@Dithje, mag ik je stiekem vragen welke site dat is? Komt goed, doe gewoon mijn slippertjes aan, belangrijkste is natuurlijk dat we er zijn! 8) @Es, O lekker, hebbie wel de klachten maar je hebt er niks aan
Ik hoorde trouwens net piepend van de bank komen inclusief pruillip: "ga nou eens bevallen joh, ik wil die kleine zo graag zien" hihi schattig
Hi ladie`s, Spannend van Petatje hoor. ZIjn we hier allemaal even jaloers aan het zijn Nancy:heel veel sterkte meid morgen en je voeten..... ZTja daar vraag je toch niet om? beetje onzin om voor 1 dag paar schoenen maar 45 te halen. Es: balen meid die pijn en wel fijn dat je moeder toch is geweest. Een moeder moet je er wel een beetje bij kunnen betrekken toch? MamaT:wat is in "godsnaam" de cultuur? Ik ben nieuwsgierig en moet er niet aan denken een invasie als ik net dichtgenaaid ben Dithje: volgens mij hou je het nog redelijk vol toch? Sam:kl*te die gebroken nachten en een kind om je heen maakt het er niet makkelijker op. Hier:vandaag naar schiphol geweest was leuk daarna lekker visje gegeten op het strand. Vannacht een shit nacht gehad en bijna niet geslapen had last van me darmen en baby was zo onrustig. Kunnen baby daar last van hebben?van de warmte die jij voelt? Ben er benieuwd naar. Nu hoop ik lekker filmpje te gaan kijken. Nou heel veel liefs van mij
gaat nancy morgen bevallen?? Mama chan? ga je door voor chair?????aai dan even over de bol om het van mij te bekijken?????
Je kan dit op 2 manieren bekijken he je opmerking.. neem aan dat het leuk is bedoeld? Zo jah: nou dan beval jij over een maandje op dinsdag
Tuurlijk mag je dat vragen Nancy! Heb er zelf alleen de ballen verstand van... Is in ieder geval via een pay server, grabit. Whihihi, wat een schatje is die Bas toch ook! Hoe dan Sam? Ikke wel hoor Mammameisjes! Gaat goed hoor, dank je wel... Denk wel hoor dat dat kan meis. Helemaal als jij er last van hebt, dan zal de baby daar vast iets van meekrijgen... Aldus mijn redenatie!
@Sam, ja maar het is wel gelukt die BBQ dus jammie @Mamma chan, ja denk je? hahaha serieus? 8) Hoop wel dat mijn vliezen buiten Hofwijk (rouwcentrum) breken eerlijk gezegd @Mamameisjes, klinkt als een leuk dagje! Ik denk dat kindjes er wel last van kunnen hebben, maarja wat is 'last' he..
HAHA Dithje grapjas, voelde me net een tokkie Maar goed Hadden zeil gespannen daar bbq onder en wij .. Maar zit je dus met je bordje op schoot.. Heb zowat de hele middag een harde buik gehad. Dus voelt nu niet zo lekker zeg maar !! Maar goed, het is niet anders... Ach we hebben er wel lol om gehad dus ja.. Jildou vond het helemaal super dus wat dat betreft altijd leuk !! HAHA.. Trouwens vanmiddag sms van directrice van school: m'n collega is vader geworden vandaag van een zoon !! Alles verder goed gegaan! Nou zijn mn beide collegas eerder 'bevallen' nou dan zal ik wel later dan uitg.datum bevallen HAHA!! Dus weet niet meer wie het vroeg, maar hier niet jaloers op Petatje hoor !! Laat nog maar even zitten die kleine !!
Nou HEHE eindelijk de geschikte schoenen gevonden!! http://www.kids-and-trips.nl/uploads/pics/The_20GORE-TEX_20Elephant_20Booties.jpg
**oud- juli -nu september-mama, breekt in** Petatje, hier ook even succes gewenst.....!!! En de rest ook met de laatste loodjes natuurlijk.... xxx **breekt uit...**
HAHAHAHAHAHA NANCY Mooi dat je ze zelf opegzocht hebt !! Mijn voeten zijn ook dik, maar niets in vergelijking met die van jou!
Wij houden elk jaar een thema feest met een ander thema. is begonnen in 2008 om de verjaardag van jeroen te vieren ons trouwen en de aankomende geboorte van nikita, was toen zomer en iedereen moest in bad kleding of zomerse kledij komen, vorig jaar was t de verjaardag van nikita wat we vierde en de verjaardag van jeroen en t slagen van mijn schoonzusje. was toen thema mexicaans,(had toen een echte mexicaanse jurk enzo aan en iedereen moest dus iets mexicaans meedragen, en nu is t 1001 nachten t feest en wij houden t dus voor de verjardag van jeroen en nikita en mijn schoonzusje en schoonouders organiseren en betalen mee om t toch elk jaar weer opnieuw te kunnen houden * geprobeerd kort uit te leggen wat niet gelukt is haha
Leuk Susanne !!! MAMA Chan: Fijne avond!! Hier smeltmoment Manlief is Jildou aan het voorlezen en die ligt heerlijk te luisteren in dr bedje ... zooo schattig !!
jeetje dacht ga even terug lezen, begin ik op de pagina met het nieuws van petatje!! Nu heb ik als een bezetene door de pagina's heen gebladerd voor meer nieuws.. Ben helemaal zenuwachtig voor haar hihi.. Vind het nu wel spannend worden zeg hier mijn laatste werkdag gehad.. ook erg bizar vanmiddag erg veel harde buiken maar nu ben ik lekker aan het bankhangen en nu is het weer heerlijk rustig.. Volgens mij gaat mijn nesteldrang ook eindelijk beginnen, ga zo even de maxi cosi van zolder halen en nog een babywasje erin gooien. Sorry dat ik niet aandachtig heb gelezen i.v.m. petat haar nieuws..
@Mamma chan, maar meende je het nou van daarnet?? Trusten meid @Susanne, thanx voor de uitleg, wat een leuk idee zeg! @Sam, whaha ja moet de lol er van in blijven zien he en eigenlijk was het niet een grapje van mij maar ik kreeg 'm van een kennisje hihi 8) aaah wat schattig, zeker een smelt-momentje lijkt me dat
HAHA dat had je dan weer net niet moeten vertellen HAHA!! Neej hoor !! Mag wel !! Ja zoo lief Ach geniet sowieso zoo ontzettend van haar, zooo geweldig meisje is het !! Staat ze daar voor haar oom : Zitten- staan- zitten- staan: vingertje erbij !! Denk dat ze directrice wordt Mooi dat haar 34 jarige oom het dan ook nog doet he HAHA!!