Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, oooooooo nee he niet weer, wat een ei :x
    Met de mattenklopper achter de deur totdat ie thuiskomt en dan over de knie grrrrrrrrrr :x

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank jullie wel ...
    nee nancy krijg je niet hahah... alleen een keer lenen mag :p
    ja het begint nu toch echt te erg te worden met mij hoor:)...beetje plaak geblek en typ geblek hahaha:)...... hormonen :$

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angekl, zo'n grappig beest joh, vast heeeeeeel lief :D
    Haha hier ook hoor, vooral erge klungel ;) We gingen vandaag ook nieuwe soepkommen halen, nou die mochtg mannetje dragen hoor 8)

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank je kikkert en nancy begint nu echt ergens op te lijken ..
    kikkert ik zou ook zeggen laat het liggen voor hem kan hij het mooi zelf opruimen miss helpt het ?

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @nancy ik ben nu echt in staat om de deur af te sluiten en dat hij het zich maar bekijkt, gisteren heb ik 2,5uur getreken en wat doet meneer klagen dat hij moe is en het warm heeft:x

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    wahh nancy anders was het zeker gevallen of niet?? haha..ja onze fred is echt lief en grappig zeker is volgens mij is het niet eens hond? hahahah

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert: Hmmz ja daar word je ook niet blij van :( :( !! Dikke knuffel... BLEAGH!!!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @sam thanks och hij zal wel nooit veranderen denk ik, dus ik zal me er maar bij neer moeten leggen

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert knuff valt niet mee

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    was er trouwens nog nieuws van petatje hoe en wat qua keizersnede?

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    thanks meiden

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert nee verder niets bekend! Dus zal wel morgen worden ben ik bang!! :(

Meiden ik ga mn bedje opzoeken, word gek van die buik ;) !! Tot morgen!! Slaap lekker!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert volgens mij niet ...wel spannend hoor ..hoop dat ze gauw der kleine meid in de armen mag sluiten...

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sam he bahh die buik toch ook kan ik me voorstellen.. hoop dat je een beetje kan slapen meid..knuff

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik hoop het ook, voor de verandering wel eens leuk ;) !!

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Jeej, ben ik ffies 2 uurtjes aan het werkstuk van mijn zusje bezig, zijn jullie gelijk 6 pagina's ofzo verder.....

Indalingsweeën: je hoeft ze idd niet te voelen... ik heb het nadeel dat ik ze bij alle 3 tot nu toe flink heb gevoeld (en dus bij alle 3 al weken vantevoren last ervan had... joepie ahum) Dus we hebben weer geluk met z'n allen.. hihih

Dikke voeten: Heb er ook meer last van dan bij de vorige zwangerschappen maar pas gelukkig nog in mijn birkies (heb 2 paar... een paar "gewone" (de link is wel het mannenmodel) en 1 paar teenslippers...). Heb gewoon de gaatjes op z'n grootst.. (en dat heb ik voorheen alleen moeten doen toen ik mijn voet in het verband had)

Verder heb ik nog iets gelezen over de grootte van kindjes bij de geboorte... maar daar kan ik niet echt over meepraten. Die van mij waren beiden precies op tijd geboren (1 dag voor de uitgerekende datum) maar waren beiden ong. 48cm en wogen resp. 2699 en 3090 gram. Dus kan me eigenlijk zelf niet veel voorstellen bij bovengemiddelde kindjes... :-$

Ga zometeen nog ff lekker het badje in... Moet zeggen dat mijn energie vandaag erg goed zit (ondanks duidelijke weeën maar daar let ik niet echt op :-D) dus denk dat ik straks nog wel ff online kom.

heb btw misschien nog een meevallertje. Als alles meezit dan heb ik mijn iPhone voordat ik ga bevallen... joepie!!!!!!! Dan heb ik tenminste iets te doen als ik 4 dagen op bed moet blijven...

iedereen een dikke knuffel en misschien tot straks en anders tot morgen!

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dat zeker sam ..;)

hier ga ik ook zo af sluiten want wil vandaag ook eens vroeg naar bed dat is me gister niet gelukt ..
    morgen wil ik nog een paar klusjes doen

18. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Petatje, veel succes met de keizersnede...jammer dat het geen natuurlijke bevalling is geworden, maar goed, alles voor de beeb ;)! Dikke knuffel!

Meiden, een baxter is inderdaad een infuus...grappig dat jullie er naar op zoek zijn gegaan ;)! Jammer dat ik niet online was...heb vandaag volledig mijn keukenkasten gepoetst, ijskast uigewassen, oven gereinigd, dampkap, microgolfoven...kortom alles afgewassen...;) Ben aan de grote schoonmaak begonnen ;)!

Sam, slaapwel!

Aan iedereen een dikke knuffel!

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mooie buiken Angel en Nancy! :)

Verder wel beetje bij gelezen, maar weinig blijven hangen.. :)
    Wij zijn net thuis, hebben bij me schoonouders gegeten.
    Maar heb erg last van harde pijnlijke buiken sinds 7 uur vanavond :(

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    lekker es niet zelf gekokkereld heelrijk toch.. hopen dat buiken minder worden..

heb vandaag trouwens ook maar een kraampakket gekocht en het zeil er al op gelegt want tja je weet maar nooit he? :D

Share This Page