oja, en olifanten voeten worden niet minder or. wist niet dat je voeten zo dik konden worden als je niks had gebroken ofzo. kga ff dutje doen ben kapot.
nog geen nieuws van petaje Ik heb net 1,5 uur geslapen heerlijk! Sam en ik zitten nu aan een tosti mmm Heb vandaag de proefdruk van het geboortekaartje binnnen.. IS HET EEN HEEL ANDER KAARTJE!! VOOR EEN MEID!! heel gek zo'n kaartje met jongensnamen(1e naam en 2e naam) erop.. Heb nu maar even gemaild met een kopie van het juiste kaartje erbij.. Ben benieuwd hoor.. Ik verlies trouwens ook veel slijm en stolseltjes maar dat kan volgens mij ook erbij horen zonder dat het je slijmprop hoeft te zijn, die kan altijd later ook nog komen of idd dat je het niet door hebt..
Hoi hoi, Ik zou wel op iedreen willen reageeren alleen ik vergeet dingen heel snel. Wat mij wel is bij gebleven is de mooie buik van kikkert. Dikke voeten gelukkig heb ik er nu nog niet zo een last van. Maar bij mijn vorige zwangerschap wel heel erg. Leken wel olifanten poten. Na de bevalling ging al dat vocht weg en toen kreeg ik mijn normale benen weer terug. Nou ik heb echt een paar keer moeten kijken om te beseffen dat ze weer normaal waren hihi. Bed verhogen doe ik ook niet aan i.v.m. een hoge boxspring. En verder mijn fysiotherapeut was net hier en ze heeft mij even lekker geschud en gemasseerd. Kan niet wachten op volgende week!
@ Sam, sorry hoor ik kon het niet laten. @ All, zo heb net even lekker liggen tukken, heerlijk. Ben er lam van. Nog geen nieuws van petatje zag ik. Nou meiden ik ben er weer even vandoor, misschien tot vanavond.
Goedemiddag dames! Sorry dat ik zo lang niet meer ben geweest... had internetprobs van het weekend. Hoe is het hier allemaal? Elea: is je dochtertje al thuis????? Bellamano: heb nog niet teruggelezen maar is Petatje al aan het bevallen? Hier: eindelijk een werkende vaatwasser!!!!! Roger heeft het hele weekend lopen klussen en vanaf gisteravond heb ik de vaat in de vaatwasser kunnen doen!! (helemaal happy) Nog 1 weekje en dan is Roger terug uit Zoetermeer en heeftie (als alles goed is) 2 weken vrij!!! Verder gaat alles wel goed. Wel nog veel bekkenklachten en merk dat alles errug zwaar is opt moment maar nog maar een paar weekjes en dan moet het allemaal goed zijn he.... (Nu al iedere week naar de gyn ) Verder voor iedereen een dikke knuffel!!!!! (zal straks even kijken of ik nog een beetje kan bijlezen)
Nou, de tandarts weer overleefd. Helaas wel weer een klein gaatje. Hoe doen die tandartsten dat toch? Ze lijken ALTIJD wat te vinden.... Net weer even geslapen, dus buikje is nu weer rustig, voor zolang dat duurt natuurlijk Vanavond een voorlichtingsavond over fv en bv. Samen met manlief. Zat eerst te twijfelen, maar nu toch maar de knoop doorgehakt om te gaan. @ alle slechte nachten: dikke knuf! @ Nancy en Angel: meiden, wat heb ik het met jullie en vooral jullie voeten te doen! Omhoog die dingen! @ Dithje: lekker dat de boel weer is afgekoeld. Hihi, boodschapjes doen in Duitsland, ik vergeet af en toe hoe dichtbij dat voor jou is Haartjes weer netjes platinablond? @ Nancy: hoe was het meis? Auwie, dat voorwerk is ook geen pretje he? @ Kikkert: mooie buik! @ Lizz: goed dat je ff gebeld hebt en vanavond langs mag komen. @ mamameisjes: van mij krijg je geen schop onder je kont hoor. Gun je een rustdag @ moederK: mooi dat alles goed was bij de vk! @ mamaT: hier ook van die vreselijke dromen @ suzanne: en , geslaagd voor alles? @ Sam: auwie! Dus dat is toch al teveel dan. Een uur wandelen red ik echt niet meer hoor @ mamachan: de stukken van de slijmprop die ik verlies zien er ook zo uit. Bij Sebas was dat precies zo. Bevalling liet nog weken op zich wachten... @ Eline: en, beetje bij kunnen tanken? @ Einneh: super dat het zo goed met je gaat! @ bella: hmmm, was de drukker nog niet helemaal wakker???? Raar hoor! @ Laetitia: mooi dat het goed gaat. En een werkende vaatwasser: daar kun je idd heeeeel gelukkig van worden :-D
@ Marsim: fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! lekker rustig aan doen vandaag meid! @ Sam: bale van je slechte nacht! hoop dat je vanmiddag nog ff kunt slapen! bale dat je vanmiddag niet ff een dutje kunt doen..... en sterkte met al die harde buiken! @ Pooh: lekker dat Sebas tot half 7 heeft geslapen! hoe was het bij de tandarts? @ Kikkert: en alle enveloppen al geschreven? Mooie buikfoto! Lees net dat je alle eveloppen al klaar hebt! ik moet nog al beginnen @ Dithje: klinkt als een druk dagje vandaag! @ Es: dat zijn rotnachten.... dikke knuf meid! @ Nancy: sterkte vanmiddag! @ meiden met echo: veel plezier en succes! @ Petatje: succes meid! @ Bellamano: lekker druk geweest vanmorgen! dat red ik niet meer allemaal achter elkaar aan! @ Suzanne: fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! @ MamaT: ik droomde vorige week dat ik al bevallen was dat was wel echt heel erg werkelijk! @ Bed om hoog: boeven gaan we dat niet doen, beneden komt het bed te staan deze kan mooi op hoogte gezet worden! @ MoederK: fijn dat alles goed was bij de VK! @ Bubsie: nog spannend dus bij je schoonzus!
Heb trouwens net het berichtje van petatje opgezocht maar het kan nog makkelijk 3 dagen duren tot aan de bevalling als je vliezen zijn gebroken hoor (in NL iig)... Had een vriendin die vorig jaar met hemelvaart de vliezen gebroken had en die is pas op zondag bevallen....
Pooh balen van gaatje, ze lijken idd altijd wat te vinden ja hahaah Slapen ging nie echt, half uurtje ofzo, maar was wel ff lekker. NU nog maar even stofzuigen xxx
Jeetje dames kletsmajoren! Zag wel een hoop geklets over slijm en drollen voorbij komen hihi Hier had ik ook veel stolseltjes in mijn urine gisteren. Hoort erbij denk ik Bed is hier het weekend opgehoogd met klossen. Einneh & laetitia, fijn weer van jullie te horen meiden!! Sterkte met alles @Hier, net terug van de crematie, was erg mooi en druuuuuuuk Had het wel verwacht, ze was zeer geliefd. Mooi fotoreportage gezien en mooie sprekers gehoord en muziek. Wel typisch Uschi; ze wilde niet in een kist maar lag gewikkeld in een doek op takken. Vond het wel weer erg moeilijk hoor, maar dat zal je altijd houden.. Nog even mijn moeder langsgegaan en die staat er nu weer mooi bij.. Stond zowaar een plantje + kaartje van mijn zusje! Is voor het eerst dat ik dat zie.. Daarna voor de Birkenstocks gegaan en die waren er gelukkig nog. Zitten wel erg strak nog met die voetjes van me, maar komt goed
Ze is aan het infuus gelegd met weeƫn opwekkers, dus lijkt me niet dat het dan nog 3 dagen gaat duren.. En ze heeft vanmorgen een tablet gekregen, ook om alles op te wekken geloof ik.. maar ze krijgt als het niet uit zichzelf doorzet een keizersnee vanavond of morgen ochtend.. Ik zal dus vandaag of morgen wel een sms krijgen dat de kleine er is! Alleen hoop ik voor dr dat het allemaal natuurlijk kan gebeuren.
Ik dacht altijd te horen dat als je vliezen zijn gebroken je binnen 24 uur moet bevallen, maar dat is dan niet zo zeker? Nancy zal wel heftig zijn geweest, knuffel meid. Wel een mooi idee, met doek en takken, als dat was zoals zij was. xxx
Eline: Neej alleen thuisbevallen moet dan iig binnen 24 uur starten. Nancy: mooi van je bircky's! Klinkt als indrukwekkend dagje meid! Dikke knuffel!! Laetitia ik sluit me aan bij wat Es net zei! En ze woont in Belgiƫ he. Daar gaat t weer anders ook. Hier kwam mn vader langs toen ik lag te slapen.. Nou ja, niet erg 5 minuten later was Jildou ook wakker. Dus dan was ik ook wakker gemaakt !! Heb toch nog 3 kwartier gelegen en halfuur gedut!!
Hallo dames! Ik ben al een tijdje niet meer online geweest en zie dat deel 5 al is gestart... ik heb maar even snel 5 pagina's teruggelezen, want jullie kletsen te veel Ik kan het niet bijbenen! Pooh wat balen van je gaatje in je tanden! Maar beter nu dan wanneer je echt pijn begint te krijgen toch?! Nancy heftig zo'n crematie. In Duitsland hoorde ik dat je als je zwanger bent helemaal niet wordt uitgenodigd op een begrafenis... weet niet of het echt waar is of alleen in bepaalde regio's WHATTT Petatje gaat al bevallen?! Whoa! Ik hoop dat ze een gezond kindje ter wereld brengt en dat het goed met dr gaat. Einneh wat fijn dat de verbouwing wilt vlotten! En wat goed dat je niet meer zo'n last hebt van je bekken en harde buiken zooo... eh ja dat was het dan. Sorry. Verder hier alles goed. Baby groeit prima. Met mezelf gaat het de laatste weken wat minder, vandaar dat ik ook niet hier online was. Dikke eczeem, allergien en de afgelopen dagen had ik acute amandelonsteking... dus ik had niet zo veel zin om hier op het forum te komen kletsen. Verder krijg ik woensdag de uitslag of ik toxoplasmose heb, aangezien ik in NL contact heb gehad met onze kat. Ik ben hiervoor erg nerveus en hoop dat het gewoon bij hetzelfde is gebleven en het niet heb opgelopen. Fijne dag xo
Dikke knuffel Shelly. Fijn weer eens wat van je te horen.. Hopelijk voel je je snel beter!!! En spannend zeg, die uitslag..
@ Shelly: balen zeg meis dat je zo loopt te kwakkelen! Met die toxoplasmose komt het vast goed, hoor! Idd beter zo dan dat ik de tandarts moet bellen omdat ik verga van de kiespijn. Gelukkig vullen ze het over een maand of 3, als de kleine meid er een tijdje uit is. @ Sam: En, heeft ie Jildou gelijk meegenomen om ff te gaan fietsen? @ Nancy: dat zal je nog wel een hele tijd blijven houden. Wel fijn dat het zo mooi was, en zo druk. Dat geeft altijd een beter gevoel dan dat je met weinig mensen in zo'n aula zit. Staat je moeders urn bij het crematorium? Een plantje van je zusje??? Dat zal idd je verbazing gewekt hebben zeg. De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar. Gelukkig heb je je birkies nog kunnen vinden, moet je ze alleen nog inlopen. Da's ff minder natuurlijk. Dikke knuf meis! @ hier: net even een nieuw strijkijzer gescoord. Van de oude kregen we de zool niet meer helemaal schoon en ik wil natuurlijk straks geen vlekken op m'n leuke babygoed (en op onze eigen kleding natuurlijk ook niet )
Net weer wakker, heb vandaag echt een slaapdag gehad zeg. Poehhhhhhh... zal wel nodig zijn geweest denk ik. Goed nieuws, het kamertje wordt nu gehaald!! Happy me!!
@Sam, fijn dat je toch nog een beetje heb kunnen pitten @Shelly, meid wat sneu dat het niet zo lekker met je gaat Hoop dat het snel beter gaat en dat de uitslag goed is meis, sterkte!! Zo dan, ik zou beledigd zijn als ik ergens niet mocht komen omdat ik zwanger was En zij was half duits dus toevallig zaten er ook nog eens veel duitsers die zullen dan ook wel gedacht hebben @Pooh, Hoera kan je weer 'fijn' strijken Ja ze staat in zo een columbarium op Hofwijk (soort van honingraat met een gedenksteen waar de urn achter staat). @Lizz, fijn dat je je slapie hebt kunnen pakken en geweldig het kamertje! JOEHOE!!
LIzz JAHOE Super meid Kamertje !! En lekker joh ff slapen !! Pooh: Neej t is hier ook geen mooi weer overigens hoor !! Maar heeft hier ff gezellig koffie gedronken en Jildou is altijd heel lief als er visite is Die vindt dat prachtig !! Hier zijn trouwens mn harde buiken nu in combi met ongikrampig gevoel in rug en buik... voorwerk??
**Buddynieuws!!** Tablet van deze morgen heeft niets veranderd. Heb dus geen infuus gekregen. Ben nu aan het wachten op de keizersnede. Xxx Petatje