed Mirie om je urine na te laten kijken als je ook pijn hebt met plassen... Succes!

Hihihihi Es, nog even geduld meis;)! Gefeliciteerd in ieder geval... Maar heel snel op kraambezoek:D?!

Hulde voor Bas Nancy:D!

Bevalling; laat maar komen hoor:p, ben er klaar voor! Voor zover je dat kunt zijn natuurlijk;)... Ik heb mijzelf het volgende meegegeven, dat het pijn gaat doen dat weet ik wel en dat is een ding wat zeker is, maar ukkie komt er hoe dan ook uit... Helpt wel hoor, zo'n mantra:p!

Hier; nog steeds stralend mooi weer en een snoeihete zon. Net maar even op het fietsje een ijsje gehaald. Beetje verkoeling van de wind en het ijsje natuurlijk:). Nu ff een teiltje met koud water maken voor mijn voetjes;)...

Ben trouwens erg benieuwd naar Petat! Zoooo spannend!!

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ditjhe : wat een id strijken:D heb totaal niks te doen, heb potverdorie alles af!

Hihi dani ligt in bed ik denk dat ik ma ff op de bank ga liggen? hmz vind t zo zonde van t weer en van de tijd:)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Zo is het maar net meid :D !!

Suekes: 1 troost: Ik heb dat bij Jildou nooit gehad en bij deze ook niet dat ik het minder voel ;) !!

Nou en hier wel 40 minuten geslapen, bleagh nog steeds bagger dus :( Jildou werd dromend wakker, heeft nog 5 min bij mij gelegen en geslapen daaran wou ze er uit ;) Fijn hoor :p

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    **Buddynieuws!!**

Weeën waren stil gevallen. Infuus zit er nu in. Als ze er is sms ik wel.
    Whis me luck!

xxx Petatje

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net ff een uurtje gelegen op bed, nu alles tegen elkaar open gezet heerlijk.....het regent en onweert en daarbij waait het heel hard dus ikke ben blij ff wat verkoeling.

@strijken ja ik had echt mega veel strijk en 2 1/2 uur was ook echt teveel van het goeie maar ja het moest gewoon gedaan worden want dylan had nog bijna geen ondergoed meer in de kast liggen.

ik heb ook echt helemaal niks bijgelezen meiden heb er gewoon de fut niet voor dus mijn oprechte excuus en bij deze een dikke knuffel voor jullie allemaal.....is er trouwens nog wat gebeurd???

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb terug gestuurd:

Succes meid! We denken aan je, veel liefs van iedereen! ;)

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Oow meis:( wel fijn dat ze inleiden..

succes!!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de tropische regen/onweers bui is alweer over en helaas begint de warmte/benauwdheid nu weer terug te komen en door de regen word het nog lekker broeiiger :(

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow....wat is er met petatjes gebeurd????? kan iemand me ff op de hoogte brengen

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Petatje succes meid.. Heb het idee dat het daar toch wat anders gaat dan hier.. Ik wacht in spanning af..

Nou we zullen even naar mn zwager op verjaardag.. Bleagh geen zin maar ja.. De laatste op rij, heb net de kleine gezegd dat het nog minimaal 2 weken moet blijven zitten hoor :p HAHA!! Ben klaar met de verjaardagen ;) !!

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks Es, idd we duimen met zn allen!

Sam is idd n beetje troost, maar ook niet fijn voor jou. Ik wil ook helemaal niet zo denken, als t weer wat koeler wordt hoop ik wat minder te zeuren haha.

Ik ga ook nog ff liggen, uk is weer bezig met n grote verbouwing.

Xxx

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze is aan het bevallen :p korte uitleg is dat goed :D

De vliezen waren gebroken vannacht, en nu ligt ze aan het infuus..

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @petatje je leest dit waarschijnlijk toch niet meer maar ik wil je heel veel suc6 toewensen!!!

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Kikkert, haar slijmprop is vannacht op de wc losgekomen met flink vruchtwater. Ze had vanmorgen 2cm ontsl en weeen kwamen al op gang. Nu waren de weeen stilgevallen en hebben ze n infuus ingebracht om weer op gang te helpen.

Deel Deze Pagina