Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    haha inderdaad ja. t hele jaar wordt er naar t midzomerfeest uitgekeken. je bent welkom hoor als je niet aan t bevallen bent:p is alleen wel in tilburg

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam dat is zo ... maar zou wel leuk zijn als het iets wordt dat je er ook bij bent toch? dacht er zo aan en denk vraag het gewoon ..en dan zien we wel of het wat wordt of niet toch??

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lieve dames, hier zere buik, dus ga lekker mn bedje opzoeken!! Tot morgen maar weer!!
    Slaap lekker en nog even beentje bij elkaar he, alleen Nancy jij mag ;) !! Nou ja, Petatje ook natuurlijk ;) !!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    patatje. hopelijk kun je een beetje slapen. en hopelijk meld die kleine zich snel...
    angel ook al zulke fijne opgeblazen voetjes, sterkte er maar mee meid.

hier ben ik ervandoor, nou ja stand by voor eventuele buddynieuw van patatje.
    ga nu weer ff filmpje kijken

tot later dames;)

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam auwii hoop dat je lekker slaapt ..en idd beentjes nog ff bij elkaar houden we moeten nog ff een klein weekje wachten haha..
    sus tot snel ..slaap lekker ..

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo, de visite is net weer weg.

Wilde nog even zien hoe het met petatje is. Arme meid! Hopelijk is het een keigoede slaappil en kan ze vannacht wat uurtjes maken. Valt niet mee zo zeg!

Ik ga zo naar bed, want m'n buik staat op ontploffen en onze jongedame is vandaag ietsje eerder aan haar renovatiepraktijken begonnen. Wanneer zou ze nou doorkrijgen dat er niet meer ruimte is daarbinnen????

Dus meisjes, tot morgen! (moet eerst naar de tandarts, dus het zal wel wat later worden)

Trusten!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam/Pooh, trusten meiden!

@Susanne, haha is goed :p

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh weltusten en jakkes tandarst ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sjonge jonge, wat een but film heb ik gezien haha, ach het is tijdvullend :p

Ik ga zo ook maar mijn bedje in, hopelijk kan ik nu wel een beetje slapen, want nog een nacht geen oog dicht doen red ik echt niet meer, dan ga ik echt instorten ben ik bang..

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga ook afsluiten. Kweet niet of ik nog voor de crematie kom buurten morgen anders kom ik weer halverwege de middag online...
    Petat, zet 'm op en voor de rest een hopelijk goede nacht! Bis morgen X

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Slaap lekker iedereen!! als ik een sms krijg van petatje zal ik het gelijk melden, ook al is het vannacht! ;) Ik slaap toch slecht dus dan kan een berichtje er ook wel vanaf hihi..

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je es..hoop dat je alsnog een beetje slaapt ..
    nancy heel veel sterkte morgen meid...tusten ..
    hier ook zo naar bedje ...
    petatje hoop op een beetje slaap vanacht ...laten we hopen dat het vanzelf nog op gang komt ...knufff en succes meid...

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nancy, nee ik hoef absoluut geen muziek tijdens mijn bevalling…ga ik dadelijk ook nog meezingen, hahaha
    Wat een handige man heb je trouwens! Leuk boxkleed!

Dithje, ook nog steeds last van voorwerk. Hopelijk blijft het daarbij dan..
    Inderdaad bloedheet vandaag!
    Welke films hebben jullie gedownload?

Dat is inderdaad een laat bezoekje Es…. Was het nog gezellig? (ik lees net van wel)
    Hoop dat jullie meisje gedraaid is!
    Fijn dat je ons op de hoogte blijft houden van Petatje!

Kikkert, so je hebt veel gestreken zeg! Vervelend van je harde pijnlijke buiken. Verergert dat niet met strijken dan, zolang in dezelfde houding?

Mirie, goed dat je even naar de ha gaat morgen, als he teen infectie is moet je er toch snel bij zijn.. Sterkte ermee!

Lizz, kan me wel van je man voorstellen ja dat hij liever een keizersnede wilt ivm je nekhernia… Maar ja, een keizersnede is natuurlijk niet zomaar wat.
    Heb een dvd gezien met hoe ze de keizersnede uitvoeren. Vond het wel interessant om te zien.

Suekes is het al beu…Kan ik me wel voorstellen met zo’n karatekid in je buik, haha…
    Ik moest ook nog gewoon om de 2 weken naar de verloskundige. Morgen moet ik weer en dan denk ik dat ik vanaf nu iedere week moet komen.

Mama Chan, ik was ook wel blij met de regen ja. Wij hebben ook nog niet zolang gras liggen. Ik rijd nog gewoon auto ja. Lig wel beetje achterover, haha. Langere ritjes krijg ik wel veel last van mijn rug.

Nou Susanne, je hebt een goede klusser zo te lezen, handig! Alleen dus een beetje te druk af en toe…

Pooh, gezellige dag met je visite, of zijn ze al weer weg? (lees nu pas alles, haha)

MamaT, fijn dat je geslaagd bent bij de Ikea!

Eline, volgens mijn man zijn mijn bovenbenen wel dicker geworden…….ik meteen beledigd!
    De weken gaan nu inderdaad erg langzaam……….

Mammameisjes, gezellig zo’n dagje! Voor de gezelligheid naar Schiphol??

Sam, heerlijk bbq! Alleen rot van je harde buiken! Aaaah, dat is inderdaad een smeltmoment..
    Bellamano, heerlijk nu verlof! Geniet ervan!

Angel, ook al gezellig gebarbecued! Lekker chillen nu. Veranda begint er goed uit te zien zeg! Haha, ook al zo’n mooie voeten zie ik.
    Een ontmoeting is zeker leuk…..woon denk ik alleen beetje ver weg.

Arme Petatje, schiet nog niet echt op zeg

Sterkte Marsim! Poeh, zal inderdaad wel erg heet zijn op de boot.

Yippieee, alles bijgelezen!! (zo goed als)

Hier: Vanmorgen met mn moeder naar de stoffenmarkt geweest en stof gekocht voor een hemeltje. Gaat mijn moeder maken.
    Vandaag 2 jaar getrouwd!
    Straks met mijn ouders gebarbecued (heel eenvoudig), was wel gezellig!
    Het was hier super warm vandaag! Het is pas net rond 19.30u gaan regenen, flink!

Morgen als het goed is schutting en materiaal halen en dan hebben we hopelijk binnenkort eindelijk wat om onze tuin heen staan.

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi tokkie Sam;):p! Joh, de hele middag harde buik is niet fijn:(. Hoe is het nu met je buik?
    Die Jildou, weet nu al de mannen om haar vinger te winden:p!

Whahahahaha Nancy:D:D (beetje late reactie op de schoenen, maar briljant gevonden)!

Woehoe Bella verlof:D! Heerlijk babywasjes draaien en genieten.

Heerlijke dag zo te lezen en te zien Angel! Zooo meis, die voeten van jou:(... Lijkt mij een heel leuk idee hoor een meeting met z'n allen met kindjes!

Jeetje wat heftig Petatje! Heel veel sterkte meis en slaap lekker voor vanavond (als dat lukt natuurlijk...) Je kunt het meis!

Thanks Es voor de update!

Vervelend Marsim dat je zo'n last hebt van je hooikoorts:(! Volgens mij zijn de pollen vandaag erg ongunstig want Eline had ook al zo'n last en ik doe ook niets anders dan niezen. Slaap lekker en tot morgen meis!

Hoop dat je terror-Ryan snel kunt terroriseren MamaT en dat mama wint;)!

Succes bij de tandarts morgen Pooh!

Heel veel sterkte Nancy!

Pooh/Nancy/Sam/Es; slaap lekker meiden!

Invictus hebben we gekeken MoederK... Erg mooi en bijzonder! Andere film (weet even niet meer welke) gaan we vanavond niet meer kijken, morgenavond nieuwe ronde nieuwe kansen;).
    Whaaa, gefeliciteerd met je trouwdag:D! Wat lief van je moeder dat ze het hemeltje gaat maken...

Hier; filmpje gekeken en nu tijd om naar bedje te gaan. Het regent hier net een half uurtje, dus hoop dat dat wat verkoeling gaat brengen voor de nacht;)! Slaap lekker allemaal en tot morgen...

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    geef je adres maar en ik stuur je een uitnodiging. geen probleem. maar dan moet je beloven niet te bevallen op t feest he;)

16. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ach petatje, sterkte...ken het, dit afwachten is helemaal niet leuk! Bij mij hebben ze trouwens ipv een infuus een gel op de baarmoedermond aangebracht, om deze te stimuleren zich te openen....kennen ze dat in nl niet?

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, meid heel veel sterkte vandaag.

@ Petatje, meid hopelijk heb je even kunnen slapen vannacht of is het eindelijk goed door gaan zetten. Zet 'em op meid je kan het!

@ All, eigenlijk een vrij goede nacht gehad. Die zoveel keer plassen tel ik niet meer mee want dat was ook weer iets van 5 keer ofzo.
    Daarna toch elke keer weer vrij snel in slaap gevallen.
    Gisteravond trouwens nog heel veel slijm verloren. Was de hele dag al een beetje maar gisteravond ineens heel erg veel. Echt van die grote lange dretsen, haha. Lekker hoor zo vroeg op de morgen.
    Misschien een stuk slijmprop want daar leek het wel op. Doorzichtig met wat oud bloed erbij. Hier op het moment weer een rustig buikje was gisteravond weer wat aan het rommelen. Nou ik ga lekker op tijd wat boodschapjes inslaan en dan nog een wasje vandaag en dan vind ik het wel weer goed.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    ja kennen ze hier ook wel hoor mama van p.maar is meer voor een beetje opening en daarna infuus voor weeen.en petatje woont in belgië.dus daar zal t wel weer anders zijn.

nou en hier weer een bagger nacht.veel wakker.dan lig ik op mn rug en heb ik last van maagzuur.had ook nog rennie genomen maar helaas.toen om half 6 Jildou ook nog wakker.maar heeft tot kwart over 7 bij me geslapen.nu kon ik nog wel even slapen maar helaas.hopelijk vanmiddag.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mmm dat klinkt inderdaad als slijmprop.spannend meid.kan ook nog weken duren maar toch.

hier wel benieuwd of t ook weer heeft gelekt vanochtend.nou zal eerst eens even kleren aantrekken.

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier redelijk geslapen. Duurde wel lang voordat ik sliep met m'n beurse plekken....Uiteraard ook weer lekkere nachtmerries gehad, maar al met al best een redelijke nacht ;):D Sebas werd om half 7 wakker, dus de vlag hangt uit:D

Straks naar de tandarts. Bah! Gewoon controle, maar toch. Ben altijd bang dat ie weer wat weet te vinden:(

@ petatje: hopelijk heb je goed kunnen slapen meis. Probeer je te ontspannen en denk maar ff niet aan ons. Hopelijk gaat het dan alsnog vanzelf vandaag.

@ Dithje: en, wat verkoeling gekregen vannacht?

@ moederK: nog gefeliciteerd met je trouwdag. Leuk dat je mams een hemeltje voor jullie gaat maken.

@ Nancy: heel veel sterkte vandaag.

@ Marsim: lekker weer zo'n goed nachtje. Klinkt idd als de slijmprop. Helaas zegt dat nog niets, maar er "gebeurt" in ieder geval wat. Ik ben vorige ook stukken van de slijmprop kwijt geraakt. Jakkie bah, lekker verhaaltje voor de vroege ochtend ;)

@ Sam: bakkes zeg, zo'n nacht! En Jildou was ook weer lekker op tijd zeg;) Hopelijk kun je vanmiddag nog ff slapen!

@ Es: ff een vraagje: ik heb voor vanavond een plekje voor de bv-/fv-avond van de kraamzorg. Ben jij ook naar die bijeenkomst geweest? Was het wat? Ik zit nu te twijfelen of ik wel zal gaan. Ben namelijk echt kapot 's avonds....

Nou meisjes, ik ga m'n tanden poetsen. Tot later! M'n mams komt vandaag weer helpen, dus het zal een beetje tussen de bedrijven door zijn vrees ik.

Deel Deze Pagina