Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: JAHOEEE :D !!
    Ach ja, nou het feit dat het nog droog is in de bijkeuken maakt me al wat vrolijker ;) HAHA!! Zometeen de hondjes ff doen..

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Sam phoe hier ook een rotnacht
    pooh heerlijk half 7!! Fijn dat je mams komt helpen..
    Gisterenavond mijn kolf ook opgezocht en even gekeken of alle onderdelen nog aanwezig zijn! en alles is er nog:)
    Nnog geen nieuws van PETAT spannend zeg, lange bevalling voor haar. Ik hoop dat ze met die slaappil heeft kunnen slapen zodat ze vandaag de dag goed doorkomt.
    Ik kom als Sam slaapt weer even kijken..
    Ik zag trouwens hele opgezwollen voetjes langskomen, ANGEL en NANCY toch?! lekker met de voetjes omhoog hoor..
    Ook zag ik een hele gafe Veranda voorbijkomen, heel gaaf!

Liefs en hele fijne dag!!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marsim klikt idd als de slijmprop en de slijmprop kan een naderende bevalling zijn maar kan idd zoals sam zegt nog weken duren (bij mij begon wel de bevalling na het verliezen van de slijmprop)
    @sam knuf
    @pooh jeetje half 7 hang die vlag dan idd maar uit :D hihihi. suc6 bij de tandarts, vraag hem eerst anders ff of hij een nieuwe auto nodig heeft hahaha (want dan moet hij wel wat vinden bij je anders verdient hij niet genoeg ;) )

hier redelijk geslapen ondanks de onrust in mijn buik. dylan word zo opgehaalt door oma en dan ga ik me maar bezig houden met de enveloppen schrijven (geen zin in haha).

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Joepie Marsim een goede nacht! Het klinkt inderdaad wel als (een deel van) de slijmprop meis. Succes met de boodschapjes!

Grrrr Sam een slechte nacht:(! En Jildou ook zo vroeg wakker... Hmmm hopelijk vanmiddag even een tukkie doen! Wat super meis dat de bijkeuken droog is gebleven, dat geeft de burger moed;).

Woehoe Pooh half 7 pas:D! De zaken gaan goed/vooruit! Succes bij de tandarts...

Getsie Bella, jij ook een slechte nacht! Fijn dat alle onderdelen nog aanwezig zijn bij de kolf, is weer een zorg minder;).

Heerlijk Kikkert dat Dylan bij oma gaat spelen... Succes met de enveloppen meis!

Hier; heerlijk geslapen ondanks de warmte... Het waait hier nu behoorlijk, dus alles boven open gezet om door te waaien. Zometeen even wat dingetjes in huis doen, daarna even wat boodschappen doen in Duitsland en vanmiddag de haartjes even verven, want die moeten vrijdag wel goed in de plooi zitten he ivm de bruiloft;).
    Fijne dag allemaal!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Nog geen nieuws van petatje.. maar ze zal vandaag wel smsen verwacht ik!

Hier een nacht met hazenslaapjes, wakker, slapen, wakker, slapen.. en dat de hele nacht door.. Ook dat breekt op! ;)

nu eerst even douchen en eten!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy sterkte vandaag meis!
    @dithje druk dagje voor de boeg zo te lezen. jij ook een fijne dag

hoe is het trouwens met leatitia?????

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames

Toch maar even gekomen hier want was voor mijn doen erg vroeg wakker.. Zal ik er erg tegenop zien zometeen ;) Zo maar even rozen halen, 1 voor haar en 1 voor mijn moedertje, daar gaan we gelijk even langs. Rond 11en nog even snel naar de Bristol, zijn de birkenstocks in de aanbieding, wil nog een paar lak/zwart.

@Pooh, sterkte bij de tandarts meid en fijn dat je moeder ff komt vandaag

@Petatje, nog geen nieuws.. geen nieuws is goed nieuws zeg ik altijd maar!

@Es, houd echt niet over he dat rotte slapen.. :( Doe maar rustig aan vandaag

@Dithje, lekker haartjes verven en wat heerlijk dat je boodschappen kan doen in duitsland :) Zal vast schelen?? Veel plezier vandaag

@Kikkert, ja joh is wel leuk, gewoon ombuigen en genieten van de voorpret hihi :p

@Sam, sjonge geen lekkere nacht/ochtend dus balen.. Sterkte vandaag :(

@Bellamano, wat fijn dat je kolf nog compleet was etc!

@Marsim, wat een slijmerig gedoe inderdaad.. :( Hoeft niks te betekenen inderdaad maar het KAN toch he. Succes meis

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy: Heel veel sterkte straks!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dank je Es!

10. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Nog geen nieuws van Petatje dus. Spannend hoor.

Net even gebeld met de vk en moet om 19:10 even langskomen om te kijken hoe hij ligt. Ben benieuwd of ik gelijk heb dan.
    Vannacht erg last gehad van maagzuur...jakkie.

Verder nog niet veel bij gelezen. Sorry

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    **Buddynieuws!!!**

Tablet is opgestoken. Om 14u krijg ik terug een baxter. Als er dan geen verandering is doen ze vanavond of morgen vroeg de keizersnede.

Xxx Petatje

---------------------------------------------------------

Leuk dat Belgische, maar sommige dingen snap ik niks van :( Baxter? wat is dat? :p

Ik heb haar veel sterkte gewenst van ons allemaal, en dat we allemaal aan haar denken en meeleven!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Getsie Es het zit je niet mee met slapen! Misschien vanmiddag nog een tukkie doen? Thanks voor het buddynieuws! Enne... volgens mij is een baxter een infuus:(...

Geen idee Kikkert, al een tijdje niets meer van gehoord!

Een mooi gebaar Nancy om 2 rozen te halen en ook nog even bij je moeder langs te gaan en een roos neer te leggen! Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel.
    Boodschappen doen in Duitsland scheelt inderdaad heel veel. Met name al op waspoeder, wasverzachter, wijn e.d.

Jakkes Lizz, maagzuur:(! Ohhh wat fijn meis dat je vanavond even kunt langskomen. Ben heel benieuwd hoe de kleine man ligt! Ik duim in ieder geval alvast voor je dat hij lekker met z'n koppie naar beneden ligt...

Lieve Petatje, ik hoop dat je heel snel jullie meisje in je armen hebt! Heel veel succes lieverd, je kunt het!

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha 40 pagina's spreedreading (gisteren niet geweest) om te lezen over Petatje... is er jammer genoeg nog steeds geen baby!

Heel veels succes meis!

Enne Es, ik ken die benamingen ook niet. Misschien is hier iemand anders uit Belgie die het herkent?

x

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    als het goed is, is een baxter een infuus.

sterkte petatje!!

hier ook super dikke voeten.
    en schoonzus is opgenomen wordt ingeleid vandaag. spannend dus....

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Spannend Bubsie! Enne... die dikke voetjes zullen wel snel wegtrekken nu...

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, spannend vanavond meid. ben ook benieuwd of je gelijk hebt!
    heel veel succes

@Es/Petatje, kweet ook niet wat dat is... heb al gegoogled :(
    Maar blijft spannend zeg, jeetje wat een onzekerheid allemaal voor die meid :(

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, ja van de nood maar een deugd maken :(
    Echt handig dan, nee Duitsland is hier IETS te ver vandaan :p

@Bubsie, spannend van je schoonzus! En succes met de dikke pootjes, hier ook nog steeds 'drama'..

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Baxter is een infuus inderdaad.. ;) heb het even aan iemand gevraagd op msn haha

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga even kijken of ik nog kan fietsen :p Ik MOET echt even naar dorp en het is net te ver lopen voor dit waggelende eendje.. en mijn scooter band is lek :(

Tot straks!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig is het bij jullie droog blijkbaar en hier regen.. Dus ook kletsnat maar ach ;) !!

Petatje spannend zeg, hopelijk doet het zn werk!! Knuffel meid!!

Deel Deze Pagina