Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, sterkte met de hitte meis :(

@Angel, och jij ook al van die voetjes :( Ik had vanmiddag onderstaande foto geplaatst en 2 pagina's terug de ideale schoenen ervoor whaha :p en we kunnen best korting krijgen daarop hoor denk ik whihi :D

Bekijk bijlage 76847

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Seth altijd welkom hoor :D !!
    En herkenbaar, is toch altijd vreemd als je mk krijgt en al op zo'n topic meekletste. Had ik destijds met de mei-mama's voordat ik zwanger was van Jildou.. Heeft ook lang geduurd voordat ik daar kon kijken. Anders begon ik spontaan weer te janken ;) !!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, het valt wel mee met de warmte hier binnen alleen ik kan mezelf niet koel krijgen vandaag. Mannetje heeft nergens geen last van. Ik ben iemand die sowieso altijd hele warme voeten en handen heeft en nu met dat warme weer kan ik mezelf niet koel krijgen. Vanmiddag met mijn hoofd in steenkoud water gehangen. Werkt heel even maar heb het dan al snel weer ontzettend warm.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Seth, ja je hebt gelijk inderdaad, nu weet ik het ineens weer, sorry! :$ Meis wat heerlijk dat je nu weer zwanger bent zeg.. Kan je er een beetje van genieten??

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh nancy jij ook al pfff .. moet toch idd wel lukken dat we korting krijgen he:( haha... welke schoenen heb jij meid

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, nou ik heb ook dikke voeten maar ik denk dat hij het hier gaat winnen hoor, poehee.

7. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha tot ik al die foto's zag van jullie voeten, lukte het prima....:D

maar zie dat ik over een tijdje ook donald duck voeten krijg, bij mn donald duck kont.....:D

(tja na 2 winterkindjes is dit toch wel ff wat anders.... merkte ik laatste dagen al..... )

Gelukkig mag ik nu heel de zomer zwanger zijn....;)

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    seth wat fijn dat je weer zwanger bent meid.. hoop dat je wel kunt genieten want een mk valt nooit mee ;)

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hmm... dikke voeten allemaal zeg.. Ik ga zo de mijne maar even controleren.. In mijn handen in ieder geval nog niets..

*terror-Ryan wil dat ik zijn nieuwe bed in elkaar ga zetten, want hij wil erin gaan slapen.

*terror-Ryan wil dat mama zingt, terwijl hij piano speelt op zijn kleine keybord. Ik had deze express meegegeven naar opa en oma, maar kennelijk werd mijn zusje er ook gek van, want de piano is weer terug..

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin nou succes hoop dat je vanacht wel kunt slapen...

11. Seth

Seth Niet meer actief

Ga bankhangen....
    kom hier morgen weer ff spieken of er nieuws is..

xxx

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dames weet je was zo aan het denken...
    weet alleen niet of jullie daar iets van vinden ..??
    maar het lijkt mij wel leuk dat we als iedereen bevallen is een keer bij elkaar kunnen komen of zoiets?? met al onze kindjes ? geen idee maar leek mij wel leuk..

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Angel: weet je het zeker? Want dan is terror-Ryan er ook, hahaha.

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ga zijn pa maar even bellen waar hij blijft. Hij is denkelijk erg moe. Hij loopt nu weer met een koptelefoon rond met een kabel eraan. Ik heb geen kracht om streng te zijn. De afgelopen week is hij echt anders..

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahahahhaha nancy daar moeten we toch wel in passen :D:p

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA MAMAT Terror-Ryan... Niet best :D !! Sterkte er maar mee :D :D !!

Angel: De kans dat dat voor mij te ver rijden is, is groot dus vandaar dat ik daar waarschijnlijk niet bij zal zijn .. Ik wil geen grote einden met 2 kleine kids rijden namelijk in m n uppie ;) !!

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mama t geen probleem hoor:D

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam dat snap ik ...maar dan zou je ook een tussen weg moeten vinden voor de gene die willen mee doen zodat het ook voor iedereen te doen is ...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is wel zo, maar voor mij is bijvoorbeeld, noem maar utrecht of zwolle centraal in NL: Maar voor Zwolle ben ik al een uur onderweg... En dat in mn uppie en zul je altijd zien, krijsend kind achterin ;) !! Maar wie weet;)

Deel Deze Pagina