Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier gaat het bed ook niet op klossen (ivm boxpring ;) ) maar er word ook een extra matras erop gelegt als het zo ver is.

ik heb alle enveloppen klaar het was ff werk maar dan heb je ook wat he haha

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nancy, het schiet nu inderdaad op ja….

Handig Dithje, dat jij en je moeder elkaars haren verven. Scheelt inderdaad veel.

MamaT, oh leuk een visje….pak je dan niet meteen 2 of meerdere visjes? Lijkt anders zo zielig, haha

Es, ik heb het bed nog niet omhoog.

Hier: bij de intake zei de kraamzorg me dat ik niet het bed mag ophogen met een extra matras omdat het dan teveel zou inveren.. :( Dus nu ben ik aan het kijken voor een plank onder het matras.. Bedklossen gaat namelijk erg moeilijk met onze boxspring.

Ik heb nog helemaal geen last van voorweeemn of iets dergelijks... gaat allemaal wel zn gangetje eigenlijk... :)

Net bij de verloskundige geweest. Bloeddruk prima, grootte buik prima, kleine is al een beetje ingedaald.....alles super dus!!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super MoederK!!! :D

WHAHAHA De leukste thuis Marsim?? :D !!
    Die drol was ik al kwijt :p !!

Nou hij is al geweest, zo klaar :D !! Nou mn buikje is weer iets zachter. Net met lopen was hij de hele tijd net een basketbal, niet normaal meer.. En dan ga ik nu ff liggen :D !!
    Ooh ja, bed omhoog... Het weekend denk ik, zal deze week de klossen ff halen en vanaf vrijdag mag ik thuis bevallen dus ja ;) !!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Kikkert, is dat ook weer af!

Super MoederK dat alles goed was bij de vk! Hmmm, zo zie je maar weer dat iedere kraamzorg iets anders zegt mbt het bedverhogen/boxspring/extra matras...

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kijk, dat is nog eens fijn Sam dat ze al geweest zijn! Lekker even een tukkie doen of rusten meis en dan is je buikje straks hopelijk nog rustiger...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou fijn zijn zou fijn zijn Dithje :D :D !! Ik hang al lekker op de bank.. :D Heb vriendin achter de hand, mocht Jildou straks niet zo gezellig zijn of ik echt kapot ben kan ze daar heen, naar haar vriendinnetje .. Wel vanaf half 4 maar toch als het nodig is, is dat ook al lekker :D !

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ophogen bed: Ik hoop er ook aan te ontkomen. Ik wil toch bevallen in het ziekenhuis (dus extra matras - te zacht voor bevalling - geen probleem).

Voor onderzoekjes Kraamhulp heb ik een heel hoog logeerbed in een andere kamer staan. Ze check je toch maar 5 minuten pd.

Maar ja ik zal het wel bij de intake melden. Je weet maar nooit.

In mijn vorige huis stond mijn bed op klossen (en daardoor megahoog) en de kraamhulp had het tot haar middel. Zei meer iets over haar lengte (1.50 of zo) :(. Erg leuk toen we naast elkaar stonden bij de verhoogde commode (ik ben 1.88. Ik moest gewoon alles aangeven.

Mini & Maxi ;)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    zozo hier gaat het zonnetje schijnen :) lekker hoor..
    Heb net ff gestofzuigd en gedweild, en nu hoef ik lekker niks meer!!

net even de dierenarts gebeld voor de hond, we gaan donderdagavond met haar bloedprikken.. ik denk dat ze een allergie heeft voor iets.
    Ze heeft al weken last van plekken, en ik blijf maar smeren met zalf, kan toch ook niet goed zijn..
    Dus nu gaan we maar even wat dieper graven, wil wel weten wat ze heeft.. dit is zo sneu.

Ik ga zo maar een uurtje liggen.. zou niet weten wat ik anders moet doen :p (wat een leven)

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Heb alles bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren.
    Had vanmorgen gewerkt, toen naar winkelcentrum geweest, en net thuis.
    Zo even afwassen en dan mijn bedje ff in, toch wel moe nu.
    Morgen de liggingsecho, ben heel benieuwd.
    Kan je eigenlijk wel klossen onder een boxpring doen?

Petatje jeetje meid, ik hoop voor je dat het allemaal een beetje op gaat schieten.

Voor iedereen een knuffel.

xxxx

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Is zeker lekker zo'n escape achter de hand Sam! En voor Jildou natuurlijk ook erg leuk als ze bij/met haar vriendinnetje mag spelen;).

Hihihi Koekkie dat was vast een komisch gezicht jullie saampjes:p!

Inderdaad sneu voor de hond Es! Misschien is het wel iets heel simpels, groot gelijk dat jullie het uit laten zoeken... Tukze!

Hier; tot straksie dames... Ga mijn haartjes verven, ben ik straks weer op en top een dom blondje:p!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline: nee klossen kunnen niet onder een boxspring.. je kan het oplossen door er een extra matras op te leggen..

Spannend he morgen de liggingsecho... ik mag ook morgen, vind het ook spannend!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend dames.. Ennuh tukse en haarverfse :D

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn haar kan ook wel weer een kleurtje gebruiken... ik zie er nu slimmer uit dan ik ben... wil weer ongegeneerd een dom blondje zijn :p met zwangerschapsdementie.

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es zeker spannend morgen, ik moet om kwart voor 11.
    Was er al bang voor met die klossen idd.

Nou ga nu echt mijn bedje in, ben kapot haha

xxxx

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    alles is weer schoon en nog een klein beetje gestreken....nu nog ff de hond uitlaten en dan zal mijn vriendin wel op de stoep staan.

mss tot vanvond want ik moet straks naar de vk

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik heb wel kossen onder me boxspring;)

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zooo, heb ff de administratie gedaan (rekeningen betaald en alles in dossier gefiled van de afgelopen maanden). Ik zit nu weer ff te kijken wat ik kan gaan doen..

Mijn ouders belden net of we komen eten.. ik stuur manlief, zwager en zoon gewoon ff.. heb ik straks het rijk alleen.

Ik heb sinds gisteravond kei erge hoofdpijn..

Ik heb trouwens ook een boxspring.. maar dies best hoog, wel zeker 80 cm.. is toch dan nie nodig??

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Owja, slecht eten doe ik trouwens vanaf het begin van de zwangerschap al. Ik zit nogsteeds op ong. -20 kg sinds begin zwangerschap. Dus straks na de bevalling nog ong. 8 kg eraf en dan ben ik slank, hahahaha.

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hey dames!

Hoe gaat het hier?
    sorry dat ik een tijdje niet geweest ben maar hebben hier lekker van het mooie weer genoten!
    de verbouwing schiet hier aardig op (op een lekke verwarmingsbuis na :() maar dat wordt weer opgelost!

hier gaat alles goed. Heb niet veel harde buiken meer en met de bekkenklachten gaat het ook redelijk! slapen wil alleen wat minder maar goed hoef nog maar 5 daagjes (over 2 weken) te werken :D

zal ff terug lezen!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    bedomhoog: hier doen we het met kratten bier. heb ook een boxspring.

Hoogte: 80 cm is goed! dat moet het zijn van de kraam.

@ schoonzus: nog niks gehoord spannend or. ben gewoon beetje zenuwachtig voor dr. ze krijgen een zoon dat weten we wel al. maar toch ze moest er vanmorge om half 8 zijn, dus hopelijk lukt het met de tablet en hoeft ze niet nog eens een infuus. heb gezegt dat ze het maar vandaag moest krijgen want morgen is mn vader jarig haha. ach heb wel met dr te doen or. ze was gister goed zenuwachtig.

Deel Deze Pagina