Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach wat sneu :( !! DIkke knuffel Petatje!!! En heel veel succes met de Ks!!

2. Seth

Seth Niet meer actief

Petatje succes..... echt de laatste loodjes!!!
    Nog even heb je je kleine in je armen....

xxx

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze zal wel helemaal uitgeput zijn.. Hoop dat ze snel de keizersnee krijgt en snel dr kleintje in armen heeft. Dit is ook niks!

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaaha Koekkie!

Succes bij de vk Kikkert, hoewel je nu vast al geweest bent;)!

Heerlijk vooruitzicht MamaT het rijk alleen! Hmmm hoofdpijn, dat is minder:(... 80 cm is prima hoor, dan hoeft je bed echt niet nog hoger!

Fijn Einneh dat het goed met je gaat meis:D! En de verbouwing schiet lekker op, wat wil je nog meer;).

Kan mij voorstellen hoor Bubsie dat je toch een beetje zenuwachtig en nieuwsgierig bent voor je schoonzus! Zijn ook hele spannende dingen dit... Succes met wachten!

Huh Bella, wat is dat voor gekkigheid? Een ander kaartje binnen krijgen... Ben benieuwd hoe ze gaan reageren!

Ohhhhhhh heerlijk Mirie doe mijn zo'n fysio;)!

Goed om te lezen Laetitia dat het zo lekker gaat! Nog steeds weeen of is de rust wedergekeerd? Heerlijk he zo'n werkende vaatwasser, brengt ook weer een stukje verlichting...

Jakkes Pooh een gaatje:(... Meteen gevuld of ....? Leuk vanavond de voorlichtingsavond!

Fijn dat de dienst zo mooi was Nancy! En joh wat apart in doeken gewikkeld op takken... Lijkt mij wel bizar om te zien hoor. Wat goed zeg dat je zusje een plantje heeft gebracht bij je moeder, maar wat je zegt wel raar als dit de eerste keer is...

Heerlijk nog even een tukkie gedaan Sam! Jep meis, voorwerk... Pijnlijk en niet fijn, maar echte voorweeen aldus het zkh hier;).

Jakkes Shelly, wat vervelend meis dat je je zo slecht voelt en zoveel last hebt van je allergien e.d.. Hoop dat je snel weer opknapt meis en dat je woensdag een goede uitslag hebt van de test!
    Knuffel!

Woehoe Lizz:D:D!

Poeh he Petat, moet slopend zijn zo zeg... Heel veel sterkte meis en nog even volhouden dan heb je je meisje in je armen!

Thanks Es!

Hier; haartjes weer blond en ik weer dom:p!
    Mijn vriendinnetje heeft vandaag de termijnecho gehad en gelukkig is alles goed! Is toch altijd spannend zeg en afwachten... Ze is nu precies 9 weken zwanger, zoooo leuk:).

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Oh wat sneu voor haar. Even volhouden Petatje nog even en je hebt krieltje in je armen. Misschien niet op de manier die je wilde maar het komt eraan.
    Sterkte meis met de laatste lootjes. Dikke knuf.

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ben er vandoor.. Vincent is onderweg dus we gaan zo naar m'n schoonouders!!

Tot later!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje bedankt ;) FIjn om te horen.. hopelijk niet vanaf nu nog beroerdere nachten ;) !!
    Ennnuh super voor je vriendin :D !!

8. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Grrrrrrr:x:x! Had een thuiskapster geregeld voor vrijdagochtend om mijn haar op te laten steken. Belt ze net af:x! Ze heeft werk gevonden en moet dus gewoon werken als alternatief kon ze wel een keer 's avonds:(... Tuurlijk joh doos, daar heb ik nogal wat aan... Moet ik dan zittend slapen ofzo8)?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff Dithje, heb je dat weer... Nou idd, ja doe maar zittend slapen, is vet handig joh ;) !! Jij bent blond?? :p Zo klinkt het niet :p HAHA!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAAH Ik wist het al, nu weet ik het zeker, ik heb een topkind :D !! Jildou heeft zeg maar sandaaltjes met klitteband, of eigenlijk slippers met model sandaal ;) !! Ze heeft ze net zelf aan gedaan en ook nog helemaal goed en ook nog vast :D !!

11. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaaa geweldig! Hulde en applaus voor de kleine maar ohhh zo slimme Jildou:D!

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jee petatje, gossie man man man moet dat allemaal zo lang duren zeg:x Nou die keizersnede komt ook pas morgen? :(

Dat is wel tenminste maar een uurtje en dan ben je er eindelijk vanaf, zo is het ook niet te doen:(
    Daarna lkker genieten!!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, oooooooooooo sjonge meis wat balen zeg!! Wacht je al zolang en dan ook nog eens een keizersnede, heel veel succes meid!

@Dithje, waaaaaaat!? Komt ze dan ook lekker op tijd mee :$ En nu??
    Wat leuk van je vriendinnetje, helemaal top! En lekker de haartjes weer blond :)

@Sam, jeeeeeeeeee hoera voor Jildou! Wat een mijlpaal dan weer he lijkt me :)

@Hier eten is bijna klaar. we gaan spinazie uit de wok met zalmsnippers eten en pasta. Lekker makkelijk en gezond jammie :)
    Eetse!

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, even kort ga nog ff slapen.

Petat wat balen zeg... iig is ze nu snel mama. We leven mee.

Nancy, ik heb ze ook gescoord, zilver :). Dikke knuff voor vandaag, zal niet makkelijk geweest zijn :(.

Bedklossen, morgen komen ze, ik leg ze er volgende week pas onder hoor.

Voorwerk, knuffel meiden. Hier ook af en toe maar niet vaak en vooral straalt t uit naar onderrug. Ik heb wel vette steken in mijn vagina al 2-3 weken, daar wordt ik echt niet blij van. Echt elke dag en vooral voor t slapen, ieh..

Echo, alles was goed, zagen nog een mooi piemeltje wapperen, dobberend in het vruchtwater hihi. De kleine man ligt n weekje voor op schema en is vrij groot. Hoop dat ik wat eerder mag bevallen 39w ofzo haha.

Daarna de auto weggebracht, duimen jullie mee voor een goedkope keuring? We hebben niet centje niet meer boehoe. Gelukkig heeft mn zwager hulp geboden mocht t nodig zijn.

Laetitia en Shelly fijn dat jullie er weer zijn! Succes met de toxopl uitslag en Lae, fijn dat de uk in jebuik is gebleven.

Sam wat knap van Jildou, bravo!

Dikke xx

15. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @petatje jammer van de keizersnee, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. hoop wel voor je dat het vanavond nog gebeurd.

a propos slijmproppen, hier ook de slijmproppen al eerder verloren maar het eigenlijke werk begon veel later pas, bij de eerste met weeen thuis, vliezen zijn in het z'huis gebroken.
    En bij de 2e ook opgewekt, maar.....had bijna geen weeen wel voledige ontsluiting (ook hier de vlieren doorgeprikt) probeer maar eens te persen zonden behulp van weeen...
    Verder hier nog een ouderwetste klinische bevalingsruimte, kil en koud aandoenend. Bed erin met een papagaai erboven er staat een baarkruk maar voor de rest niet ech veel....echt bar ongezellig, maar goed dat de kids er niks van meekrijgen.
    Verder hier veel gezeur over lopen, u moet lopen mevrouw, veel lopen, man ben zo moe ben blij dat ik kan hangen:x dit was tijdens de 2e bevalling die opgewekt is en ik wilde eigenlijk enkel gewoon rust.

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Suekes, haha jij dus ook al! Goed man, ze waren alleen wel 35 euri's he, ik dacht 29 :( Maar dat zullen die andere met bandje zijn geweest, die hadden ze nog niet binnen.. En nog bedankt voor de tip he helemaal top! :)
    Heh balen van de apk, ik ga zeker voor je duimen meid!! En geweldig verhaal over dat piemeltje hahahaha bij jou kan het zeker niet missen dus een knul :p Slaapse!

17. Mirie85

Mirie85 Actief lid

Jan 19, 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    @dithje: ik ben ook super blij met haar;) je mag haar wel lenen hoor.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes: Fijn meid :D HAHA nou als dat geen meid wordt ;) :p !!

Nou hier eten weer naar binnen gewerkt. Jildou is lekker ff buiten de beesten doen en rondje fietsen op de driewieler met vaders ;) !!

Slijmprop: die van mij kwam tijdens de eerste weetjes :D !!

19. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben al heel hard op zoek naar een andere (thuis)kapper Nancy;)! Hoop dat het nog lukt om een ander te vinden op zo'n korte termijn zonder dat het mij een bom duiten gaat kosten... Jummie, klinkt over heerlijk meis!

Steken in vagina zijn heel herkenbaar hoor Sue! Ook al even last van... Blijken indalingsweeen te zijn;). Super dat de echo goed was meis! Whihihi, geweldig he zo'n kleine pielemans:p! Hoe groot schatten ze hem nu dan? Duim, duim, duim;)!

Wat voor beestenboel hebben jullie buiten dan Sam?

Hier; eten weer achter de kiezen;). Zometeen nog even een rondje lopen en vanavond het filmpje kijken waar we gisteren niet aan toe zijn gekomen...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Haha dat klinkt heel leuk, maar het is maar een konijn en nog 1 kip, donderdag krijgen we er 2 kipjes bij ;) !!

Share This Page