Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Weten jullie trouwens wat ook een aarader is voor de ukjes?? Zo'n magnetisch tekenbord. Action heeft ze al voor 2,50 en Jildou heeft er zoooooo'n plezier mee. En nergens illegale kleuren ;) !!

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Sam8: Die heeft Ryan ook.... ik kan echnie tegen die tekenspullen.. mijn hele vloer en tafel zitten er dan onder, dus dat mag hij niet elke dag doen. Zo een tekenbord is ideaal en ook voor bij opa en oma.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    ja inderdaad die heb ik ook hier liggen.;) ideaal dat ding he

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd.. Maar als je nou met hem gaat tekenen. En na het tekenen de boel weer opruimt? Dat doe ik ook!!! Al was ze net wel heel boos, maaar ja, ze ging alleen haar stoel nog maar doen ;) !!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bakkes Nancy, die krampen:(:(! Zul je altijd zien he dat je dat er gratis maar even bij krijgt op een dag als deze... Sterkte meis!

Succes bij de liggingsecho Sue! Leuk hoor om ukkie weer eens even te mogen aanschouwen:D.

Een digitale schop onder je kont Mammameisjes! Hup, hup, aan de slag jij:p!

Hmmm, jammer Kikkert dat het cafe van je vader niet doorgaat! Hopelijk is die andere locatie geschikt en betaaldbaar natuurlijk...
    Gezelli en makkelijk meis;)... Veel plezier met je vriendin vanmiddag!
    Mooie buik meis:D!

Whihihi Marsim, jij bent je al goed aan het voorbereiden in ieder geval met je boodschappen;)!

Heerlijk makkelijk Es, vanavond bij je schoonouders eten!

Mijn haartjes worden altijd blond geverfd MoederK! Wij hebben professionele verf en verven het dan zelf. Dat wil zeggen mijn moeder bij mij en ik bij mijn moeder. Heel handig en scheelt ontzettend met het bij de kapper laten doen;)! Heb deze zwangerschap al paar keer geverfd en gelukkig geen gekke dingen gebeurd qua kleur...
    Heel veel succes bij de vk! En jeetje, de laatste keer zwangerschapsgym... Gaat de tijd opeens hard dan joh!

Heerlijk lekker gepoetst Bella! Snap dat je voetjes/benen nu moe zijn... Lekker tukken meis!

Veel plezier met je zus Suzanne!

Tja MamaT het plassen hoort er echt bij he?! Hier ook om de haverklap hoor... 's Nachts gelukkig niet heel vaak, hooguit 2x. En die dromen zijn zeker heel herkenbaar;)! Poetze vandaag!

Bakkes Sam:(! Mischien nu even op de bank om te kijken of de harde buiken afzakken? Hmmm, beetje vreemd trouwens om 2 uur van tevoren te bellen of ze kunnen komen... Maar ja, 1 ding scheelt... dan heb je het maar gehad. Succes en knuffel meis!

Hier; naar Duitsland geweest om boodschapjes te doen! We vielen met onze neus in de boter want de cola light (rulez Nancy:p) was in de aanbieding, 6 flessen voor E 4,50:$:D! Verder beneden al even gesopt en met de stofzuiger er door heen. Manlief kan dan vandaag nog even dweilen beneden, dat lukt mij echt niet meer namelijk;)...

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier ff in bed zo denk ik maar..

Ik heb steeds de onderbroek nat zeg:):$ baaah, dik slijm.. is dat die slijmprop of hoe ziet dat ding eruit

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje ja ze zouden vandaag of morgen tussen 10 en 12 komen.. maar nu dit weer, bleagh dacht kan ze morgenochtend ook laten komen maar als er dan weer zoiets is zit ik dan weer. Ben ik er nu maar vanaf :p

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Sam: Ryan wil de hele dag tekenen. Nu vind ik het geen probleem, maar toen ik nog fulltime werkte, was ik helemaal op als ik thuiskwam.. en dan kwam het normale huishouden nog.. koken, was etc. Dus heb ik wat meer tijd voor hem. By the way.. hij had laatst een mooie wandtekening gemaakt op mijn mooie nieuwe wand.

Morgen gaan we samen visje kopen.. dan kan hij zich daar op storten.

Over slijmprop gesproken.. ik verlies steeds kleine beetjes slijm, zonder bloed.. maar het zit gewoon in de urine. Jaja, ik kijk naar mijn urine ivm de kleur. Ik eet namelijk heel slecht en kom niks aan en de kleur geeft zo een beetje aan of er koolhydraten naanwezig zijn. Maar ik denk dat ik voldoende chips binnenkrijg.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha dylan heeft er al 2 gehad en alle 2 zijn ze kapot...tis een echt jongen en maakt alles kapot wat hij tegen komt :D:$

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het zou kunnen. de slijmprop was bij mij dik bloederig slijm en heel veel....maar dat verschilt per persoon en je hoeft het niet perse teverliezen (of dat je het in de gaten hebt zeg maar)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam balen meid dat ze nu later komen en jij dus niet kunt gaan rusten

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmm een tekening op je nieuwe wand is inderdaad minder MamaT!
    Waarom eet je slecht dan? Weet niet of het de slijmprop is of misschien gedeeltes ervan of gewoon 'regulier' slijm...

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0

Haha, misschien moet je dan eens goed je drol lozen en dan ben je gelijk je harde buiken ook kwijt.

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Staat jullie bed eigenlijk al omhoog??
    Ik denk dat wij het volgende week maar gaan doen.. op 4 bierkratten :p

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    nee en dat gaat ook niet gebeuren ook. als ik controle heb gaat gewoon jeroens matras onder of boven op die van mij en doen ze t maar zo. vond de kraamhulp ook goed. ;)

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaha:D:p!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee, nog niet. Volgende week maandag worden de klossen e.d. geleverd en gaat het bed omhoog...

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hier ook nog niet hoor. Denk volgende week dat we dat gaan doen.

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Kikkert, mooie buik hoor!

@ MoederK, veel succes bij de vk en met je laatste zwangerschapsgym.

@ Nancy, als ik krampen heb dan trekken ze ook door naar mijn rug.

@ Dithje, oww lekkerrrr cola light. Ik drink sinds mijn zwangerschap cola light caffeïne vrij die vind ik ook erg lekker. Helaas door het maagzuur valt het niet zo lekker meer. Maar vaak nog wel 1 glas per dag. Heerlijk weer schoon gemaakt. Gelijk ook dat je niet meer aan het dweilen gaat.

@ Mama Chan, het zou inderdaad een gedeelte van je slijmprop kunnen zijn. Bij mij zat er gister ook wat oud bloed bij.

@ Es, hier staat het bed niet omhoog. Wij gooien er ook een matras bovenop wanneer het zover is. Ik ben maar een klein opdondertje dus dat apenkooien is voor mij niet zo weg gelegd.

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Het is echt dik en ook wit gelig, lijkt me ook geen afscheiding, heb ff ge googld, hoeft geen bloed bij te zitten he kan bij iedereen verschillen.
    Nja we zien wel weer;)
    Maar jullie hebben dat dus ook wel?

Deel Deze Pagina