Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi meis, waar je op voorhand al niet blij mee kan zijn he? Ach, komt vast goed... En anders moet de nachtuil het nachtuiltje maar schommelen hoor;).

@ dithje: ja, die vent van mij spoort niet, maar dat wisten we al langer ;):D haha, dus jij hebt een kleine autocoureur? Ik hier en nachtuiltje... Ben nu al blij met m'n schommelstoel voor die gebroken nachten....;)[/QUOTE]

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Arrrggghhh nee!!!!!! :x:x:x Dan vergaat je echt het lachen! Sterkte!
    Slaapt de kleine draak inmiddels wel?

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    :$:$:$ Dat is zeker niet grappig meis!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @scheren, whahahaha die dacht HOPPA :p:D kwam niet meer bij ;)

@MoederK, suc6 bij de fysio en trusten!

@MamaT, trusten alvast!

@Bubsie, goed nieuws wat betreft de verdoving. En de kindjes hier zijn goed bezig vandaag, dus hopelijk bij jou ook qua draaien ;) Trusten alvast

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    [/QUOTE]

Haha, manlief zegt net die al t-shirts heeft laten maken voor hun clubje ;)

Enne...de nachtuil het nachtuiltje schommelen...lijkt me een prima plan!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Waaaaaaaaaaaaat!? Aaargh das niet fijn zeg (zachtjes uitgedrukt) :$:x

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jeetje :$ jullie zijn niet bij te houden! Als we zo doorgaan komen de baby's denk ik toch in een deel 6..:p
    Straks heeft iedereen verlof en is het hier helemaal niet meer bij te fietsen..:D:D

Ik heb net Vincent naar bed gestuurd, die zat al vanaf 9 uur te knikkebollen, hij ligt nog geen 5 min op bed en ik hoor al gesnurk.. hoe bedoel je moe..:( ;)

Ik heb nog steeds last van pijnlijke harde buiken, en ik ben bang dat het weer een rot nacht gaat worden, ppfff! :(

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

:D:D:D
    daarom laat ik dat de mijne niet doen haha.
    trouwens hij durft het niet eens. vroeg het vorige keer nou doe jij het dan. want zo ziet het er ook niet uit, maar nee or. ;):D
    dus dan maar op gevoel. met spiegel erbij;) lekker makkelijk;)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het was mij weer een waar genoegen ladies;), ik ga afsluiten en mijn bedje opzoeken! Trusten allemaal en tot morgen...

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga afsluiten
    Trusten alvast tot morgen!!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: nog ff een lekkere warme douche nemen voor het slapen gaan? Sterkte vannacht!

Ik ga afsluiten meisjes, ga lekker m'n bedje opzoeken.

Tot morgen!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi, hier ook op gevoel hoor;).

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goede avond!!

Niets terug gelezen.. Sorry. Net terug van mijn laatste avonddienst:)
    Ik wilde vanmiddag nog even komen alleen Sam had geen zin in een middagdut dus had er de kans niet voor sorry.

Bij de controle was alles goed! Hij ligt al tegen mn ribben aan en in/tegen mijn bekken.. Phoe doet dat bij jullie ook zon pijn als ze voelen naar het hoofdje? Waardoor komt dat? Vergeet ik natuurlijk weer te vragen;)
    Hoop dat alles bij jullie ook goed is.
    Ik ga lekker naar mn bedje, hopen dat Sam ook lekker lang slaapt en/of morgen weer een middagdut doet waardoor ik ook weer een beetje bij kan tanken;)

Knuffel xx slaap lekker

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga nog even onder de douche en dan ga ik ook slapen!!

Welterusten en tot morgen!!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bedankt iedereen!

Pooh, met manlief gaat het de ene dag beter dan de andere, maar hij voelt zelf wel aan dat het nog niet zou gaan om te werken...heeft de ene dag wel last van zijn rug en de andere dag dan niet...lang staan kan hij niet, wandelen is ook maar gering in tijd...wel veel krampen in linkerbeen wat hij voordien nooit had...maar goed, maandag moet ik bellen hoe en wat...dus ben benieuwd of hij hem aan het werk zal zetten ja of neen, maar denk het niet...

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Met mij gaat alles wel goed, ik ben ondertussen aan de grote schoonmaak begonnen...wel niet teveel op een dag doen want dat lukt niet meer zo gemakkelijk...krijg nogal snel rugpijn en tegen de avond dan harde buiken...alhoewel ik zeker niet mag klagen over de dikte van mijn buik...maar voel wel dat het zwaarder is dan vorige zwangerschappen...zal wel komen omdat ik er nog 2 lopen heb ;)! Dus ik geniet nogal volop van gezinnetje en beebje in buik! Morgen is de oudste 5 jaar! Feestje was vorige week zaterdag al, dus dat gelukkig al gehad...morgen dus dochterlief nog wat extra verwennen ;)!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel iedereen!

18. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hi slaapkoppie`s,

POOH: mijn meisje is nu 4 jaar en dat is wel een leuke leeftijd hoor.
    Heb het idee dat ze steeds meer gaat begrijpen.
    ALhoewel straks zit ik volgende week weer een tijd met een kind met een of andere vreemde fase.

MAMAT: dat is echt geen pretje het behang eraf halen.
    hij heeft toch niet teveel bob de bouwer gekeken?

ES: jammer dat je steeds die harde buiken houd.

NANCY:wat een giller alles kaal.
    Maar als ze de boel gaan dichtnaaien is het wel zo makkelijk.
    Maar niet prettig als je zo tegen de pijn opziet.
    Moet zeggen dat ik het bij de eerste ook had en nu soms weer terwijl ik echt dacht tijdens mijn eerste het valt wel mee.
    Ik dacht wel ik wordt aan alle kanten uit elkaar getrokken maar je zit in een soort roese.
    Het gaat (in mijn geval) ook zo snel en achteraf dacht ik nou hier had ik me niet druk om hoeven maken.
    MAAARRRR vind nog steeds als je pijnbestrijding wil dan moet dat mogelijk zijn,
    Het is in mijn ogen ouderwets hier niet aan toe te geven.
    Heb je alleen wel alle nadelen van een ruggeprik doorgenomen?
    Dat vond ik er namelijk best veel.
    En de tens heb het besproken met verloskundige maar die was er niet laaiend van vreugde over.
    Ja mag er ook niet mee douchen.

Enne hier:lekker vanmiddag even geslapen waardoor ik dus nu niet moe ben wat wel vervelend gaat worden zo half 12....
    Ga het maar over half uurtje proberen.

En inderdaad vandaag 33 weken helemaal goed:)
    Alleen vanmorgen na het douchen (doe ik meteen na opstaan)
    buine afscheiding gaan vloeien.
    Leek echt op laatse dag menstruatie ook menstruatie pijn erbij.
    Is vanmiddag gestopt.
    Nu las ik dat het bij 37 weken kan gaan beginnen.
    Dus hebben jullie dit toevallig ook?
    maakt me wel onzeker hoor.

Ben trouwens voor kant en klare soep vandaag gegaan.
    morgen maar sperziebonen met een slavinkje.
    En het is dat ik van gezond hou want vind pizza opeens aantrekkelijk en niet om de smaak maar alleen omdat het wel makkelijk is.
    xit ATWT te kijken is best spannend zeg.
    Wel typisch je hoeft maar 1 keer per maand te zien en bent helemaal bij...

Nou slaap lekker en wens iedereen weinig plas momenten vannacht er is geen volle maan dus lekker snurken met zijn allen.

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hahaha, erg gelachen nog om jullie, behalve tuurlijk t behang van mamat, waaah wat erg! Ik ga mannetje morgen verzoeken mn benen te scheren. Mijn onderkantje zoals jullie dat zo mooi noemen laat ik lekker wat t is. Doe t altijd met scheermes en ik vertrouw zelfs Bart niet met iets scherps, zeker niet daar hahaha.

ben blij dat ik niks heb gelezen over de mac (in ontkenningsfase dus), pomtidomtidom..

ben juist zo trots dat ik niet ben aangekomen in 2 weken tijd. en goh alweer 35wk!

slaap lekker allemaal!
    tot morgen!
    xx

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    #100 angel74, 3 jun 2010
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
    goedemorgen dames...

hier weer vroeg dag he...ik ga het maar niet hebben over het slapen want tja blijft het zelfde ... manlief was ook erg druk vanacht haha... had zelf geen dekens meer hij wou ze niet eens terug geven dus heb ik maar heel hard getrokken tot ik zelf genoeg had:D

bedankt voor jullie lieve woorden jullie zijn schatten....was echt een k** dag gister bahhh maar nu gaan we voor een goede ...ze zon schijnt en doe niks vandaag miss helpt het ;):p

heb wel een hoop lekker eten gemist gister avond...;)

nancy hier ook ...weg streep ...hhaha 1 x raden wie me heeft geschoren :D...ach vind het wel goed zo hoor zoals je zei lekker luchtig haha... ij ook je dag niet gehad gister ? sorry meid heb ik denk ik heel over heen gelezen ?? alsnog een dikke knufff meid...
    sue wat knap niks aangekomen?? nou dat zit er hier niet in hoor hahah...
    mamat daar wordt je niet vrolijk van nee .,,knufff..
    pippo gefeliciteerd met jullie meid.. alweer 5 gaat hard he? en lekker de grote schoonmaak ..wel rustig aan doen he?
    mamameisjes ik herken het hier niet ..maar miss ff na de vk bellen en vragen hoe en wat ? hier ook atwt fan zeker weer spannend...rustig aan meis..
    bella fijn dat alles goed was meid... en idd is niet echt een prettig gevoel ..
    bubs wat knap van je dat jij het op gevoel met een spiegel..(beetje rare zin ;):D)
    dithje was idd mijn dagje wel gister pfff...en dan ben ik ook weer boos op mezelf omdat ik dan te kattig reageer op hun ..al hebben ze het wel verdient hoor maar toch (hormonen)... nou die man was een buurman van het gebouw waar die opgeklommen was hij zei alleen ik geef het door aan de mensen en mocht het stuk zijn dan ...hoor je het wel :x:$..hij wou een bal pakken zodat ze konden voetballen want die van hun waren ze kwijt ...jongens pfff hahah... en hoe is het bij jou meid???
    es hoe was je nacht meid hoop beter dan die daarvoor?
    pooh hoe was het bij jullie vanacht? weer een vroege wekker in huis of dit keer niet?? hoop het zo voor je...
    sam heb je nog goed kunnen slapen na zon drukke dag ????

Deel Deze Pagina