Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam thanks dan ga ik daar eens voor kijken

dank jullie wel meiden voor de reactie op mijn buikkie

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, whaha ja dat is waar, op en afstappen gaat niet zo best meer ;) Lekker makkie vanavond met eten, goed zo!

@MoederK, ook al laatste cursus, ikke morgenavond.. Alles loopt een beetje tegen z'n einde he pff spannend 8)
    Succes bij de VK vanmiddag! Hier ook geen liggingsecho hoor..

@Hier, jeetje die krampen joh :$ echt nog eerder niet zo gehad en ook mijn onderrug auwie ;) Word er zelfs beetje misselijk van :(
    Ach zal er allemaal wel bijhoren hoor, ga me in ieder geval niet druk maken ofzo :p8)

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn jongste vindt ze erg lekker die duimpjes :D maar ja hij is ook nog geen 2 jaar. Voor oudere kids hebben andere lekkernijen haha.

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Mooie buik Nancy, hangt nog niet echt laag he?
    T is echt nog een mooi rondje.

Moeder K succes bij de vk en met de liggingsecho.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Ik herken het wel hoor die krampen, en last van je onderrug!
    Ik ga me er ook niet druk om maken.. de vk zei zaterdag ook door de telefoon dat het voorwerk is, dus daar gaan we dan maar vanuit! :D

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, is niet mijn buik, I wish hihi :p Hijs van Kikkert ;)

@Es, nee daarom, probeer me niet druk te maken inderdaad want je gaat zo veel voelen nu, dat je iedere minuut wel alert zou zijn dan ;)

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ohhhh oeps....lekker wakker weer..haha!! Sorry!

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Morgen dames:D

Petatje nieuws las ik, jee zeg die meid krijgt wel veel voor dr kiezen zeg:( succes meis!!

Sterkte nancy straks!!

Dikke voeten: ik heb daar echt geen last van..

Hier btje de zelfde dingen doen he als elke dag:p ahahah rondje poetsen, god hee wat kan een mens zich vervelen;)

ff verder bijlezen

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga ff blokkie om met de hond..

10. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Es, wel telefoon mee hoor en terug rennen als je wat weet!! haha

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nu de rest:

Mama meisjes: ;) oke dacht al, nog ffjes en je heb t weer vol op energie..

Sam: lief he kids die zich mooi kunnen vermaken

Kikkert: succes met het vinden van een nieuwe locatie, en mooie belly!!!

Moederk: succes vanmiddag! en veel pelzier meiden met de laatste gym!

Nu dani ff in bed stoppen en dan sjaaaah zal ik eens gaan doen:(

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz hij hangt wel lager dan eerst maar mijn buik heeft nooit echt heel hoog gezeten tenminste das wat mijn vk zegt ;) en die zal ik dan maar geloven hahaha

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga afsluiten, 'spreek' jullie later op de dag of vanavond
    Succes met alles! X

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mamameisje oehh warme chocomelk heerlijk!!
    bubsie: spannend heel snel tante!! weten zij al wat het wordt?
    Sam: heerlijk he?! Sam vindt dat ook zo leuk.. Hij tekend ons en de opa's en oma's altijd zooo schattig.. er staan natuurlijk alleen krassen maar dat geeft natuurlijk niks.
    marsim: denk ook dat het je slijmprop was hoor bij mijn begond het ong 3 daGEN erna..
    moederK: ik heb een avent handkolf, werkte bij mij heel goed was altijd in 10 min klaar met kolfen en heb bij Sam ruim 9 maanden borstvoeding gegeven. Succes bij de VK doe maar lekker rustig aan vandaag idd als je vanavond ook nog weg moet.
    Kikkert mooie buik zzeg!! Veel plezier met je vriendin vanmiddag
    Krieltje: hoop ook voor petat dat ze snel komt.

Verder weet ik het even niet meer..
    Ik heb Sam zijn bedje lekker opgemaakt 2 wasjes gedaan en beneden, de 1e en 2e helemaal gestofzuigd. Ook heb ik beneden alles ff gesopt.
    Sam ligt nu lekker te slapen ga ik denk ik ook even proberen zo, heb zo erg last van moeie onderbenen/voeten.. Bij mij zijn trouwens alleen mijn enkels dik voor de rest niet.

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    nancy en es: joh ik wist niet dat je tijdens die voorweeen ook een soort rugweeen kan krijgen. Ik zou gelijk denken "het is begonnen"haha

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    hallo meiden

patatje. veel sterkte vandaag on hopelijk heb je snel je ukkie in je handen;)
    sam: handig die krijtjes. hier ook een kleine kunstenaar die ondertussen elke muur ook een ander kleurtje gegeven heeft;) precies paps en mas wat tekenen betreft...
    Nancy: dikke knuf voor jou en een mooi gebaar voor je moeder. hopelijk trek je t een beetje vandaag al is hij extra beladen vandaag de dag.
    lizz: hopelijk draait die eigenwijs van jou nog een keertje... hier gelukkig al ingedaald al vonden ze dat maar vreemd van de week met die echo.

hier redelijke nacht gehad. wel een paar keer eruit om te plassen en 1 x voor mijn meissie want die was haar speentje weer kwijt maar heb ook weer heerlijk uit kunnen slapen:) nikita heeft volgens mij qua slaap een hoop in te halen want ze ligt nog steeds te tukken in haar bedje. heerlijk zo voor mezelf een bakkie koffie zetten en dan maar eens beginnen aan de taken die mijn vandaag te wachten staan. al zal ik niet teveel doen omdat ik nog steeds een zeurende pijn in mijn rug heb;) wel straks met mijn zus naar t winkelcentrum en vraag dan maar meteen of ze met mij ff langs de super wilt rijden. scheelt mij weer een hoop gesjouw op mijn rug want zij heeft autotje:D

nou ik kom vanmiddag nog ff spieken of er babynieuws is dus tot strakkies lieverds;)

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja idd, de vk heeft er natuurlijk kijk op. Maar mooie buik hoor.
    Zal van de week eens leuke foto´s maken van m´n buik voordat het te laat is. Je weet het nooit he hoe het loopt.

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hi ladies,

Ik zie dat we echt het einde naderen.. moeilijke nachte en veel plassen. Hebben jullie ook last van dromen die zo werkelijk lijken?? Ik ben gewoon MOE na het wakker worden.. Zolang ik maar niet over mijn werk droom, is het nog niet zo erg.

Voorweeen: hier ook heeeeeeeeeele erge.. voel het in mijn onderrug en in mijn linkerbeen.

En wat gaan we vandaag poetsen.........

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pffff hier weer constant harde buiken :( :( :( en heb eigenlijk geen drol gedaan. Ja uurtje gewandeld met de honden en gestofzuigd..
    En nu baal ik extra: belt zonweringbedrijf die zouden vanochtend of morgenochtend komen om te kijken en te meten... Belt hij 12 uur of het goed is dat ze half 2 komen.. Daar gaat mn dutje dus :( :( :( !!

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    hmm balen zeg.... hier ook altijd dat soort dingen. sterkte ook meid met je harde buiken . niet fijn:(

Deel Deze Pagina