@MamaT, hier staat de laatste foto en dan helemaal onderaan --> http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/204827-juli-2010-mamas-deel-4-a-487.html En trouwens; jouw zwager is toch zelf irritant en niet jij?
Das trouwens misschien wel grappig om te vergelijken, wanneer moeten jullie van de VK bellen??? Hier t lijstje van mijn VK: Vóór 37 weken moet je altijd direct bellen als je denkt weeën te hebben of als je vruchtwater verliest. Vanaf 37 weken: Als je weeen hebt, bel dan als je 1 uur lang weeën om de 4-5 minuten hebt die ongeveer 60 seconden aanhouden. Als je vliezen breken en op het spreekuur is verteld dat het hoofdje van de baby nog niet goed is ingedaald: direct bellen. Tevens is het belangrijk om te gaan liggen totdat we zijn geweest. Wanneer na 21.00u je vliezen breken en het vruchtwater helder van kleur is en het hoofdje goed is ingedaald, kun je ons 's ochtends bellen vanaf 9.00u. Indien dit overdag gebeurt kun je ons direct bellen. Als de vliezen breken en het vruchtwater is groen of bruin dien je altijd direct te bellen; overdag en s nachts. Altijd bellen bij: Helderrood bloedverlies (voor het verlies van slijmprop vermengt met iets bloed, hoef je niet te bellen). Als je de baby duidelijk minder voelt bewegen. Wanneer je ongerust bent .
@Pampapilio, ik zal 'm morgen even inscannen, geen puf om alles over te tikken 8) IK HEB TREK IN EEN BIG MAC!!! :x
@ dithje: weer helemaal gladjes dus! @ mamaT: haha, dan maar ff met de zeis in de weer Ik kan er overigens zelf niet goed meer bij. Laat manlief 't maar doen, want een ongelukje met een scheermes als je antistolling (bloedverdunners) spuit is ook niet handig. Kan die mooi gelijk dit weekend m'n teennagels lakken
Aaaaaaaaaaaaaaahhhh big mac... Of kipnuggets... en dan van die lekkere foute patatjes erbij met fitessaus.. En mcflurrriieeeeeeeeee *schreeuwt door t huis: SCHAAAATTTT WE GAAN MACCEN!!!!!!!*
@Scheren/tenen lakken, hier doet manlief dat ook sinds een weekie! Gaat echt niet meer zelf.. Alleen was hij heel enthousiast, zo mijn streepie weg Na ja lekker luchtig joh
Ladies ik ga afsluiten. Zit nog aan een split ijsje...hihi..ikke = hongerlap. Mannetje is thuis en gaan nog even slaphangen voor de tv.
jeetje meiden deel 5, geloof dat ik 20 pagina's achter loop wat lullen jullie veel zeg heb het niet allemaal bijgelezen or. kon het niet bijhouden. vanmorge int ziekenhuis geweest en gehoord dat ik een ruggeprik kan en mag hebben moet het nodig zijn. dus als de kleine nog in stuit ligt hoef ik niet helemaal onder narcose. en kan als het wel goed ligt eventueel pijnbestrijding krijgen. de hoogte waar ze prikken zijn niet de wervels die vast staan dus dat komt mooi uit. daar zit geen pin en platen. vrijdag naar de gyn. ben benieuwd of mijn eigenwijze kindje ook goed gedraaid is slaap lekker alvast ik ga nog ff hvn kijken en dan ook slapen.
Echt waar Pooh moet weer lachen om die man van jou... Na 22.00 uur de deur uitgaan om te gaan hardlopen, erg bijzonder! Gek he dat die kleintjes in je buik al zo'n ritme hebben? Ik heb gemerkt dat mijn kleine boef tot leven komt in de auto... Whahaha Nancy, nee joh.......bovenlip doet al auwie, laat staan daar beneden! Mijn haartjes zijn ook wel blond hoor, maar doordat ik zoveel sproeten heb worden de haartjes altijd extra zichtbaar... Ben benieuwd meis naar het belschema, lief van je dat je het wilt inscannen! Hihihi MamaT winterbenen! Dan zou ik maar eens beginnen met de scheerbeurt meis, helemaal met zo'n hottie als gyn... Whahahaahaha, zie het al helemaal voor mij Pooh! Manlief die je benen aan het scheren is en vervolgens met de nagellak staat te knoeien... Doet hij je onderkantje ook dan of kan je daar zelf nog bij? Argh meiden, hou ajb op over mac en allerlei ander voedsel... Is niet goed, maar ohhh zo lekker! *geeft zichzelf alvast een tik over d'r vingers, foei mag niets meer eten vanavond*
oja en kreeg honger van jullie dus had net lekker beschuit met muisjes genomen. hihi. alvast voorproeven.
Hahahaha, jullie zijn echt grappig. Ik ga nog even met mijn mannetje en zwager op de bank zitten.. Ik spreek jullie morgen!! Nog twee werkdagen te gaan..... Hoop dat ik het echt met rust kan laten straks..
Zo, wat hebben jullie weer veel gekletst vandaag! Geen puf om alles bij te lezen, doe ik morgen wel... Allemaal alvast welterusten! Morgenvroeg moet ik weer naar de fysio en daarna ga ik even koppie thee drinken op het werk.
Geniet van je ijsje Lizz en bankhangze! Wat een opluchting Bubsie dat een ruggenprik gewoon mogelijk is! Nu maar hopen dat je het niet nodig hebt en ukkie is gedraaid... Duim voor je meis! Tot morgen MamaT! Enne... we houden je hier wel bezig hoor, dan kan je niet meer aan je werk denken. Succes bij de fysio MoederK!
@ bubsie: hey, dat is goed nieuws! nu hopen dat de kleine vrijdag netjes met het koppie naar beneden ligt! @ pam en lizz: foei meiden, niet meer kletsen over eten. Zonder jullie geklets heb ik ook al last van maagzuur @ dithje: ja, die vent van mij spoort niet, maar dat wisten we al langer haha, dus jij hebt een kleine autocoureur? Ik hier en nachtuiltje... Ben nu al blij met m'n schommelstoel voor die gebroken nachten....
Ik lig echt helemaal dubbel.... En nu nie meer......... want die kleine lag kennelijk niet te slapen maar heeft mijn nieuwe behang van de muur gescheurd, het lachen is me dus nu vergaan..