@Nikita, ja die beschermers liggen al klaar hier, thanx Zelfde probleem namelijk bij het ledikantje... Wat sneu dat je jeroen zo weinig ziet Ik merk het ook hoor, nu met die hormonen, mis ik mijn mannetje des te meer 8) En lekker aan de klus enzo, leuk kan je de kast lekker in gaan richten @Es, een vriendinnetje van me had hetzelfde 'probleem' kon 'm ook niet kwijt, toen had ze het aan de kraamzorg gevraagd en die kwam met een hele hoop ideeen en tips.. Misschien kan je daar op wachten? Ja leuk zijn die he van Jolein, was er gelijk verliefd op En het past heel goed bij ons interieur, koloniaal.. We hebben nog eentje extra, bruin/wit geruit @Slippers/schoenen, schoenen kan ik echt niet meer aan, alleen gympies die ik pas heb gekocht, 2 maten groter.. En mijn slippers staan op standje allergrootst
Nancy wat een mooi boxkleed. Je voeten hee wat erg zeg. Zijn ze al die tijd al zo dik? Wat fijn zeg van lyvia dat ze vandaag naar huis mag, super. xxx
Nancy: Ja ik wacht ook nog wel even met de box.. Hij kan zelfs nog neergezet worden als de kleine er al is.. mijn vader heeft hem zo in elkaar
en als je er echt gen ruimte voor hebt. kun je ook een campingbedje nemen als "box". is een redelijk goed alternatief he
@Susanne, whahaha sorry wat een domme he zwangerschapsdementie @Es, Ja joh tuurlijk kan dat, geen haast hoor. Ik ben gewoon erg vooruitstrevend, nesteldrang slaat toe!! 8) @Eline, uuuh ja zo ongeveer wel Al is het nu wel extreem hoor met die warmte..
haha geeft niks hoor. ik heb er ook last van. Mijn nichtje heet noa en mijn dochter nikita en gooi ze ook regelmatig door elkaar (de namen dan he)
Super dat de babykamer bijna af is Suzanne! Hihihi en shoppen om de kast vol te krijgen is uiteraard geen straf. Tuurlijk heb je je slechte momenten Nancy! Dat moet ook kunnen hoor. Heel erg gaaf de box zo meis! Helemaal trots?
Weer even heerlijk geslapen! De visite kan ieder moment komen, maar ik wilde ff weten of er nog nieuws van petatje was. Balen dat de weeen stil zijn gevallen, maar lang leve het infuus! Je kan het petatje!
Oh Nance. Ik ga niet meer klagen over mijn voeten bij de aanblik van de jouwe, och arm! Ik heb dezelfde slippers maar dan zwarte lak, en tuurlijk die standaard birkjes. Trouwens bij de bristol zijn ze morgen 29 euro, ik ga voor de deur campen haha, misschien n tip voor je, kun je je geluk spreiden, mocht t bij kv niks worden. Xxx
haha mag best hoor, vocht is gewoon niet leuk Bij de Bristol ook?! Wow thanx voor de tip meid! Ga ik daar eerst morgen heen... bij de Brix drogist schijnen ze ook E 29,50 zijn, maar dat zit hier niet in de buurt @Dithje, ja helemaal blij mee!
Na ruim 2 dagen niet te zijn geweest is het wel erg veel om allemaal terug te lezen.. Nu ook te weinig tijd om uitgebreid om iedereen te reageren, sorry! Las wel iets van Petatje......heel veel succes meid!!!! Zelf niet zoveel nieuws te vertellen eigenlijk...ga zo eten bij mijn ouders. Hier trouwens ook aardig dikke pootjes....als ik zit met de zijkant van mijn voeten (weet niet hoe ik het anders moet zeggen, haha) op de bank, stoel, etc dan komt er een enorme bult op de bovenkant van mijn voeten. Moet dus echt de hele tijd mijn tenen in de lucht steken als ik zit... Tot snel weer dames! Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
jeroen is de kast nu in elkaar aan t zetten. nikita ligt in bed maar slaapt er gelukkig tot nu toe doorheen. zelf ben ik nu uitnodigingen voor ons themafeest aan t uitknippen en in elkaar aan t plakken. alleen nog wierook erin en klaar zijn ze. dan kunnen ze verstuurd worden, maar wat een pokken klus is dat zeg.... heb helemaal zere vingertoppen van t plakwerkje
@MoederK, ja ik ken het; had van de week in het gras gezeten en toen had ik allemaal bulten ijn mijn voeten en benen staan Sterkte met je pootjes @Susanne, themafeest? wat ben je precies van plan?
Nancy: dikke voetjes!! Leuk boxkleed!! Mijn huiskamer is ook bruin/gebroken wit. Ik heb echt een schoonmaakdrang, dus ik heb vandaag weer alles afgestoft en gestofzuigd. By the way.. Ik ben geslaagd bij de Ikea!! Heb een blauw bed gekocht.. en gewoon een grote opbergbox van hout.. die kan ik zo laten, maar ook spuiten.. Aangezien Ryans kamer bruin/grijsblauw is kan ik m ook zo laten. Ik ga er nog een nachtje over slapen. Trouwens, zijn tante heeft hem net gebracht en hij zag die doos in de gang. Dus ik zei dat het zijn nieuwe blauwe bed was. Nou, toen ging hij huilen want hij wil niet meer in het oude bed slapen, hahaha. Verders, lekker achter de pc nou.. ff moment voor mezelf. Nog Petat-nieuws??
@MamaT, Thanx! Goed geslaagd dus, helemaal top! Ach arme Ryan hihi waar die kids dan al niet mee bezig zijn he Laatste nieuws van Petatje is dat de weeën niet op gang wilde komen en dat ze aan het infuus lag.. Maar het ging wel goed met d'r. Ze zou smsen als het kindje er was
Eet smakelijk en veel plezier bij je ouders MoederK! Jippie MamaT geslaagd bij de Ikea! Nu maar snel het bed opzetten zodat Ryan tevreden is... Hihihi, die kids toch ook! Hier; wow, net wel 3 regendruppels gevallen... Ben ik daarvoor alles aan het opruimen buiten, beetje jammer. Zometeen maar alvast rustig met het eten beginnen, gaan lekker macaroni eten. Vanavond ook niet zoveel in de planning, denk dat ik manlief aan het werk zet om een filmpje te regelen.
Ik vind het heerlijk zo.. ik voel me gewoon super gelukkig nu ik niet hoef te werken. Eindelijk tijd voor alle andere dingen die nog moeten gebeuren, want ik raakte daar helemaal gestresst van. Ik ga van de week maar even mijn nesteldrang bij mijn ouders uitoefenen.. anders blijf ik hier in herhaling treden.
Hihihi MamaT, je mag je hier ook wel even komen uitleven hoor! Heb je nog veel plannen c.q. dingen te doen dan in je verlof?