@marsim ja warm was het vandaag idd pffff....wat shit van je hooikoorts (hier ook eentje met flinke hooikoorts) dikke knuffel voor jou!!!!
dank jullie meiden ...ben ook super blij hier hebben gelukkig de jongens en kids nog kunnen zwemmen vandaag op de camping ... hoe is het weer bij jullie geweest hier is het echt langs ons heen gegaan...
kon het niet laten om hier weer ff te komen spieken.... sorry Wat een gedoe zeg..... en dan proberen te slapen.... met zoiets in het vooruitzicht.... moet het wel een hele goede slaappil zijn...... hopelijk begint het vannacht ofzo gewoon goed zelf..... want wachten tot het gaat beginnen... lijkt me echt vreselijk.....
@angel hier hebben we 1 flinke plensbui&onweer gehad daarna is het flink broeierig geworden en bewolkt en nu nog steeds flink bewolkt maar wel een heel stuk koeler
@ Angel, meid wat is het allemaal mooi geworden zeg, super! En die voetjes, grrrrrrr. Alleen als ze warm weer horen dat lopen ze al vol, haha. @ All, nou net even op bed gelegen maar het zweet loopt met bakken van mijn lijf, haha. Ik denk zo maar even de airco aan voordat ik ga proberen te slapen want dit is niks.
@angel jeetje jouw voeten/enkels zijn ook mega (van het vocht he ) ik hou gelukkig maar een beetje vocht vast (bij dylan had ik overgins ook z'n enkels/voeten eigenlijk was ik toen een wandelende vochtvreter hahaha).
marsin hier altijd deze voeten ook met koel weer.. kikkert wees blij meid ..heb het over mijn hele lichaam dat vocht ben met koel weer ook een opblaas pop om het maar zo te zeggen haha..
marsin ohh bahh zo warm bij jullie binnen dan??? hier gelukkig niet hebben heel de dag alles open gehad en nu nog het waait hier lekker door nu blij van
thanx.... Wel raar idee hoor... dat jullie nu helemaal op het laatst lopen.... en dus zelfs aan t bevallen zijn..... als oud-juli-mama.... (had een vmk, voor diegene die me niet (meer) kennen en denken, wat komt die hier doen....)