Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm volgens mij is boven gemiddelde pond of 7/ 8? Kan ook nog in maatje 56 hoor, maar ach je weet het geslacht dus dan zou ik denk ik 62 doen :D

Ik was 41w2dagen ;) !! Dusss :p HAHA .. Ik grootste stuk thuis, maar Jildou had in vruchtwater gepoept en moest toen naar zkh :( .. Dus hier hoop ik nu echt thuis te mogen blijven of gewoon overdag bevallen en dezelfde dag nog naar huis ;) !!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je sam ... ja zit daar zelf ook aan te denken om toch te ruilen voor 62 :p
    wat grappig jelle hier al net zo eingewijs als jildou in het vruchtwater gepoept haha...dus kon helaas toen ook na het zk ...maar daarvoor wel gewoon lekker thuis geweest ..met dion ook maar dat verhaal kendje al toch? dus ben al tegen onze miep hier aan het vertellen dat we gewoon thuis willen blijven :D nu maar hopen dat ze meewerkt he?? haha

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja idd!! :D Dat heb ik hier ook al gemeld. Maar heb nu wel in mn hoofd dat het wel weer kan gebeuren, mijn vk zei toen na mn bevalling dat 9 van de 10 kinderen die overtijd zijn in het vruchtwater poepen.. had dat ff eerder gezegd :p

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben net terug van de vk, cafe (ivm babyborrel regelen) en dylan halen....

bij de vk was alles goed en ik heb last van flinke indalings weeen de kleine zat al een stukje ingedaalt en tis een kleintje zei ze (absoluut niet zo groot als dylan) ze schat de kleine max 3500kg bij de geboorte, verder zal ik de komende dagen/weken nog wel flinke last hebben van die indalings weeen zei ze (tot dat de kleine vast ligt). ook hebben we een zaaltje geregeld voor de babyborrel en de kosten vallen best mee in verhouding tot andere zaaltjes. ik ga nu ff wat eten en kom vanaaf nog ff kijken

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou dat doe ik dus ook niet meer, jezus krijg me steeds harde buiken van het plukken:( pffff kan ik dan niks meer doen, ik heb hele dag door harde buiken bleeeeeeeeeeeeegh

En dani heeft ook ontdekt dat die uit bed kan, heb hem nu uit de slaapzak want anders knettert die straksjes uit bed met zn zak aan;)
    heb de deur dicht gedaan nu ma even kijken hoe ver het komt;)

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou dat had ze zeker wel ff eerder kunnen zeggen haha... aan de ene kant zei ik heel de tijd ze komt eerder maar nu begin ik toch echt te twijfelen hoor hahah... denk dat ik het gewoon weer ga uitlopen tot bijna 40wk :)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb eigenlijk GEEN idee.. Ook wel wat zelfbescherming denk ik!!

Fijn Kikkert door de apk heen!!!! Balen van de indalingsweeën..

MamaChan: Ooh gezellig, enjoy the club ;) !! Ben benieuwd. Jildou kan dus nu ook al de deur zelf open krijgen....

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert fijn dat alles goed was meid en 3500 is toch een mooi gewicht??
    mamachan ohh fijn he zon klimmert haha.. hier deden ze het ook hoor met slaapzak en al hoe ze het doen doen ze het en gaat eingelijk altijd goed ;)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel ja 3500 is idd een heel mooi gewicht aangezien dylan 4020 was en daarbij ook nog groot 54cm

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    idd sam miss is dat ook wel goed haha... moet ik ook maar eens doen :D

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, een off-dagje voor jou, nou moet kunnen hoor, lekker op de veranda, geniet he :D
    Je zag haar gezicht niet hoor in die doek, ze was helemaal ingewikkeld.. Ja was een heel mooi en apart mens, zal haar missen :( Iedereen vroeg ook steeds hoe oud ze was en ik kon dat niet zeggen omdat ze dat nooit wilde vertellen. En inderdaad in haar advertentie stond dan ook geboortedatum: 25 oktober 19..
    Dat vind ik nou geweldig! :D
    Hoest met jouw voetjes vandaag? Hier nog steeds hoor, zelfs mijn birkies zitten strak ;) Krampen zijn minder gelukkig, maar nog wel aanwezig..

@Kikkert, goed nieuws allemaal! Dan heb je geod last van het indalen meis, sterkte
    Hopen dat het wat is de locatie!

@Mamma chan, stoppen met plukken jij FOEI 8)

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    zo dat was geen kleintje hahaha.. bij mij waren ze alle 2 3200 - 3250 en 48cm ..en nu ??? zat al wel boven het gemiddelde nu kwa groei dus afwachten maar he:D

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mooi nancy;D

Ik ga gtst kijken tot later anders tot morgen;)

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En aangezien het einde nadert ook nog even een overzicht van mijn buik van 5 t/m 37 weken :D

Bekijk bijlage 77033

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy idd een off dag vandaag pff had het ff gehad ... ohh wat fijn dat het dan zo kan he? ik hou daar wel van dat men ook de wensen na komt die de gene heeft heerlijk gewoon zoals men was ....
    nou hier ook nog oliefant voeten ze zakken bij mij ook niet af heb het al een tijdje zo loop hele de dag op mijn blote voeten :D en als ik na de winkel ga doe ik schoen aan en in de auto uit en dan weer aan want ze broeien gewoon mijn schoen uit :D
    balen dat je krampen er nog wel zijn maar wel fijn dat ze iets minder zijn hopen dat het zo blijft he?

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Angel dat je niets gedaan hebt vandaag, behalve het genieten van jullie veranda dan;)! Lijkt mij echt afkicken joh als de boys dan weg zijn... Fijn dat Dion straks weer terug komt!

Super dat alles goed was bij de vk Kikkert! Woehoe een zaaltje geregeld, dat is fijn joh:)...

Wauw Nancy wat een ontzettend mooie buik meis:D! Heel erg gaaf ook dat overzicht...

Hier; gaan een filmpje kijken, kom later nog wel even langswippen...

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wauwww nancy mooie buik hoor en een toeter he?? haha.. zal er ook eens weer een nieuwe maken ... zal straks ff maken ...

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gezellie dithje film kijken tot later ...

Deel Deze Pagina