Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ff kijken, to do:

- Administratie van een aantal maanden
    - Administratie van mijn ouders
    - Checken of ik wel alles voor de baby heb en dus ook alles nog klaarmaken/zetten

Dit kost denkelijk al 2 weken.

Daarnaast hebben een aantal van mijn vriendinnen al miss 2 jaar een woning en ben ik nog nie bij hen op bezoek geweest....*schaam, schaam, schaam*.... Zij komen altijd bij mij.

Owja, en me voorbereiden op de invasie. In onze cultuur staat namelijk de hele stoet voor de deur zodra ze weten dat je thuis komt. Dus ookal is het de bedoeling dat ik pas begin september een kraamfeest doe, dan nog staan ze meteen na de bevalling voor de deur c.q. in het ziekenhuis.

Ergste is nog dat ze geen genoegen nemen met borrelnootjes, koekjes en koffie/thee.. ze verwachten gewoon maaltijden!!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    mamat fijn dat je geslaagd bent voor een bed, en heerlijk verlof he.

Nancy pff lang heb je er dan al last van die dikke voeten, lijkt me echt naar.

Kom ook steeds kijken of er nog nieuws over petatje is.
    Mijn mannetje is lekker aan het koken, macaroni.

Zijn jullie bovenbenen ook dikker geworden?
    Vind dat de weken nu echt voorbij kruipen, als ik eraan denk dat het zowat nog wel 7 weken kan duren, pfff.

xxx

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, ja als het dan niet doorzet is het ook voor Piet Snot sjonge :(
    Filmpje huren bedoel je? mischien ook wel een plan...

@MamaT, uit wat voor cultuur kom je dan??
    Zou er niet aan moeten denken, xie me al hele maaltijden koken zeg als ik net bevallen ben, ben gekke Henkie niet ;)
    Zal hoop onrust bij je veroorzaken, begrijp het helemaal

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zit nu ineens te denken; wat moet ik nou voor schoeisel aan naar de crematie morgen??? :$ Kan toch moeilijk op mijn slippers of gympen gaan....? ;)

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hahaha, nancy, heb je geen zwarte slippers:p

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zijn hier trouwens ook spa rood-verslaafden?? Ik drink minstens 6 van die 0.5L flessen per dag..

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo mama en stiefvader zijn net de deur uit, was wel ff gezellig! :D

Zo maar eten koken..

Nog niks gehoord van petatje..

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dithje: hier 5 druppels:p

Nancy: nee dat balarina's?

mamat: succes met je planning,
    hier alles af;)

Net gegeten, dani zit even tv te kijken lang leve bby tv:p
    pfff mag wel afkoelen hier

petatje: hoop zo dat het een beetje te doen is voor haar:)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze zou smsen als ze bevallen was, dus kan ook morgen pas worden natuurlijk ;)

Ik ga koken en dan samen met Vin een filmpje kijken.. hier rommelt het ook wel in mijn buik hoor.. geen idee wat het is, maar fijn is anders ;)

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou rommel de rommel:p

Hihi komt wel dichtbij he dames:D

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Petatje, heel veel succes met de bevalling meid! Weldra worden jullie ouders! Hopelijk mogen we gauw van je horen ;)!

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    zo zeg je soms niks op het forum en zo lul je de hele boel bij elkaar:) sorery

Maar rijden jullie nog auto? ik denk dat ik dat beter nie meer kan doen bedoel niet van die hele stukken he;)
    Dr moet nu maar iemand mee naar het ziekenhuis..

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium

Op wie slaat dit?
    Hier rijd ik nog steeds auto...tot de laatste dag ;)

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    sloeg op mij, ik zeg soms uren niks en dan weer in 1 uur veel te veel;)

Ja mijn ouders hebben zoiets van op controle in het ziekenhuis ga je nu maar niet meer alleen..

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ach zo, geeft niet meid...tja, soms kan ik niet anders want familie woont dan ook wat verder en ik moet dan toch die richting uit voor gyn of zh...maar zolang het gaat doe ik het wel

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Autorijden, hier rijd ik al een tijdje niet meer, zit gewoon echt niet lekker en ik moet denk ik heel erg wennen aan de nieuwe auto... 'bewaar' ik dan liever voor na de bevalling ;)

@Es, gelukkig dat het gezellig was :)
    Sterkte met het gerommel in je buikie :(

@Schoenen/slippers tijdens crematie, wel zwarte slippers maar die birkenstock-achtige, niet echt elegant ;) En ballerina's pas ik echt niet meer, daar puilt alles overheen :$:(
    Ga maar op mijn blote voeten denk ik ;)

@Drankverslaving (alleen dan zonder alcohol :p), nog steeds cola light, is slecht he? Probeer het binnen de perken te houden.. 8)

@Petatje, ben ook zo benieuwd naar d'r... zet 'm op meis!!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jij bent nog wel even zoet zo te lezen MamaT;)! Pfff, die invasie... kan je daar niet ontzettend tegenop zien? Helemaal omdat er zoveel van je verwacht wordt? Geen spa rood verslaafde, sterker nog... vind het echt smerig;).

Bovenbenen zijn niet dikker geworden Eline... Mijn kont wel;)!

Nee, huren doen wij niet aan Nancy;)... Lang leve internet:p! Denk toch echt dat je gewoon op je slippers of gympen moet gaan hoor meis. Jij kunt er helemaal niets aan doen dat je voetjes zo opgezet zijn en mensen zien dat ook wel hoor!

Super dat het gezellig was Es! Hoe vond je moeder jullie huis en de babyspullen? Wat rommelt er dan meis c.q. wat voel je dan?

Ik rij nog gewoon hoor Mamma Chan! Uiteraard geen verre ritten meer, maar het gaat nog prima...

Drankverslaving; ik ga met jou mee Nancy! Heerlijk die cola-light:D... Overdag probeer ik zoveel mogelijk thee en ranja te drinken maar 's avonds gaat die fles cl echt open hoor!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, heeft ie dat zo 123 gedownload? :$ Wil ik ook!! Kweet niet beter dan dat het uuuuuren duurt :(
    Cola light rulez!! :D

Nee ik denk dat ik maar op mijn slippers moet gaan, mannetje vroeg net al waar ik me zo druk om maak.. Is ook wel zo maar met dit soort dingen wil ik er altijd tot in de puntjes uitzien en dat kan nu gewoon niet, baal ik van maarja 8)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Gewoon op je slippers gaan meid.. wie zal jou daar nou op veroordelen.. niemand hoor!!

Dithje: Heb krampen en steken in mijn onderbuik..
    heb de vk gebeld maar die zegt indalingsweeen, en dat blijkt dus ook te kunnen als je baby in stuit ligt, dan heb je wel de klachten alleen kan je baby niet dalen ofzoiets :( t zal wel :p

Mijn moeder vond de baby spullen helemaal geweldig! ze was heel trots :)

Cola light: Hier ook hoor! overdag niet veel, maar 's avonds neem ik wel 2 glaasjes :D (long drink)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jazeker Nancy! Hij heeft net 2 films aangezet en die zijn over 7 minuten binnen:D.
    Snap dat het lastig is want slippers zouden nou eenmaal niet je eerste keuze zijn naar een crematie, maar in dit geval wel uiterst logisch meis. Daar hoef je je niet schuldig of wat dan ook om te voelen hoor!

Super Es dat je moeder zo trots is:D! Hmmm, sterkte met je pijnen meis... Is echt niet fijn:(.

Deel Deze Pagina