Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goede avond dames

is er al nieuws van petatje?? heb niet terug gelezen zijn net pas klaar hier ...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej geen nieuws Angel!!

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    haha dank je. vinden we zelf ook anders doen we dat niet he.
    mijn schoonvader zit in geluid en muziek dus de tuin wordt altijd omgebouwd tot een feestelijke happening en wij regelen ook altijd de achtergrond schildering die er bij dat thema bij hoort. alleen wordt t steeds moeilijker om een origineel thema te bedenken elk jaar weer

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou.... terror-Ryan heeft nie zo lang geslapen.. en zijn vader is nog nie thuis.

Nog petat-nieuws???

Ik ga zo maar weer ff iets opruimen.. hahaha.

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh wel spannend dan he??

hoe is het hier verder ?????? ga vanaf hier maar even mee nu en morgen lees ik weer bij ..

hier alles oke hier was het weer vandaag goed we hebben nu net pas een beetje regen verder niks gehad gelukkig ..
    nog de bbq aan gehad met mijn vriendin man en kids ze zijn nu net pas weg ..en we zitten nu op onze veranda ...zal zo ff foto neer zetten ....

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik hou jullie niet meer bij hahaha :D

we hebben gegourmet (ivm bbq verbod hier bij de flat of wel op het balkon), daarstraks zijn nog ff snel naar de kermis in het dorp gegaan (was niks aan) maar dylan heeft zich toch nog ff vermaakt. verder hier nog steeds flinke pijnlijke buiken ik hou mezelf maar voor dat het komt door het indalen :D want ik moet morgen toch naar de vk dus ik ga nou niet bellen want ik weer toch wat ze zegt "ga maar je urine naar de h.a.p brengen ivm mss blaasontsteking, 2 paracetamollen en wat warms tegen de buik en dan een paar uurtjes aankijken" dat zijn hier nl de standaard zinnetjes.

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    **Buddynieuws!!**

Nog altijd maar 2 cm ontsluiting. Infuus is afgekoppeld. Krijg een slaappil om de nacht door te komen.
    Morgenvroeg krijg ik een tablet en dan evt in de namiddag het infuus weer terug. Maar als de situatie hetzelfde blijft wordt het morgenavond een keizersnee.

xxx Petatje (wen)

-----------------------------------------------------------

Heb terug gestuurd, veel sterkte van ons allemaal en kom je de nacht goed door.

Ik ga weer film kijken want Vincent zit te wachten haha :p

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Poeh heftige bevalling zo!!! Nou meid sterkte!! En hopelijk wat een goeie nacht!!! Dikke knuffel!!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @petatje ach meis toch zit niet echt mee, hopenlijk gaat het alsnog snel doorzetten of gaat de tablet/infuus morgen alsnog zijn werk doen. heel veel sterkte en suc6 dikke knuffel

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh petatje meid toch een hele dikke knufff we leven met je mee ..hoop dat je de nacht goed door komt meid ...xxx

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier een foto

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nog 1

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een gezelligheid :D

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, ach nee he sjonge wat balen voor je meis.. :( Had zo gehoopt dat je je wondertje al vast zou hebben enzo :(
    Sterkte meid, probeer nog even de kracht te vinden, al is dat moeilijk, KNUFFEL!!

@Sam, geweldig hoe je over je meisje praat, ik wil dat ook hoor straks, zo trots op je kind :D maar dat gaat vast wel lukken ;)

@Susanne, echt superleuk en men zit zeker altijd het hele jaar naar jullie feestje uit te kijken? Lijkt me wel, echt superstoer :D

@Angel, lekker dagje dus! Ben benieuwd naar de foto's :D

@Kikkert, sterkte wijfie :(

@MamaT, temmen die terror-Ryan :p

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en nog 1 om het af te leren

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, gaaf zeg, superknus ook! :)

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Petatje, meid heel veel sterkte, heftig zeg. Balen dat het niet wil doorzetten.

@ All, meiden vandaag even een paar uur op de boot geweest. Wat een ontzettende hitte zeg. Ik werd er gewoon niet goed van. Nu ook ontzettend veel last van mijn hooikoorts om gek van te worden.
    Zit hier met hele dikke ogen en een loopneus, grrrrrrrrr.
    Hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. Meiden ik ga afsluiten.
    Fijne avond allemaal en hopelijk voor iedereen een goede nacht.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy thanks meis
    @angel dat ziet er wel heel gezellig uit :D

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Nancy: vast wel, ik hoef er iig geen moeite voor te doen :D !! Ik geniet al als ik dr koppie weer zie :D !! Heerlijk kind :D !!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nu moeten er alleen nog bij talefs en banken gemaakt worden ..en dan nog de aankleding ..er komt nog een muurschildering dus de foto,s volgen nog als de aankleding een beetje gedaan is ...maar de muur schildering komt pas na de bevalling want dat gaat me nu niet meer lukken denk ik?;)

Deel Deze Pagina